Barania panika czyli Kazik Staszewski o tuskomatolstwie

Data: 2011-09-12 03:57:50
Autor: Hans Kloss
Barania panika czyli Kazik Staszewski o tuskomatolstwie
Wygląda na to, że nawet celebryci mają dosyć tuskolandii. W szczerym
wywiadzie dał temu jednoznaczny wyraz Kazik Staszewski:
NTO: Lech Kaczyński powinien mieć pomnik w Warszawie?
KS- Oczywiście, że powinien. Bez względu na opinie o nim - zginął na
posterunku, pełniąc obowiązki głowy państwa, a nie u siebie na
działce, zabijając się szpadlem. A poza tym - czy nam się to podoba
czy nie - był najlepszym prezydentem Polski ostatniego 20-lecia. Bo
kto, jeśli nie on? Jaruzelski? Wałęsa? Nie wygłupiajmy się... A może
Kwaśniewski, który do Charkowa, na groby polskich żołnierzy pojechał
pijany? Długo nie dostrzegałem niestosowności tej sytuacji. Do czasu,
aż uświadomiłem sobie taką rzecz: a jakby to prezydent Izraela
przyjechał do Auschwitz i się zataczał?
NTO:A Bronisław Komorowski?
KS- Jaki jest, każdy widzi... (śmiech). Kaczyńskiemu ten pomnik się
należy.
NTO: Głosowałeś w ostatnich wyborach na PO.
- Głosowałem, ale z własnej ignorancji i z ulegania baraniej panice -
ulegając panice antypisowskiej. Tego żałuję. Daleki jestem od tego, by
w czambuł potępiać rządy PiS. Dla mnie i dla mojej kieszeni to był
bardzo dobry czas. Znieśli podatek od darowizny, od spadku,
zmniejszyli dochodowy. Niestety kompletnie nie umieli sobie poradzić z
wizerunkiem w mediach, czego i ja jestem najlepszym dowodem, widząc w
nich wcielone zło. Ale ja to głupek jestem.
NTO: A co jest największym błędem obecnego rządu?
KS- Wszystko.[...]
http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=%2F20110522%2FREPORTAZ01%2F526686740
J-23

Data: 2011-09-12 11:04:31
Autor: obserwator
Barania panika czyli Kazik Staszewski o tuskomatolstwie
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):  Niestety kompletnie nie umieli sobie poradzić z

nie on jeden jest GLUPKIEM:))

Data: 2011-09-12 15:24:29
Autor: cytryna
> [...]

nich wcielone zło. Ale ja to głupek jestem.

NTO: A co jest największym błędem obecnego rządu?

Problem jest w tym czy 32% głupków zechce zmądrzeć jak Kazik Staszewski? Chyba
jednak nie bo mają świadomość, że kolesiowskie posadki skończą się w ciągu 3ch
miesięcy i nastanie bida przy korycie władzy.

Data: 2011-09-16 18:34:45
Autor: wekon
"cytryna"  wrote in message news:5a65.00000673.4e6e080dnewsgate.onet.pl...

> [...]

jednak nie bo mają świadomość, że kolesiowskie posadki skończą się w ciągu 3ch
miesięcy i nastanie bida przy korycie władzy.

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Ja bym tego zmądrzeniem nie nazwał. Kazik podobnie jak np. Kukiz juz nieraz dał dupy. Takim po prostu ja bym już nie zaufał. Nie masz gwarancji, że mu znowu jakiś peruwiański cudotwórca - bis nie nawinie makaronu na uszy. Kukiz np. po śniadaniu "miszczów" podniety dostał, że go płemieł docenił itd. A prawda jest taka, że sobie nimi  ryżą dupę podtarł na wizji. Takie chorągiewki. Jedyny plus dla Kazika, że się przyznał do porażki, to nie każdy potrafi.

wekon

Data: 2011-09-16 18:17:14
Autor: pluton
Barania panika czyli Kazik Staszewski o tuskomatolstwie
wywiadzie dał temu jednoznaczny wyraz Kazik Staszewski:

ale sobie ałtoryteta znalazles. lec mu zrobic laske.

Nullification

Data: 2011-09-16 18:36:20
Autor: MH
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> wywiadzie dał temu jednoznaczny wyraz Kazik Staszewski:

ale sobie ałtoryteta znalazles. lec mu zrobic laske.

Wyluzuj !!!  Chams nie jest matołem. To KRETYN zakochany w ćwierćmetrze!!!

MH

--

Barania panika czyli Kazik Staszewski o tuskomatolstwie