Barbara Nowacka: Nagrania polityków PO pokazuj±, jak przez 8 lat gniło nasze państwo

Data: 2015-10-22 02:55:15
Autor: maciek zawieja
Barbara Nowacka: Nagrania polityków PO pokazuj±, jak przez 8 lat gniło nasze państwo
Data: 2015-10-22 12:53:07
Autor: A. Filip
Barbara Nowacka: Nagrania polityków PO pokazują, jak przez 8 lat gniło nasze państwo [8/10/14/18/22/24/...]
maciek zawieja <maciekzawieja6@gmail.com> pisze:
http://fakty.interia.pl/raporty/raport-tasmy-wprost/informacje/news-barbara-nowacka-nagrania-politykow-po-pokazuja-jak-przez-8-l,nId,1908217

Z Leszkiem Millerem "jako premierem RP3" i jego ministrami takich nagrań nie ma.
Dlatego że nic takiego nie było do nagrania?
Ja wątpię, Barbara Nowacka widać nie wątpi w zasady premiera Starych Kiejkutów.

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
StyczeĹ„ pogodny wróży rok pĹ‚odny.  (PrzysĹ‚owie polskie)

Data: 2015-10-22 04:07:47
Autor: szklanynocnik
Barbara Nowacka: Nagrania polityków PO pokazuj±, jak przez 8 lat gniło nasze państwo [8/10/14/18/22/24/...]
użytkownik A. Filip napisał:

Dlatego że nic takiego nie było do nagrania?
Ja w±tpię, Barbara Nowacka widać nie w±tpi w zasady premiera Starych Kiejkutów.

Cwany lisek od tego ma ludzi, wiernych ludzi np.Rywina:)
Nie sypn±ł twardziel:) 15mln usd w kartonach też
się rozpłynęło.

Barbara Nowacka: Nagrania polityków PO pokazuj±, jak przez 8 lat gniło nasze państwo