Bardziej "bielsi i puszyści".

Data: 2018-03-25 07:39:48
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J.Kurski -TVPiS
Bardziej "bielsi i puszyści".
Użytkownik "stevep" <steveo011w@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.zgepkranx3lqthstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# To już 17 lat od kiedy na arenie politycznej pojawiło się PiS. Czuję się
mocno związany z tą partią choć... nigdy do niej nie należałem i należeć
nie będę. Mój związek ma inne podłoże. Otóż niewielu pamięta, że były
czasy gdy otwarte deklarowanie się po stronie tej formacji uchodziło za
obciach.

I tak pozostało. Dziś w srodowisku ludzi wykształconych i przedsiębiorczych to mega-obciach. Deklarowanie się po stronie PiS jest zarezerwowane dla nizin społecznych, nierobów, chłopstwa, mieszakńców miejskich slumsów, blkowisk i środowisk bałwanochwalczych skupionych wokół szamana z Totunia.

CL

Bardziej "bielsi i puszyści".