[gwk]Bardzo dokładne wysprzątanie auta

Data: 2017-01-24 13:00:45
Autor: Budzik
[gwk]Bardzo dokładne wysprzątanie auta
Użytkownik Maciek docktor@poczta.onet.pl ...

Szukam zakładu w Krakowie lub płn. okolicy, który bardzo dobrze
wysprząta, wymyje, odświeży i zakonserwuje wnętrze samochodu (skóra) -
od wykładziny po podsufitkę.
Firmy "detailingowe", które mają takie rzeczy w ofercie, kasują ok 400
zl :/ Z drugiej strony znane mi myjnie ręczne biorą za wnętrze 60-70 zł,
:ale dokładność i dobór środków nie zawsze są zadowalające.

Reasumując, szukam czegoś pośrodku :)

Sam tego nie zrobię, bo mam problem z kręgosłupem...

/crosspost i fut na na pl.regionalne.krakow/

400zł z odswiezeniem skór? To dośc dobra cena.
W Poznaniu miałem kiedys takie małzenstwo ktore za 200robiło dokładne sprzatanie.
Ale to było 200 bez faktury. No i nie wchodziło w to zadne odswiezanie skór, tylko samo sprzatanie.

A gdzie info o FUT?

--
Pozdrawia... Budzik
Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

Data: 2017-01-24 14:16:46
Autor: Maciek
Dnia Tue, 24 Jan 2017 13:00:45 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Nie jestem dokłądnie zorientowany, ostatni raz odświeżanie skór robiłem z
10 lat temu i nawet nie pamiętam ile kosztowało, a poza tym może
odświeżanie odświeżaniu nierówne?

W KRK z przeglądu cenników wynika, że ok. 400 zł to cena startowa.

A gdzie info o FUT?

W "/crosspost i fut na na pl.regionalne.krakow/"? i ustawione w nałówku
posta.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl