Barbarzyńcy dewastują Christianitas

Data: 2012-03-07 20:59:06
Autor: jadryś
Barbarzyńcy dewastują Christianitas
W dniu 2012-03-07 20:22, abc pisze:
Dla Singera zabicie dziecka jest moralnie neutralne. W przeciwieństwie do
spożywania wołowiny, które jest moralnie naganne.

Ma rację. Ja też sobie nie wyobrażam jak można spożywać wołowinę.

Data: 2012-03-07 21:04:40
Autor: abc
[...]

Natomiast zabijanie niewinnych ludzkich dzieci sobie wyobrażasz?

Data: 2012-03-07 21:08:25
Autor: Marek Czaplicki
abc wrote:
[...]

W przeciwieństwie do Ciebie, który za człowieka walczącego z systemem uważa takiego który morduje.

Data: 2012-03-07 21:12:23
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-07 21:04, abc pisze:
[...]

Niedopuszczalne jest zabijanie nawet dorosłych niewinnych ludzi. Takiego co to robi, albo każe robić powinno się pozbawiać prawa do miana człowieka i zamykać w chlewie, o ile świnie go zaakceptują.

Data: 2012-03-09 19:20:11
Autor: pluton
Barbarzyńcy dewastują Christianitas

> Ma rację. Ja też sobie nie wyobrażam jak można spożywać wołowinę.

Natomiast zabijanie niewinnych ludzkich dzieci sobie wyobrażasz?

Albo ich gwalcenie przez czarnuchow.

Nullification

Barbarzyńcy dewastują Christianitas