Bardzo Mała Wyobraźnia

Data: 2012-03-26 21:23:47
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Bardzo Mała Wyobraźnia
W dniu 2012-03-26 20:55, Rabbit McCroolick pisze:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1010223,wid,14363814,wiadomosc.html
Ja z kolei idę wczoraj z dzieckiem a tuż koło nas gówniaż w pordzewiałej E34
robi drifta (komu chciał i czym zaimponować w środku miasta?!) i o mało nie
kosi słupków przy krawędzi chodnika po którym szliśmy... Czy naprawdę nie
uda wyleczyć buractwa, które lgnie do BMW jak ćma do świecy???

Zieeeew ...

"Polak zginął kręcąc koła na hamulcu ręcznym."

A idź spierdalaj czytać fakt.

Data: 2012-03-27 00:10:15
Autor: Rabbit McCroolick
Bardzo Maa Wyobrania

Uytkownik ""Rafa \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa w wiadomoci news:jkqfq1$ihd$1node2.news.atman.pl...

A id spierdalaj czyta fakt.

I co chujku, uwaasz, e to normalne, e jak sysz pisk opon jakiego popisujcego si debila, to mog mie pewno, e zobacz BMW?

Data: 2012-03-27 01:26:01
Autor: anacron
Bardzo Ma�a Wyobra�nia
W dniu 2012-03-27 00:10, Rabbit McCroolick pisze:
I co chujku, uwa�asz, �e to normalne, �e jak s�ysz� pisk opon jakiego� popisuj�cego si� debila, to mog� mie� pewno��, �e zobacz� BMW?

A Ty "chujku" umiesz poprawnie ustawić swojego Outlooka aby deklarował
się z kodowaniem, czy nie?

Data: 2012-03-27 08:53:24
Autor: Cavallino
Bardzo Ma�a Wyobra�nia

Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4F70FB09.4020007@anacron.pl...
[...]

Przyganiał kocioł garnkowi.
Przecież to Ty masz schrzanione domyślne kodowanie, skutkiem czego odpowiedziałeś w UTF-8 na post nie napisany w UTF-8, więc naśmieciłeś bardziej niż on.

Data: 2012-03-27 10:03:39
Autor: RoMan Mandziejewicz
Bardzo Maa Wyobrania
Hello Rabbit,

Tuesday, March 27, 2012, 12:10:15 AM, you wrote:

A id spierdalaj czyta fakt.
I co chujku, uwaasz, e to normalne, e jak sysz pisk opon jakiego
popisujcego si debila, to mog mie pewno, e zobacz BMW?

Rafa bywa chamowaty jak sobie popije ale od chujkw nie wyzywa -
zastanw si, co wypisujesz, chujku.

*PLONK!* warning!

--
Best regards,

Data: 2012-03-27 10:35:12
Autor: ...::QRT::...
Bardzo Maa Wyobrania
Dnia Tue, 27 Mar 2012 10:03:39 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

Hello Rabbit,

Tuesday, March 27, 2012, 12:10:15 AM, you wrote:

A idź spierdalaj czytać fakt.
I co chujku, uważasz, że to normalne, że jak słyszę pisk opon jakiegoś
popisującego się debila, to mogę mieć pewność, że zobaczę BMW?

Rafał bywa chamowaty jak sobie popije ale od chujków nie wyzywa -
zastanów się, co wypisujesz, chujku.

I co myślisz ze w ten sposób udowodniłeś swoją/czyjąś wyższość? Jesteś tak samo denny jak ten co pisze „spierdalaj”, czy wyzywa od
„chujków”.

Data: 2012-03-27 11:01:05
Autor: Rabbit McCroolick
Bardzo Maa Wyobrania

Uytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisa w wiadomoci news:586235974.20120327100339pik-net.pl...

Rafa bywa chamowaty jak sobie popije

Ty zapewne bywasz wtedy bardziej kulturalny

ale od chujkw nie wyzywa -

Pieknym za nadobne. Marny ze mnie chrzescijanin, jak ktos kaze mi chamsko "spierdalac", to nie uwazam, ze nalezy pokonie przyjac spluniecie w twarz i powiedziec, ze deszcz pada.

zastanw si, co wypisujesz, chujku.

No to si popisales:-(

*PLONK!* warning!

A co powiesz gosciowi, ktory na kulturalny post odpowiada "SPIERDALAJ"?!

Data: 2012-03-27 11:45:28
Autor: RoMan Mandziejewicz
Bardzo Maa Wyobrania
Hello Rabbit,

Tuesday, March 27, 2012, 11:01:05 AM, you wrote:

Rafa bywa chamowaty jak sobie popije
Ty zapewne bywasz wtedy bardziej kulturalny

Nie mam pojcia - ostatnio byem pijany 32 lata temu i juz nie
pamitam.

[...]

Kto chujkiem wojuje...

*PLONK!* warning!
A co powiesz gosciowi, ktory na kulturalny post odpowiada "SPIERDALAJ"?!

To samo. Albo go zlej po prostu.

--
Best regards,

Data: 2012-03-27 22:20:08
Autor: Rabbit McCroolick
Bardzo Maa Wyobrania

Uytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisa w wiadomoci news:1599294745.20120327114528pik-net.pl...

Nie mam pojcia - ostatnio byem pijany 32 lata temu i juz nie
pamitam.

To dziwne, e tak autorytatywnie wypowiadasz si na temat mojego stanu upojenia... Naprawd musisz robi tak prymitywne osobiste wycieczki?

Kto chujkiem wojuje...

Nie, niczym nie wojuj, chujkami zawsz bd nazywa goci, ktrzy sw werbaln odwag ujawniaj jedynie w internecie...

To samo.

Nie zauwayem.

Albo go zlej po prostu.

Za to mnie od razu PLONKiem straszysz... zaiste dziwna jest Twa logika.

Data: 2012-03-27 22:39:11
Autor: RoMan Mandziejewicz
Bardzo Maa Wyobrania
Hello Rabbit,

Nie mam pojcia - ostatnio byem pijany 32 lata temu i juz nie
pamitam.
To dziwne, e tak autorytatywnie wypowiadasz si na temat mojego stanu
upojenia...

Twojego? Wypowiadaem si na temat zachowania Rafaa Gila AKA Stasia
Podrnika. To, e po pijaku wypisuje dziwne rzeczy i e go za to
opieprzam jest powszechnie znane na tej grupie.

Naprawd musisz robi tak prymitywne osobiste wycieczki?

Gdzie? Chyba si pogubie w wtku i to mocno.

Kto chujkiem wojuje...
Nie, niczym nie wojuj, chujkami zawsz bd nazywa goci, ktrzy sw
werbaln odwag ujawniaj jedynie w internecie...

Jak ty? Rafa si przedstawi, ty piszesz z dziwnego nicka...

To samo.
Nie zauwayem.

Sabo si przygldasz.

Albo go zlej po prostu.
Za to mnie od razu PLONKiem straszysz... zaiste dziwna jest Twa logika.

Strasz a nie wrzucam od razu do kibla.

--
Best regards,

Data: 2012-03-27 11:53:26
Autor: kamil
Bardzo Maa Wyobrania
On 26/03/2012 23:10, Rabbit McCroolick wrote:
[...]

Mentalnie oboje nie odstajecie za daleko od ysego karku w dresie niestety.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-04-02 08:59:17
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Bardzo Mała Wyobraźnia
[...]

A Ty tępy chujku, pomiocie trzech wytrysków uważasz, że pisk opon wynika z używania ręcznego hamulca w pojeździe tylnonapędowym ?

Mama może ci mówiła, że bocian w kapuście cie strugał, ale weź pan spierdalaj z "niusami" na poziomie faktów, co ?

Data: 2012-03-27 09:51:45
Autor: Clawfinger
Bardzo Mała Wyobraźnia
W dniu 26.03.2012 21:23, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
[...]

Ech Gilu, Glucie czy tam inny Smarku, jesteś prosty jak pokrowiec na cepy ....

Data: 2012-03-27 10:07:11
Autor: RoMan Mandziejewicz
Bardzo Maa Wyobrania
Hello Clawfinger,

Tuesday, March 27, 2012, 9:51:45 AM, you wrote:

[...]

Ech Gilu, Glucie czy tam inny Smarku, jeste prosty jak pokrowiec na
cepy ....

Nastpny, pierdolony kibord-orior, ktremu si wydaje, e jest
anonimowy...

--
Best regards,

Data: 2012-03-27 09:05:01
Autor: steve69
Bardzo Maa Wyobrania
RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> napisa(a):
Nastpny, pierdolony kibord-orior, ktremu si wydaje, e jest
anonimowy...

Jeste takim samym chujkiem jak ten tumok Gil...

Data: 2012-03-27 11:41:55
Autor: RoMan Mandziejewicz
Bardzo Maa Wyobrania
Hello steve69,

Tuesday, March 27, 2012, 11:05:01 AM, you wrote:

Nastpny, pierdolony kibord-orior, ktremu si wydaje, e jest
anonimowy...
Jeste takim samym chujkiem jak ten tumok Gil...

Kolejny do kolekcji - *PLONK!*

--
Best regards,

Data: 2012-03-28 11:15:01
Autor: Jakub Witkowski
Bardzo Maa Wyobrania
Ciekawe, e w wtkach o BMW jest zawsze wysokie stenie bluzgw na linijk.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog by niepowane,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiada w czci

Data: 2012-03-27 10:51:19
Autor: Artur M. Piwko
Bardzo Mała Wyobraźnia
In the darkest hour on Tue, 27 Mar 2012 10:07:11 +0200,
RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> screamed:
Ech Gilu, Glucie czy tam inny Smarku, jesteś prosty jak pokrowiec na
cepy ....

Następny, pierdolony kibord-łorior, któremu się wydaje, że jest
anonimowy...

Odnoszę wrażenie, że nie czytałeś hamowatej odpowiedzi R.G...

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
[ 10:50:45 user up 13120 days, 22:45,  1 user, load average: 0.69, 0.28, 0.27 ]

             Mr. Worf, scan that ship."  "Aye, Captain... 300 DPI?

Data: 2012-03-27 11:43:17
Autor: RoMan Mandziejewicz
Bardzo Maa Wyobrania
Hello Artur,

Tuesday, March 27, 2012, 10:51:19 AM, you wrote:

Ech Gilu, Glucie czy tam inny Smarku, jeste prosty jak pokrowiec na
cepy ....
Nastpny, pierdolony kibord-orior, ktremu si wydaje, e jest
anonimowy...
Odnosz wraenie, e nie czytae hamowatej odpowiedzi R.G...

Ale czytaem. I napisaem, e mu si to zdarza. Ale zabawy nazwiskiem
to ju zdecydowanie wyszy poziom kulturwy (nie poprawia!).

--
Best regards,

Data: 2012-03-27 12:27:52
Autor: Artur M. Piwko
Bardzo Mała Wyobraźnia
In the darkest hour on Tue, 27 Mar 2012 11:43:17 +0200,
[...]

Ależ czytałem. I napisałem, że mu się to zdarza. Ale zabawy nazwiskiem
to już zdecydowanie wyższy poziom kulturwy (nie poprawiać!).

Nie zwróciłem uwagi (czemu, nie wiem), że to od nazwiska było... :/

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:223B ]
[ 12:26:36 user up 13120 days,  0:21,  1 user, load average: 0.69, 0.28, 0.27 ]

                  One with God is a majority.  -- Billy Graham

Data: 2012-03-27 11:32:23
Autor: ToMasz
Bardzo Mała Wyobraźnia
[...]

Popatrz na to z za kierownicy BMW. Siedzisz sobie wygodnie, palisz gumę i jesteś "miszczem".
Popatrz teraz z punktu widzenia taty. Idzie z dzieckiem na spacer, a tu jakiś "gówniarz za kółkiem" tak wystraszył maleństwo że nasilało w majtki.
Jak ktoś nie dorósł, nie ma wyobraźni to nawet nie próbuj go przekonać do swojego zdania. Będzie lepiej. ale nie dlatego że ludzie zmądrzeją, dlatego ze kamer jest coraz więcej.
ToMasz

PS jak go "sfilmujesz" i "doniesziesz" to zostaniesz konfidentem i ormowcem, bo przecież nikogo nie zabił.

Bardzo Mała Wyobraźnia