Bardzo Mała Wyobraźnia

Data: 2012-03-27 08:39:34
Autor: Robson
Bardzo Mała Wyobraźnia
W dniu 2012-03-26 20:55, Rabbit McCroolick pisze:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1010223,wid,14363814,wiadomosc.html

Ja z kolei idę wczoraj z dzieckiem a tuż koło nas gówniaż w pordzewiałej E34

Nie, nie uda się, tak samo jak nauczyć zasad gramatyki...

Data: 2012-03-27 10:49:00
Autor: Rabbit McCroolick
Bardzo Mała Wyobraźnia

Użytkownik "Robson" <robson@z.pl> napisał w wiadomości news:jkrnd8$qk0$1mx1.internetia.pl...

Nie, nie uda się, tak samo jak nauczyć zasad gramatyki...

Potrafisz odróżnić, czym jest gramatyka a czym ortografia? Fakt zrobiłem byka, ba zdarza mi się pisząc szybko na klawiaturze, ot takie wtórna dysleksja, której nie tylko ja doświadczam (odręcznie nigdy byków nie robię), natomiast, co masz mi do zarzucenia w kwestii gramatyki (uwzględniając zastosowaną stylizację na język potoczny)?
BTW a co masz do dodania w kwestii meritum?

Data: 2012-03-27 11:33:15
Autor: kamil
Bardzo Mała Wyobraźnia
On 27/03/2012 09:49, Rabbit McCroolick wrote:
[...]

"ot takie wtórna dysleksja" poprawne gramatycznie nie jest, jeśli już o tym dyskutujemy.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-03-27 22:23:01
Autor: Rabbit McCroolick
Bardzo Mała Wyobraźnia

Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości news:jks51b$rha$1inews.gazeta.pl...

"ot takie wtórna dysleksja" poprawne gramatycznie nie jest, jeśli już o tym dyskutujemy.

Ojej, czepiamy się słówek, gdy nie ma się nic merytorycznego do dodania. Piszę szybko, robię kilka rzeczy na raz.
Naprawdę sprawia Ci duży problem zrozumienie treści, jeśli jedna literka się nie zgadza?

Data: 2012-03-28 09:46:28
Autor: kamil
Bardzo Mała Wyobraźnia
On 27/03/2012 21:23, Rabbit McCroolick wrote:
[...]

W nosie mam byki, to jest grupa moto a nie matura, ale pewnie znasz powiedzenie "wszedł na ring, dostał w ryj". Następnym razem upewnij się, w że zapewnieniach o bezbłędnej gramatyce nie robisz błędu. ;)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net