Bardzo Mała Wyobraźnia

Data: 2012-03-28 11:32:09
Autor: Jakub Witkowski
Bardzo Mała Wyobraźnia
W dniu 2012-03-26 20:55, Rabbit McCroolick pisze:

Pojedynczych wariatów to widać w różnych markach.
Ale, jadę ja tydzień temu Grunwaldzką (3M), a ulica to ruchliwa (główna arteria). Nagle
z piskiem mija mnie taki, slalomując między samochodami na zapałkę. Tuz za nim drugi
i trzeci. Wszystkie BMW: dwa czarne, jedno białe; dwa stare, jedno nowe... Ot, wyścig uliczny.
Ale pewnie jestem uprzedzony i ktoś poda przykład takiego popisu użytkowników innej marki... ;)

Bardzo Mała Wyobraźnia