Bardzo dobra obudowa

Data: 2009-10-10 22:56:37
Autor: Janusz Wo
Bardzo dobra obudowa
Witam!
Wydawało mi się, że znalazłem idealną obudowę: SilverStone Raven 2 Jednak bardzo dobra recenzja http://pclab.pl/art38774.html wywołała moje wątpliwości - chodzi o problemy z dyskami twardymi. Czy ktoś używa dobrej obudowy o podobnych do Raven cechach, ale bez wad? Co jest dla mnie najważniejsze: łatwodostępne filtry przeciwpyłkowe; nawiew na dyski twarde; ogólnie cisza, ale jednak przeciąg. Wiem, że szukam ideału, ale nie jestem chętny płacić powyżej 600 zł.
Proszę o sugestie - JanuszWo
--
Popraw gaz w adresie

Data: 2009-10-10 23:42:50
Autor: ADS
Bardzo dobra obudowa
[...]

Z mojego doświadczenia, to chyba najlepsze obudowy ma ANTEC, niezłe też Chieftec.

Adas

Data: 2009-10-11 03:03:12
Autor: Dariusz
Bardzo dobra obudowa
Janusz Wo pisze:

[...]

produkty lian li
http://www.lian-li.com/v2/en/product/product06.php?pr_index=209&cl_index=1&sc_index=25&ss_index=62

--
web, print, branding & logo design
http://quaint.pl

mózgowiem i tabletem
http://blog.quaint.pl

Data: 2009-10-11 13:39:45
Autor: tg
Bardzo dobra obudowa

"Janusz Wo" <jannus_tl@taki-gaz.pl> wrote in message news:haqgsi$mo2$1node1.news.atman.pl...
[...]

Antec P183 + http://www.allegro.pl/item763016837.html
oryginalne filtry sa takie sobie, reszta bdb+

Bardzo dobra obudowa