Bardzo dobra decyzja

Data: 2009-12-18 22:23:25
Autor: Jadrys
Bardzo dobra decyzja

Jeszcze tylko zerwać wszelkie powiązania z Kwaśniewskim, wywalić starych ramoli (Zemke, Szmajdziński itp)i i maja mój głos..

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Czara-goryczy-sie-przelala-SLD-zrywa-z-Cimoszewiczem,wid,11793253,wiadomosc.html?ticaid=194df

Data: 2009-12-18 22:32:36
Autor: boukun
Bardzo dobra decyzja

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hggrt6$ld4$1news.onet.pl...

Jeszcze tylko zerwać wszelkie powiązania z Kwaśniewskim, wywalić starych ramoli (Zemke, Szmajdziński itp)i i maja mój głos..

Przemawiać ma m.in. były prezydent Aleksander Kwaśniewski i były wicepremier Grzegorz Kołodko.

Na konwencji ma zostać ogłoszona kandydatura Jerzego Szmajdzińskiego w przyszłorocznych wyborach prezydenckich.

boukun

Data: 2009-12-18 13:43:57
Autor: Antenka
Bardzo dobra decyzja
On 18 Gru, 22:32, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Jadrys" <C...@yahoo.com> napisał w wiadomo¶cinews:hggrt6$ld4$1news.onet.pl...

> Jeszcze tylko zerwać wszelkie powi±zania z Kwa¶niewskim, wywalić starych
> ramoli (Zemke, Szmajdziński itp)i i maja mój głos..

Przemawiać ma m.in. były prezydent Aleksander Kwa¶niewski i były wicepremier

Bleeee

Data: 2009-12-18 22:53:21
Autor: Jadrys
Bardzo dobra decyzja
W dniu 2009-12-18 22:32, boukun pisze:

[...]

No i nadzieja na zreformowanie SLD prysĹ‚a ja mydlana baĹ„ka.  Napieralski jest za sĹ‚aby ĹĽeby skruszyć ten beton..

Bardzo dobra decyzja