Bardzo Mała Wyobraźnia

Data: 2012-03-28 17:33:37
Autor: Tomek Mentzel
Bardzo Mała Wyobraźnia
W dniu 2012-03-26 20:55, Rabbit McCroolick pisze:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1010223,wid,14363814,wiadomosc.html

Ja z kolei idę wczoraj z dzieckiem a tuż koło nas gówniaż w pordzewiałej E34
robi drifta (komu chciał i czym zaimponować w środku miasta?!) i o mało nie
kosi słupków przy krawędzi chodnika po którym szliśmy... Czy naprawdę nie
uda wyleczyć buractwa, które lgnie do BMW jak ćma do świecy???

Mam nadzieje ze nie zdążył przekazać swoich genów dalej...

Bardzo Mała Wyobraźnia