Barca-Bayern

Data: 2009-04-08 21:23:09
Autor: gasper
Barca-Bayern
ktoś pisał niedawno o kryzysie w Barcie...

Data: 2009-04-08 21:33:15
Autor: UGI
Barca-Bayern

Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał w wiadomości

ktoś pisał niedawno o kryzysie w Barcie...

Bayern gra 3x slabiej niz Wisła. Krakowianie przynajmniej na zabawy z piłką nie pozwolili Barcelonie.

Co Szpakowski majaczyl o gwizdaniu Webba w czasie 4 bramki? Gra nie zostala przeciez przerwana.

Data: 2009-04-08 21:39:49
Autor: bodyn
Barca-Bayern
UGI pisze:

Co Szpakowski majaczyl o gwizdaniu Webba w czasie 4 bramki? Gra nie zostala przeciez przerwana.
Ocyzwiscie, ze nie. Nie moglby wtedy uznac bramki bo swoim gwizdku.
Na powtorach widac, ze Webb ma rece na dole wiec nie mogl gwizdac

Data: 2009-04-08 19:48:03
Autor: Przemek Budzyński
Barca-Bayern
bodyn <bodyn@wytnij.to.o2.pl> napisał(a):
Na powtorach widac, ze Webb ma rece na dole wiec nie mogl gwizdac

Howard ma na imię, a nie Gavroche :) czyli nie musi gwizdać na palcach :) mógł
teoretycznie nieść gwizdek w zębach :)

Data: 2009-04-08 21:48:11
Autor: Mane
Barca-Bayern
bodyn pisze:

Ocyzwiscie, ze nie. Nie moglby wtedy uznac bramki bo swoim gwizdku.
Na powtorach widac, ze Webb ma rece na dole wiec nie mogl gwizdac

Moze Szpakowi na mozg padli i slyszal gwizdek z trybun

Data: 2009-04-09 07:32:08
Autor: bodyn
Barca-Bayern
Mane pisze:
bodyn pisze:

Ocyzwiscie, ze nie. Nie moglby wtedy uznac bramki bo swoim gwizdku.
Na powtorach widac, ze Webb ma rece na dole wiec nie mogl gwizdac

Moze Szpakowi na mozg padli i slyszal gwizdek z trybun
Dodajmy jeszcze "Nielubiany w Polsce. I dobrze". O Webbie.
A w przerwie oczywiscie znawca mowil ze musi byc sedzia z UK.
A Webb jest w 10 najlepszych sedziow.
Odkad po meczu Austria-Polska Boniek w studiu zaczal mowic, ze"sedzia
szukal karnego" widze ze komentatorzy nasi dostaja piany jak go widza

Data: 2009-04-08 21:48:42
Autor: Cavallino
Barca-Bayern
Użytkownik "bodyn" <bodyn@wytnij.to.o2.pl> napisał w wiadomości news:griui5$joq$1inews.gazeta.pl...
UGI pisze:

[...]

W n-sporcie nikt o żadnym gwizdku się nie zająknął, więc chyba się Szpakowi coś przywidziało.

Data: 2009-04-09 09:21:04
Autor: tomus_king
Barca-Bayern
> [...]
> Na powtorach widac, ze Webb ma rece na dole wiec nie mogl gwizdac

W n-sporcie nikt o żadnym gwizdku się nie zająknął, więc chyba się

Oglądałem u kumpla i "n" też długo nie wskakiwała na planszy bramka na 4-0. Niewiem jak na tvp ale moze to zmyliło Szpakowskiego.
Jak już tak Szpaku mówimy to mnie od zawsze wku*wia jego wsteczne odliczanie minut do końca, jakby to komentowanie było męką i chciałby żeby mecz jak najszybciej sie skonczył. Zresztą z  tą swoją gawędą powinien już chyba pójść w ślady Szaranowicza i zająć sie programami typu "kawa czy herbata".

Data: 2009-04-09 12:10:20
Autor: Michal Jankowski
Barca-Bayern
" tomus_king" <tomus_king@gazeta.SKASUJ-TO.pl> writes:

[...]

W tvp przeciwnie, czworka wskoczyla od razu. Szpakowskiego zmylilo
chyba to, ze sedzia zamiast isc na srodek boiska zajal sie
zalatwianiem sprawy wczesniejszego faulu no i sobie Szpaku
dointerpretowal, ze widac w tym miejscu akcja zostala przerwana.

  MJ

Data: 2009-04-09 10:16:26
Autor: Przemek Budzyński
Barca-Bayern
Michal Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> napisał(a):

W tvp przeciwnie, czworka wskoczyla od razu.

nie, też z pewnym opóźnieniem. Sądzę, że obraz był ten sam w N i TVP -
przecież oni ten sygnał kupują.....

Data: 2009-04-09 15:17:00
Autor: Mane
Barca-Bayern
Przemek Budzyński pisze:

nie, też z pewnym opóźnieniem. Sądzę, że obraz był ten sam w N i TVP -
przecież oni ten sygnał kupują.....

Dokladnie.

Data: 2009-04-08 22:39:20
Autor: jurek
Barca-Bayern

Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:griu7u$i4n$1inews.gazeta.pl...
> Co Szpakowski majaczyl o gwizdaniu Webba w czasie 4 bramki? Gra nie zostala
przeciez przerwana.

On w ogóle ma problemy z interpretacją tego co widzi. Marquez celowo  zwleka zeby dostać kartkę, żeby pauzować w rewanżu z Bayernem niż ew. w półfinale, a ten pieprzy że zachował się glupio

Data: 2009-04-08 23:31:12
Autor: Grzegorz Gawron
Barca-Bayern
jurek pisze:

> [...]

On w ogóle ma problemy z interpretacją tego co widzi. Marquez celowo  zwleka zeby dostać kartkę, żeby pauzować w rewanżu z Bayernem niż ew. w półfinale, a ten pieprzy że zachował się glupio

a ta meta interpretacja wślizgu Henry'ego? IMO celowo przesunął nogi, oraz celowo je zaczął wyprostowywać w końcówce wslizgu.
Więc zamiast farmazonó o przypadkowym starciu ja raczej widziałbym czerwień dla Henry i pauzę na kilka meczów.
Ciekawy zresztą jestem czy nie będzie z tego powodu jakichś konsekwencji dla niego.

Grzesiek

Data: 2009-04-09 10:14:32
Autor: Przemek Budzyński
Barca-Bayern
Grzegorz Gawron <grzegorz[podkreslenie]gawron@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

mhmmm....pięknie przedstawione, tyle że jest jeden haczyk - super precyzyjnie
opowiadasz o obrazie pokazywanym __w zwolnionym tempie___.

Kiedy wydarzenie było pokazywane na żywo, mignęło tak szybko, ze w ogóle w
pierwszej chwili nie było widać, dlaczego obaj leża dalej na murawie. Dopiero
powtórki wyjaśniły sytuację. Więc jeśli sądzisz, że Henry we tym mgnieniu oka podejmował jakieś decyzje i
celował w konkretne części ciała Butta, to oznacza, ze impulsy nerwowe
przewodzi dwa-trzy razy szybciej niż normalny, szary człowiek......

Data: 2009-04-09 16:45:13
Autor: UGI
Barca-Bayern

Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

Więc jeśli sądzisz, że Henry we tym mgnieniu oka podejmował jakieś decyzje i
celował w konkretne części ciała Butta, to oznacza, ze impulsy nerwowe
przewodzi dwa-trzy razy szybciej niż normalny, szary człowiek......

Jak ktos przy wslizgu ma nogi na wysokosci glowy to znaczy ze chce zrobic krzywde przeciwnikowi.

Data: 2009-04-09 15:37:05
Autor: Przemek Budzyński
Barca-Bayern
UGI <ugi3@gazeta.pl> napisał(a):

Jak ktos przy wslizgu ma nogi na wysokosci glowy to znaczy ze chce zrobic krzywde przeciwnikowi.

jeszcze tylko pozostaje przewidzieć, kiedy i na jakiej wysokości znajdzie się glowa.

Data: 2009-04-09 17:22:50
Autor: Cavallino
Barca-Bayern
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:grl1ns$8vs$1inews.gazeta.pl...

[...]

On nie miał nóg na wysokości głowy, tylko na wysokości kolan.
A to że Butt miał tam głowę, to już tylko jego wina, w końcu to on się rzucał pod nogi Henryego, a nie odwrotnie.
Taki zawód.

Data: 2009-04-09 17:35:39
Autor: UGI
Barca-Bayern

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości

On nie miał nóg na wysokości głowy,

Racja, mial je wyzej niz glowa.

A to że Butt miał tam głowę, to już tylko jego wina, w końcu to on się rzucał pod nogi Henryego, a nie odwrotnie.
Taki zawód.

Chyba żartujesz

http://sport.wp.pl/kat,109318,title,Butt-dostal-z-buta,wid,11024013,wiadomosc.html?ticaid=17d21

Przeciez Henry kopnal pilke ze ta poleciala gdzies do przodu, potem pojechal po murawie i podniosl nogi do gory i wycelowal (moze przypadkowo ale mam powazne watpliwosci) w bramkarza. Jakos Butt w tej samej sytuacji potrafil utrzymac nogi na ziemi.

Data: 2009-04-09 15:39:07
Autor: Przemek Budzyński
Barca-Bayern
UGI <ugi3@gazeta.pl> napisał(a):

Przeciez Henry kopnal pilke ze ta poleciala gdzies do przodu, potem
pojechal
po murawie i podniosl nogi do gory

pojechał, bo się przewrócił i jechał poslizgiem. A nogi w takich sytuacjach lecą często w różne strony, nigdy się nie wypierniczyłeś na dużej prędkości?

Data: 2009-04-09 17:46:39
Autor: UGI
Barca-Bayern

Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

pojechał, bo się przewrócił i jechał poslizgiem.

On sie nie przewrocil tylko wykonal zamierzony wslizg. A w ostatniej fazie podniosl i wyprostowal nogi, ktore trafily w Butta. Wedlug mnie nie przypadkowo.

Data: 2009-04-09 15:57:09
Autor: Przemek Budzyński
Barca-Bayern
UGI <ugi3@gazeta.pl> napisał(a):

Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> pojechał, bo się przewrócił i jechał poslizgiem.

On sie nie przewrocil tylko wykonal zamierzony wslizg.

nic podobnego. On trącił piłkę do przodu, żeby uprzedzić rzucającego się na nią Butta a potem już jechał na inercji.

Data: 2009-04-09 17:51:46
Autor: Cavallino
Barca-Bayern
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:grl5b4$qp3$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

pojechał, bo się przewrócił i jechał poslizgiem.

On sie nie przewrocil tylko wykonal zamierzony wslizg.

Ty znowu jakiś inny mecz oglądałeś.
Nie pierwszy raz nawijasz o rzeczach, które wyglądają zupełnie inaczej niż je opisujesz.
Masz kłopoty z oczami czy jak?

Data: 2009-04-09 17:52:25
Autor: UGI
Barca-Bayern

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości

Masz kłopoty z oczami czy jak?

To Ty masz klopoty ze wzrokiem jak w tej dyskusji bredzisz o glowie na wysokosci 1.70 metra.

Data: 2009-04-09 19:46:49
Autor: Cavallino
Barca-Bayern
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:grl5ls$s25$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości

Masz kłopoty z oczami czy jak?

To Ty masz klopoty ze wzrokiem jak w tej dyskusji bredzisz o glowie na wysokosci 1.70 metra.

Nie dość że nie widzisz, to jeszcze nie rozumiesz co czytasz.

Data: 2009-04-09 22:23:57
Autor: UGI
Barca-Bayern

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości

Nie dość że nie widzisz, to jeszcze nie rozumiesz co czytasz.

Wątpie. To nie ja rozpoczynam pisanie o czyms, co w ogole nie ma zwiazku z tematem.

Data: 2009-04-09 23:22:51
Autor: Cavallino
Barca-Bayern
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:grllj0$5ap$1inews.gazeta.pl...

[...]

Oczywiście że Ty.
Ty napisałeś o wysokości głowy, zapomniałeś tylko napisać że Butt miał głowę na wysokości kolan i w takiej odległości od ziemi oberwał.

Data: 2009-04-09 21:43:00
Autor: Grzegorz Gawron
Barca-Bayern
Przemek Budzyński pisze:
UGI <ugi3@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

no ja nie wiem. Wczoraj może i były emocje, i brakowało chłodnej głowy.
Ale teraz, na spokojnie kiedy na to patrzę
http://sport.wp.pl/kat,109318,title,Butt-dostal-z-buta,wid,11024013,wiadomosc.html?ticaid=17d21

to jestem tak samo pewny że to celowe zagranie jak wczoraj. Może nawet bardziej.

Zwróćcie uwagę na wyprost nóg w końcówce pierwszego ujęcia, oraz zmianę kierunku na drugim.
IMO to nie jest przypadek. Mógł po pierwsze bardziej przykurczyć nogi w pierwszym, oraz zmienić kierunek na oddalający się w drugim.
Czyli twierdzę że na pierwszym ujęciu widać że celowo wyprostowywuje nogi by jak najbardziej bolało, a na drugim że celowo zmienia kierunek by na pewno trafić. = czerwień i kilkumeczowa przerwa.

I wściekły jestem nie dlatego że jakiś Bayern przegrał taryfą, bo w sumie mi to wisi, tylko o to że Barca sama poprzez Henry zepsuła mi przyjemność oglądania własnej gry.
Bo jakoś nie mogę patrzeć później na świetne akcje Messiego bez nabytego pryzmatu.

Grzesiek

Data: 2009-04-09 22:04:04
Autor: Cavallino
Barca-Bayern
Użytkownik "Grzegorz Gawron" <"grzegorz[podkreslenie]gawron"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

Zwróćcie uwagę na wyprost nóg w końcówce pierwszego ujęcia, oraz zmianę kierunku na drugim.
IMO to nie jest przypadek.

Jasne że nie.
To efekt klina (w postaci nóg Butta) pod nim.

Data: 2009-04-09 22:32:35
Autor: UGI
Barca-Bayern

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości

Jasne że nie.
To efekt klina (w postaci nóg Butta) pod nim.

Moze w koncu przestalbys powtarzac ta bzdure. Henry podnosil nogi zanim zetknal sie z Buttem. Poza tym caly czas mial go na oku wiec mogl spokojnie przymierzyc. I niestety udalo mu sie.

Data: 2009-04-09 23:24:15
Autor: Cavallino
Barca-Bayern
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:grlm36$8ci$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jasne i celowo tak aby trafić go w głowę.
Dałbyś już sobie spokój z tą teorią spiskową, akurat źle trafiłeś, Henry to piłkarz starający się grać fair od lat.

Data: 2009-04-09 23:15:31
Autor: tomus_king
Barca-Bayern
[...]

Oglądasz to w zwolnionym tempie i udajesz filozofa, obejrzyj normalnie i powiedz jaki miał czas na reakcję. Przy takiej szybkości zdążył tylko ugiąć nogi i koniec. Pechowo sie złożyło że Butt dostał akurat w głowę. Ale nie uginając nóg Henry wjechałby mu z większą siłą w jaja. Co do celowości zagrania Francuza to pomyśl, że własnie te ugięte nogi troche zamortyzowały uderzenie i Niemiec się jakoś pozbierał. O czerwonej kartce mógłbyś mówić gdyby Butt pierwszy dotknął piłki albo Henry wogóle w nią nie trafił.

Data: 2009-04-09 17:42:43
Autor: Cavallino
Barca-Bayern
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:grl4me$nv9$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości

On nie miał nóg na wysokości głowy,

Racja, mial je wyzej niz glowa.

Wysokość głowy jest gdzieś na 1,70 od ziemi, a nie na 0,70 od ziemi.

A to że Butt miał tam głowę, to już tylko jego wina, w końcu to on się rzucał pod nogi Henryego, a nie odwrotnie.
Taki zawód.

Chyba żartujesz

Nie.

http://sport.wp.pl/kat,109318,title,Butt-dostal-z-buta,wid,11024013,wiadomosc.html?ticaid=17d21

Przeciez Henry kopnal pilke ze ta poleciala gdzies do przodu, potem pojechal po murawie

Na rowerze pewnie pojechał i bez powodu nogi podniósł./....

i podniosl nogi do gory i wycelowal (moze przypadkowo ale mam powazne watpliwosci) w bramkarza.

A ja widziałem że Butt wjechał w Henryego, a dokładniej to POD niego, skutkiem czego mogło być podbicie nóg Francuza.

Data: 2009-04-09 17:50:41
Autor: UGI
Barca-Bayern

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości

Wysokość głowy jest gdzieś na 1,70 od ziemi, a nie na 0,70 od ziemi.

Wysokosc glowy Henry'ego byla wlasnie w okolicach 0,7 m od ziemi, nogi w ostatniej fazie wslizgu troszke wyzej.

A ja widziałem że Butt wjechał w Henryego, a dokładniej to POD niego,

Bo tak wlasnie powinno sie robic zeby nie uszkodzic przeciwnika lub by uderzenie bylo jak najmniej dla niego odczuwalne, a nie prostowac OBIE nogi i celowac nimi w glowe.

skutkiem czego mogło być podbicie nóg Francuza.

Ale nie bylo, gdy Butt zderzal sie z Henry'm, ten juz mial wyprostowane nogi.

Data: 2009-04-09 15:58:30
Autor: Przemek Budzyński
Barca-Bayern
UGI <ugi3@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

Wysokosc glowy Henry'ego byla wlasnie w okolicach 0,7 m od ziemi, nogi w ostatniej fazie wslizgu troszke wyzej.

bo tak własnie na ogoł się dzieje, kiedy się w rozpędzie walisz na plecy.

Data: 2009-04-09 17:58:31
Autor: UGI
Barca-Bayern

Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

bo tak własnie na ogoł się dzieje, kiedy się w rozpędzie walisz na plecy.

I jak czesto widzisz, ze zawodnik prostuje obie nogi gdy ma zderzyc sie z przeciwnikiem?

Data: 2009-04-09 19:39:05
Autor: Przemek Budzyński
Barca-Bayern
UGI <ugi3@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

I jak czesto widzisz, ze zawodnik prostuje obie nogi gdy ma zderzyc sie z przeciwnikiem?

następny po Grzesiu Gawronie, który odczytuje przebieg wydarzeń i intencje
bohaterów na podstawie obrazu ____zwolnionego____.......

Data: 2009-04-09 21:43:32
Autor: RedLite
Barca-Bayern
Przemek Budzyński pisze:

I jak czesto widzisz, ze zawodnik prostuje obie nogi gdy ma zderzyc sie z przeciwnikiem?

następny po Grzesiu Gawronie,

I Janku "I tu ta noga" Tomaszewskim

--

"Aqua mola - powiedział rybak - Ty kurwo."

Data: 2009-04-09 21:47:25
Autor: Grzegorz Gawron
Barca-Bayern
[...]

Przemuś, a dlaczegóż to przy karaniu zawodników FIFA, UEFA posługują się zapisem video? Ja nie jestem jakimś wielkim fanem piłki, nie znam dokładnych dat, ale z grubsza pamiętam sytuacje gdzie skazano kogoś, bo na powtórce rzuciło im się w oczy nieco inne światło na sytuację?

Grzesiek

Data: 2009-04-10 08:34:40
Autor: Przemek Budzyński
Barca-Bayern
Grzegorz Gawron <grzegorz[podkreslenie]gawron@poczta.onet.pl> napisał(a):
Przemuś, a dlaczegóż to przy karaniu zawodników FIFA, UEFA posługują się zapisem video?

przeważnie powody są trzy - przekroczenie/nieprzekroczenie linii przez piłkę,
spalony/brak spalonego, kontakt/brak kontaktu pomiędzy zawodnikami.
Celowości/przypadkowości zdarzenia w zwolnionym tempie nie ocenisz. Nawet
bardzo zwolnione tempo nie pokaże pracy neuronów mózgowych.

Data: 2009-04-09 22:30:26
Autor: UGI
Barca-Bayern

Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

następny po Grzesiu Gawronie, który odczytuje przebieg wydarzeń i intencje
bohaterów na podstawie obrazu ____zwolnionego____.......

A co mnie obchodzi czy obraz jest zwolniony czy nie jezeli zamiarem zawodnika od poczatku jest wyrzadzenie krzywdy rywalowi. Sa rzeczy ktorych po prostu sie nie robi, nie macha sie lokciami w okolicach glowy rywala i nie jedzie sie po murawie z wyprostowanymi nogami powyzej glowy.

W tej sytuacji tylko moge byc pod wrazeniem tego, że Butt byl w stanie kontynuowac gre.

Data: 2009-04-10 08:36:37
Autor: Przemek Budzyński
Barca-Bayern
UGI <ugi3@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

A co mnie obchodzi czy obraz jest zwolniony czy nie jezeli zamiarem zawodnika od poczatku jest wyrzadzenie krzywdy rywalowi.

skąd wiesz? Boisko to jest boisko. Nie zachowuj się jak Brudny Harry, bo
naprawde Henry nie biegł z nożem i gołym fiutem......

Data: 2009-04-09 19:46:20
Autor: Cavallino
Barca-Bayern
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

skutkiem czego mogło być podbicie nóg Francuza.

Ale nie bylo

Załamujesz mnie.
Patrzysz na to samo, ale nie rozumiesz tego co widzisz.
Jak nie było, jak było?
Henry jechał po ziemi do momentu kiedy Butt nie wystrzelił go do góry.
Z nogami rzecz jasna.

Data: 2009-04-09 22:23:08
Autor: UGI
Barca-Bayern

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości

Henry jechał po ziemi do momentu kiedy Butt nie wystrzelił go do góry.
Z nogami rzecz jasna.

Bzdura. Kombinacje z nogami wykonal zanim zetknal sie z Buttem, ale to zbyt oczywiste jak na Ciebie.

Data: 2009-04-09 23:21:53
Autor: Cavallino
Barca-Bayern
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:grllhf$55i$1inews.gazeta.pl...

[...]

A Twim zdaniem powinien wjechać swoimi nogami w jego nogi, tak?
Oczywiście że próbował uniknąć takiej sytuacji, w końcu nogi to jego narzędzie pracy.
Ale to ich podbicie spowodowało że nogi wylądowały na policzku Butta.

Ooczywiście możesz sobie twierdzić, że dokonał zamachu i przez 10 metrów planował co zrobić, żeby trafić bramkarza w głowę.

Data: 2009-04-10 04:57:27
Autor: UGI
Barca-Bayern
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
A Twim zdaniem powinien wjechać swoimi nogami w jego nogi, tak?

Oczywiscie. Zderzenie sie nogami byloby z pewnoscia mniej niebezpieczne niz otrzymanie kopa w twarz.

Ale to ich podbicie spowodowało że nogi wylądowały na policzku Butta.

No i dlatego takie podbicie bylo mozliwe bo juz mial nogi podniesione do góry i o tym caly czas mowie. To Henry pierwszy, bez niczyjej ingerencji oderwal je od ziemi. W dodatku caly czas patrzyl przed siebie i widzial bramkarza.

Ooczywiście możesz sobie twierdzić, że dokonał zamachu i przez 10 metrów planował co zrobić, żeby trafić bramkarza w głowę.

 Tak na prawde to tylko on bedzie o tym wiedzial.

Data: 2009-04-10 10:40:52
Autor: Cavallino
Barca-Bayern
Użytkownik "UGI " <ugi3@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:grmjjn$n2p$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale Henry takiego nie otrzymał.
No i osobiście mam poważne wątpliwości co do tego bezpieczeństwa wjazdu w brzuch Butta.
Pamiętam pękniętą śledzionę Dreszera.

Ale to ich podbicie spowodowało że nogi wylądowały na policzku Butta.

No i dlatego takie podbicie bylo mozliwe bo juz mial nogi podniesione do
góry

Właśnie po to aby UNIKNĄĆ wjazdu w przeciwnika korkami.
Które nastąpiłoby na 100%.
Szansa iż w powietrzu w coś trafi była dużo mniejsza.

 i o tym caly czas mowie. To Henry pierwszy, bez niczyjej ingerencji
oderwal je od ziemi.

Owszem.
A potem w wyniku podbicia poleciały jeszcze wyżej.
A że trafiły w twarz - czysty przypadek.

Ooczywiście możesz sobie twierdzić, że dokonał zamachu i przez 10 metrów
planował co zrobić, żeby trafić bramkarza w głowę.

Tak na prawde to tylko on bedzie o tym wiedzial.

No i przecież ty wiesz.
Pisałeś że celowo.

Data: 2009-04-10 18:13:49
Autor: UGI
Barca-Bayern

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości

Tak na prawde to tylko on bedzie o tym wiedzial.

No i przecież ty wiesz.
Pisałeś że celowo.

Nie, ja co najwyzej moge uwazac ze to bylo celowe, na 100% nie wiem. Ale to, że o tym zdarzeniu napisalo kilka polskich i zagranicznych portali, a sam Henry musial sie tlumaczyc, oznacza ze to nie sa tylko moje watpliwosci.

Data: 2009-04-10 20:12:31
Autor: Cavallino
Barca-Bayern
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:grnr9u$fq9$1inews.gazeta.pl...

[...]

I jak się tłumaczył?
Bo nie czytałem.
Nie aby w taki sposób jak ja to widziałem?

Data: 2009-04-10 20:25:14
Autor: UGI
Barca-Bayern

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości

I jak się tłumaczył?

Że to wypadek. Ale nie spodziewalem sie innej odpowiedzi.

Data: 2009-04-09 18:53:30
Autor: Mane
Barca-Bayern
Cavallino pisze:

A ja widziałem że Butt wjechał w Henryego, a dokładniej to POD niego, skutkiem czego mogło być podbicie nóg Francuza.

Przeciez on tam prawie wymyk próbowal wykonac :)

Data: 2009-04-09 06:52:31
Autor: Budzik
Barca-Bayern
Osobnik posiadający mail jureks77@o2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
[...]

cała Polska widziała... :)

Wątroba była cały dzień śledziona

Data: 2009-04-08 21:33:59
Autor: bodyn
Barca-Bayern
gasper pisze:
ktoś pisał niedawno o kryzysie w Barcie...
Kryzys to ma Szpakowski. Szczegolnie przy bramce na 4-0
opowiadal jakies pierdoly, ze sedzia gwizdal

Data: 2009-04-09 09:07:59
Autor: tomus_king
Barca-Bayern
gasper <ni@ma.pl> napisał(a):
ktoś pisał niedawno o kryzysie w Barcie...

To chyba normalne że każda druzyna przechodzi jakiś kryzys w sezonie. Barcelona miała chwilowy. Zobaczymy jak długo bedzie trwał w MU :)

Data: 2009-04-09 15:18:43
Autor: Mane
Barca-Bayern
  tomus_king pisze:

To chyba normalne że każda druzyna przechodzi jakiś kryzys w sezonie. Barcelona miała chwilowy. Zobaczymy jak długo bedzie trwał w MU :)

Liverpool dopadl szybciej niz sie moza bylo spodziewac, a Bayern jest caly sezon bez formy, i nie moze zmylic hokejowy wynik ze Sportingiem.

Barca-Bayern