Baranów zagonili do modlitwy

Data: 2009-11-24 22:29:52
Autor: boukun
Baranów zagonili do modlitwy
a sami rządzą...

Data: 2009-11-24 22:05:35
Autor: Hans Kloss
Baranów zagonili do modlitwy
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
a sami rządzą...
Jedną z nielicznych cech różniących ludzi od boukunów, bydła i innych zwierząt
(w tym baranów) jest właśnie zdolność do modlitwy.
J-23

Data: 2009-11-24 23:21:00
Autor: J-23
On 24 Lis, 23:05, "Hans Kloss" <necr0c0w.WYT...@gazeta.pl> wrote:
boukun <bou...@neostrada.pl> napisał(a):

> a sami rządzą...

Jedną z nielicznych cech różniących ludzi od boukunów, bydła i innych zwierząt
(w tym baranów) jest właśnie zdolność do modlitwy.
J-23

"dziekujemy ci panie zesmy barany".... lalalal

J-23 itede

Data: 2009-11-24 23:21:51
Autor: Andrzej Adam Filip
BaranĂłw zagonili do modlitwy
"Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> pisze:
[...]

Jak wiele już wymodliłeś?

Pan BĂłg nie rychliwy, ale sprawiedliwy.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-11-24 22:29:26
Autor: Hans Kloss
Baranów zagonili do modlitwy
Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):
Jak wiele już wymodliłeś?

A wy Żydzi to od razu o interesach.....
J-23

Data: 2009-11-24 23:38:14
Autor: Andrzej Adam Filip
[...]

A wy Ĺťydzi to od razu o interesach.....
J-23

Czyli *dla ciebie* modlitwa to interes? Interesujące :-)

Nie w przyrodzie nie ginie. Ludzie jedynie.
  -- Lec, Stanisław Jerzy (1909-1966)

Data: 2009-11-24 22:47:14
Autor: Hans Kloss
Baranów zagonili do modlitwy
Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):
Czyli *dla ciebie* modlitwa to interes?
Jawna insynuacja. Przecież to ty pytałeś "jak wiele wymodliłem" podczas gdy
dla każdego nie-Żyda oczywistym jest, że można się modlić to Stwórcy ot,
choćby w podzięce za to ze mnie boukunem nie stworzył.
J-23

Data: 2009-11-25 06:04:23
Autor: awe

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hehnpi$je5$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
bardzo slusznie, warto sie o to pomodlic. Nie rozumiem dlaczego bydlo tego nie kuma
awe

Data: 2009-11-25 09:17:12
Autor: Polok_Prawdziwy
Baranów zagonili do modlitwy
bardzo slusznie, warto sie o to pomodlic. Nie rozumiem dlaczego bydlo tego nie kuma

AWEMARYNA, a wypruzniłeś siem jus dzisioj, abo nimos jus cym...?

Leć pryntko do śmietnika, boci nojlepse konski wyzbirajom i jutro napewno
niebedzies mieć cym srać...!

Nocheba, ze wpsysłości firmem usługowom załozys i wtym wasym Trujmieście
suksełalne usługi świadcyć bedzies...

Zbyt na twojom sparkem napewno mieć bedzies, boś ponosik młodzik jest, a takich
Miemce-Pedorasty uwielbiajom...

PS - musis ino jakomsik klamrem dopranio zesobom nosić i po kazdej usłudze
sparkem sem spinać, bo inacej cołkie zimnioki tracić bedzies...

Data: 2009-11-25 15:48:05
Autor: awe
Baranów zagonili do modlitwy
Naucz sie goralski baranie w koncu pisac po polsku. Nie rozumiem twojej gwary. Ile razy mam ci to pisac?
awe

Data: 2009-11-25 08:38:27
Autor: boukun
[...]

Do stwórcy jakby nie było żydowskiego, na żydowską modłę..., ot choćby za to, że stwórca zezwolił ci być pokornym niewolnikiem na tym ziemskim padole.

boukun

Data: 2009-11-25 08:31:00
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hehlbf$9uo$1inews.gazeta.pl...
[...]

I co z takiego barana później wychodzi? Co z tego, że modlisz się pod żydowską figurą, jak masz diabła za skórą.

boukun

Data: 2009-11-25 08:51:08
Autor: Polok_Prawdziwy
Baranów zagonili do modlitwy
Jedną z nielicznych cech różniących ludzi od boukunów, bydła i innych zwierząt
(w tym baranów) jest właśnie zdolność do modlitwy.

EXEMPO DEXEMPO, MULTO - SCHUPOPLEX...!!!

- tosom ŁOKRUTNIE MOCNE ZAKLIńCIA....!!!

Te wase, to jakiesik mizerne som, bo łod 2-ch tysiency lot modlicie siem
nałokrongło, a ciongle tosamo jest, znacysiem GUWNOWIELGIE...!!!

Nowet MSEMśWINTOM w IMTENCJI ŁOPADUW nase politykiery w Sejmie łodprawiały,
aitak wuwcas ino u Miemcuw pokropiło...!!!

PS - abo ten was bug ankoholikiem siem zrobił (łod wiecnego wina-krewi picio!),
abo ściego kanibulistycnie ZEZARŁY (ciongle jego CIAŁO wtronzalacie!), abo MO
WOS SERDECNIE W SPARCE śMIERDZONCEJ...!!!

PS - a kaj ten was bug srać chodzi i cym siem podciro...?

Data: 2009-11-25 14:39:17
Autor: Piotr
Baranów zagonili do modlitwy
Dnia Tue, 24 Nov 2009 22:29:52 +0100, boukun napisał(a):

a sami rządzą...

Ło, bido obesrana, ty masz się nieźle za "ich" rządów... Jakoś tak jest, że
takie tatusie Dawidolfów, mają się dobrze a stroją się w piórka obrońców
uciśnionych....
Piotr

Data: 2009-11-25 15:03:20
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:yrnede8ci7kx$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

No proszę, głupi Piotruś wyskoczył jak Filip z konopii na zawołanie... Nie widzę cię głupi Piotrusiu nigdzie indziej, czy ty faktycznie czekasz cały dzień tylko na moje wypowiedzi? To musi boleć...

boukun

Data: 2009-11-25 15:32:19
Autor: Piotr
Dnia Wed, 25 Nov 2009 15:03:20 +0100, boukun napisał(a):

No proszę, głupi Piotruś wyskoczył jak Filip z konopii na zawołanie... Nie widzę cię głupi Piotrusiu nigdzie indziej, czy ty faktycznie czekasz cały dzień tylko na moje wypowiedzi? To musi boleć...

He, he, aleś ty zdesperowany, tato Dawidolfa, że nawet w szczaniu ci na tę
prostą wałkuńską twarz, dopatrujesz się "zainteresowania".
Kup sobie okulary bido obesrana. I tupecik.

Data: 2009-11-25 15:54:35
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1iu4z9aejfe0h$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś zaprzecza oczywistym faktom, he, he... Z tej zgryzoty głupi Piotrusiu i wytęskiwania na moje posty, już nie wiesz głupi Piotrusiu co masz wymyślać za prymitywizmy... Ty się nie kontrolujesz, to jest ponad tobą głupi Piotrusiu...  I ty tak na poważne, cały dzień czekasz na wyświetlenie moich postów, o boszsz...

boukun

Data: 2009-11-26 09:44:03
Autor: Piotr
Dnia Wed, 25 Nov 2009 15:54:35 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Hm, a ty niegdy nie myślałeś na poważnie, bido osrana, żeby to zacząć
leczyć? To taki stały generator frustracji, tato Dawidolfa, te samopoczucie
geniusza rozumiejącego, jak nikt inny, swiat, w połączeniu z sygnałami
rzeczywistości, takimi jak  świdnicki PUP, czy dziadowanie na piwko u
portfela żony. I potem taka bida osrana, tata Dawidolfa, "publikuje" jako
własne poglądy wieści pozyskane na jutubie, grzecznościowe kartki z
Usopalu, jako dowód zażyłości... I inne takie tam bździny.
No i bierze kopy w żopu, jako dowód wyjątkowego zainteresowania swoją
osobą. :-)

Data: 2009-11-26 09:58:17
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1vfpl82px9x92$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

I co jeszcze głupi Piotruś sobie zakodował i przekompresował w tej swojej pustej mózgownicy? Interesujący przypadek... Boszsz, jak można być takim prymitywem?

boukun

Baranów zagonili do modlitwy