Baranów zagonili do modlitwy

Data: 2009-11-24 22:05:35
Autor: Hans Kloss
Baranów zagonili do modlitwy
a sami rządzą...
Jedną z nielicznych cech różniących ludzi od boukunów, bydła i innych zwierząt
(w tym baranów) jest właśnie zdolność do modlitwy.
J-23

Data: 2009-11-24 23:21:00
Autor: J-23
On 24 Lis, 23:05, "Hans Kloss" <necr0c0w.WYT...@gazeta.pl> wrote:
boukun <bou...@neostrada.pl> napisał(a):

> a sami rządzą...

Jedną z nielicznych cech różniących ludzi od boukunów, bydła i innych zwierząt
(w tym baranów) jest właśnie zdolność do modlitwy.
J-23

"dziekujemy ci panie zesmy barany".... lalalal

J-23 itede

Data: 2009-11-24 23:21:51
Autor: Andrzej Adam Filip
BaranĂłw zagonili do modlitwy
"Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> pisze:
a sami rządzą...
Jedną z nielicznych cech różniących ludzi od boukunów, bydła i innych zwierząt
(w tym baranów) jest właśnie zdolność do modlitwy.
J-23

Jak wiele już wymodliłeś?

Pan BĂłg nie rychliwy, ale sprawiedliwy.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-11-24 22:29:26
Autor: Hans Kloss
Baranów zagonili do modlitwy
Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):
Jak wiele już wymodliłeś?

A wy Żydzi to od razu o interesach.....
J-23

Data: 2009-11-24 23:38:14
Autor: Andrzej Adam Filip
[...]

A wy Ĺťydzi to od razu o interesach.....
J-23

Czyli *dla ciebie* modlitwa to interes? Interesujące :-)

Nie w przyrodzie nie ginie. Ludzie jedynie.
  -- Lec, Stanisław Jerzy (1909-1966)

Data: 2009-11-24 22:47:14
Autor: Hans Kloss
Baranów zagonili do modlitwy
Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):
Czyli *dla ciebie* modlitwa to interes?
Jawna insynuacja. Przecież to ty pytałeś "jak wiele wymodliłem" podczas gdy
dla każdego nie-Żyda oczywistym jest, że można się modlić to Stwórcy ot,
choćby w podzięce za to ze mnie boukunem nie stworzył.
J-23

Data: 2009-11-25 06:04:23
Autor: awe

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hehnpi$je5$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
bardzo slusznie, warto sie o to pomodlic. Nie rozumiem dlaczego bydlo tego nie kuma
awe

Data: 2009-11-25 09:17:12
Autor: Polok_Prawdziwy
Baranów zagonili do modlitwy
bardzo slusznie, warto sie o to pomodlic. Nie rozumiem dlaczego bydlo tego nie kuma

AWEMARYNA, a wypruzniłeś siem jus dzisioj, abo nimos jus cym...?

Leć pryntko do śmietnika, boci nojlepse konski wyzbirajom i jutro napewno
niebedzies mieć cym srać...!

Nocheba, ze wpsysłości firmem usługowom załozys i wtym wasym Trujmieście
suksełalne usługi świadcyć bedzies...

Zbyt na twojom sparkem napewno mieć bedzies, boś ponosik młodzik jest, a takich
Miemce-Pedorasty uwielbiajom...

PS - musis ino jakomsik klamrem dopranio zesobom nosić i po kazdej usłudze
sparkem sem spinać, bo inacej cołkie zimnioki tracić bedzies...

Data: 2009-11-25 15:48:05
Autor: awe
Baranów zagonili do modlitwy
Naucz sie goralski baranie w koncu pisac po polsku. Nie rozumiem twojej gwary. Ile razy mam ci to pisac?
awe

Data: 2009-11-25 08:38:27
Autor: boukun
[...]

Do stwórcy jakby nie było żydowskiego, na żydowską modłę..., ot choćby za to, że stwórca zezwolił ci być pokornym niewolnikiem na tym ziemskim padole.

boukun

Data: 2009-11-25 08:31:00
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hehlbf$9uo$1inews.gazeta.pl...

a sami rządzą...
Jedną z nielicznych cech różniących ludzi od boukunów, bydła i innych zwierząt
(w tym baranów) jest właśnie zdolność do modlitwy.
J-23

I co z takiego barana później wychodzi? Co z tego, że modlisz się pod żydowską figurą, jak masz diabła za skórą.

boukun

Data: 2009-11-25 08:51:08
Autor: Polok_Prawdziwy
Baranów zagonili do modlitwy
Jedną z nielicznych cech różniących ludzi od boukunów, bydła i innych zwierząt
(w tym baranów) jest właśnie zdolność do modlitwy.

EXEMPO DEXEMPO, MULTO - SCHUPOPLEX...!!!

- tosom ŁOKRUTNIE MOCNE ZAKLIńCIA....!!!

Te wase, to jakiesik mizerne som, bo łod 2-ch tysiency lot modlicie siem
nałokrongło, a ciongle tosamo jest, znacysiem GUWNOWIELGIE...!!!

Nowet MSEMśWINTOM w IMTENCJI ŁOPADUW nase politykiery w Sejmie łodprawiały,
aitak wuwcas ino u Miemcuw pokropiło...!!!

PS - abo ten was bug ankoholikiem siem zrobił (łod wiecnego wina-krewi picio!),
abo ściego kanibulistycnie ZEZARŁY (ciongle jego CIAŁO wtronzalacie!), abo MO
WOS SERDECNIE W SPARCE śMIERDZONCEJ...!!!

PS - a kaj ten was bug srać chodzi i cym siem podciro...?

--

Baranów zagonili do modlitwy