Bardziej lizac tylka ruskim juz bardziej sie nie da?

Data: 2010-09-17 09:47:04
Autor: dK
Bardziej lizac tylka ruskim juz bardziej sie nie da?

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i6v5no$o3f$1news.onet.pl...
Zatrzymano premiera rzadu emigracyjnego Czeczeni!

Proponuje jeszcze wydac dekret w sejmie znoszacy
suwerennosci Polski na rzecz Rosji.

No pisałem, że po tej PiSdolskiej  prowokacji zaraz się odezwą  "różne" ... głosy.

dK

Data: 2010-09-17 09:57:15
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c931cfd$0$22803$65785112news.neostrada.pl...

[...]

romaszewski to jes V kolumna PO w PiS - widac to bylo gdy bronil Piesiewicza w sukience...

Data: 2010-09-17 11:34:48
Autor: awe
[...]

cos ci sie skurwysynie pojebalos
awe

Bardziej lizac tylka ruskim juz bardziej sie nie da?