Bardzo dobra obudowa

Data: 2009-10-10 23:42:50
Autor: ADS
Bardzo dobra obudowa
Witam!
Wydawało mi się, że znalazłem idealną obudowę: SilverStone Raven 2 Jednak bardzo dobra recenzja http://pclab.pl/art38774.html wywołała moje wątpliwości - chodzi o problemy z dyskami twardymi. Czy ktoś używa dobrej obudowy o podobnych do Raven cechach, ale bez wad? Co jest dla mnie najważniejsze: łatwodostępne filtry przeciwpyłkowe; nawiew na dyski twarde; ogólnie cisza, ale jednak przeciąg. Wiem, że szukam ideału, ale nie jestem chętny płacić powyżej 600 zł.
Proszę o sugestie - JanuszWo

Z mojego doświadczenia, to chyba najlepsze obudowy ma ANTEC, niezłe też Chieftec.

Adas

--

Bardzo dobra obudowa