[foto] Baraniec

Data: 2016-08-16 11:26:55
Autor: bans
[foto] Baraniec
Data: 2016-08-17 00:12:46
Autor: Marek
[foto] Baraniec
bans wkleił:

photos.google.com

Turystyczny "blitzkrieg" też ma swój urok. Przynajmniej dopóki dni długie :).
Ale opisy fotek w formie pierwszego komentarza to porażka. Chyba lepiej na razie zrezygnować z linkowania do opcji "pokaz slajdów". Bo z opisów trudno zrezygnować :).

--
Marek

Data: 2016-08-17 09:56:39
Autor: bans
[foto] Baraniec
W dniu 2016-08-17 o 09:12, Marek pisze:

Ale opisy fotek w formie pierwszego komentarza to porażka. Chyba lepiej na razie zrezygnować z linkowania do opcji "pokaz slajdów".

Hm, ale to jest link do galerii z wyjazdu, nie do pokazu slajdów.

Najbardziej mnie dobija w googlephotos to, że muszę się wylogować żeby zobaczyć co i czy w ogóle coś widzą inni :/

--
bans

Data: 2016-08-17 13:26:11
Autor: atm
[foto] Baraniec

Najbardziej mnie dobija w googlephotos to, że muszę się wylogować żeby
zobaczyć co i czy w ogóle coś widzą inni :/

A nie mozesz skorzystac z drugiego browsera? Na codzien korzystam z FF a Edge czy IE wykorzystuje czasem do tego typu testow.

Data: 2016-08-20 00:09:36
Autor: Grzegorz Tomczyk
[foto] Baraniec
W dniu 17.08.2016 o 09:56, bans pisze:
Najbardziej mnie dobija w googlephotos to, że muszę się wylogować żeby
zobaczyć co i czy w ogóle coś widzą inni :/

Nic podobnego.
Do tego, między innymi, służy "tryb incognito" lub "okno prywatne" w przeglądarkach.

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Tomczyk

Data: 2016-08-20 00:19:19
Autor: Jarosław Sokołowski
[foto] Baraniec
Pan Grzegorz Tomczyk napisał:

[...]

A czy ten tryb nie jest aby do tego, żeby będąc w pracy móc oglądać gołe baby?!

Jarek

--
Człowiek nie powinien spedzać życia w pracy, bo to grzech. Bóg dał nam Paryż,
Wenecję, architekturę secesyjna, zegarki i zegary Art Deco. Dał nam poziomki,

Data: 2016-08-22 15:24:32
Autor: Olin
[foto] Baraniec
Dnia Wed, 17 Aug 2016 09:56:39 +0200, bans napisał(a):

Najbardziej mnie dobija w googlephotos to, że muszę się wylogować żeby zobaczyć co i czy w ogóle coś widzą inni :/

Mnie irytuje, że link do każdego albumu trzeba zapodawać oddzielnie. Może
ktoś inteligentniejszy wyczaił, jak wszystkie (cudze) albumy oglądnąć pod
jednym adresem.

Co ciekawe, w archiwach zachowały się podpisy pod zdjęciami (patrz stopka),
choć albumy są akurat w jakiejś dziwacznej kolejności.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

prawo Sattingera:
Każde urządzenie elektryczne będzie działać lepiej, jeżeli włożysz wtyczkę
do gniazdka.

https://get.google.com/albumarchive/115622087514474757554

Data: 2016-08-24 14:19:53
Autor: Titus Atomicus
[foto] Baraniec
In article <78f5uwl7mlvj$.o2report1aoe.dlg@40tude.net>,
 Olin <kuku@adres.w.stopce> wrote:

Dnia Wed, 17 Aug 2016 09:56:39 +0200, bans napisa(C)(C)(a):

> [...]

ktoś inteligentniejszy wyczaił, jak wszystkie (cudze) albumy oglądnąć pod
Na grupie rowerowej zaproponowano obejscie.
Po prostu trzeba utworzyc strone, np. na profilu google+, z linkami to wszystkich albumow.

Co ciekawe, w archiwach zachowały się podpisy pod zdjęciami (patrz stopka),
choć albumy są akurat w jakiejś dziwacznej kolejności.

Sa w kolejnosci dodania najnowszego zdjecia w albumie.

Ale ja na razie czekam, az jedno i drugie poprawia.
--
TA

Data: 2016-08-20 02:11:51
Autor: Titus Atomicus
[foto] Baraniec
In article <noum8v$2v4$1@node1.news.atman.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

https://photos.google.com/share/AF1QipO8cGfYeXmsmcxvEQFdn3Kh5odM99vtc8lq2Lzp5U
oR_cHCz58FJ19M6WtexxqC8w?key=cHlFVFZNcmdfS3JEZ0xaYzlLbk9maVlCbEtSMDN3

Ojej, jak dlugi link!!!

Te wieloplanowane zdjecia gor z mgielka bardzo ok. Ale widac ze mocno odszumiane chyba...
--
TA

Data: 2016-08-22 07:52:56
Autor: bans
[foto] Baraniec
W dniu 2016-08-20 o 02:11, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Ojej, jak dlugi link!!!

Ale działa, w przeciwieństwie do twoich. I zwracanie uwagi na długie linki akurat przez ciebie to wręcz komiczna bezczelność :)

Ale widac ze mocno
odszumiane chyba...

Zawsze mnie bawią twoje  uwagi dotyczące obróbki fotografii, na której się znasz jak świnia na gwiazdach :)

--
bans

Data: 2016-08-22 16:51:28
Autor: Titus Atomicus
[foto] Baraniec
In article <npe3vp$stt$1@node2.news.atman.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

> [...]

Ale działa, w przeciwieństwie do twoich. I zwracanie uwagi na długie linki akurat przez ciebie to wręcz komiczna bezczelność :)
Masz osobliwe poczucie humoru. O ile to mozna nazwac poczuciem humoru.

> Ale widac ze mocno
> odszumiane chyba...

Zawsze mnie bawią twoje  uwagi dotyczące obróbki fotografii, na której się znasz jak świnia na gwiazdach :)
J.w. Masz osobliwe poczucie humoru...
Istotnie, zajrzalem w ISo i widze ze na 100 robione. Co nie zmienia faktu, ze wygladaja jakby byly odszumiane.
Po co ja to pisze... Wszak moje cenne uwagi w twoim przypadku - jesli juz pozstajemy w temacie swin - to perly przed wieprze.
--
TA

[foto] Baraniec