Bardzo duża mysz

Data: 2010-10-28 09:23:41
Autor: Jacek W.
Bardzo duża mysz
Czy możecie mi polecić jakąś bardzo dużą mysz, żeby duża dłoń leżała
na niej całą powierzchnią?
Może ktoś ma takie łapy jak ja i już znalazł ;-)
Uwaga - Logitech MX 1100 nie jest duża

Pozdrawiam
Jacek W.

Data: 2010-10-28 12:18:51
Autor: PesTYcyD
Bardzo duża mysz
W dniu 2010-10-28 09:23, Jacek W. pisze:
Czy możecie mi polecić jakąś bardzo dużą mysz, żeby duża dłoń leżała
na niej całą powierzchnią?
Może ktoś ma takie łapy jak ja i już znalazł ;-)
Uwaga - Logitech MX 1100 nie jest duża

To ja nie wiem czy są jeszcze większe... Zajebistą myszą jest MX Revolution ale rozmiarowo jest trochę mniejsza niż MX1100

Data: 2010-10-29 02:06:39
Autor: RudeBoy
Bardzo duża mysz
W dniu 2010-10-28 12:18, PesTYcyD pisze:

To ja nie wiem czy są jeszcze większe... Zajebistą myszą jest MX
Revolution ale rozmiarowo jest trochę mniejsza niż MX1100

Też myślałem, że jest zajebista... W sumie to była taką dla mnie ale dość krótko po dwóch latach zaczęła cierpieć na podwójne kliknięcie. FV mi wcięło i z gwarancji nici...
Rozczarowała mnie ta "najbardziej zaawansowana mysz na świecie"

--
RudeBoy Selecta
Bless...

Data: 2010-10-29 17:13:36
Autor: bagno
Bardzo duża mysz

Użytkownik "RudeBoy" <news@SPAM_BLOKmwds.pl> napisał w wiadomości news:4cca102anews.home.net.pl...
[...]

To chyba normalne o logitechow. Moja MX620 ma to samo.

Data: 2010-10-29 17:49:26
Autor: jwzw
Bardzo duża mysz
Użytkownik "bagno"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4ccae4a2$0$27027$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

To jest chyba norma już.
Kiedyś to było sporadyczne, ale ostatnio hurtowo wymieniam mikroprzełączniki w tych drogich jak i w tych tanich, i niejednokrotnie są to te same przełączniki.
Jakiś producent znowu coś udoskonalił w procesie produkcji mikroprzełącznika i napędza rynek ;-)

Data: 2010-10-29 20:06:46
Autor: Saiko Kila
Bardzo duża mysz
Proces jwzw <jwzw@interia.NOSPAM.pl> zwrócił błąd:

[...]

Mnie się nigdy nie zepsuł w G9, a używana codziennie, często do
strzelanek i innych emocjonalnie angażujących programów, od ponad trzech
lat. W innych logitechach był to jednak problem. Być może jest to
wyjątkowość egzemplarza, bo ludzie się nieraz skarżą, ale przeżył kilka
używanych równolegle mysz i nadal żyje. Dlatego proponowałbym
rozejrzenie się wśród myszy dla graczy - może robią jakąś selekcję.

Nie ma jeszcze niezniszczalnych mikroprzełączników, więc po dwóch latach
można się spodziewać problemów chyba w każdej. Z innych gamerskich myszy
też żadna mi jeszcze nie poległa, ale czuje się pewną taką "miękkość"
pod lewym klawiszem w niektórych. W większości myszy logitecha i w kilku
microsoftu/razera jest Omron D2FC-F-7N. Mam trzy myszy dla graczy z tym
mikrostykiem, i jestem zadowolony, ale wiem że są też pechowcy trochę
mniej zadowoleni.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8

Data: 2010-10-29 12:39:09
Autor: ąćęłńóśźż
Bardzo duża mysz
Aż się boję, co na to Animka...
:-)

-- -- -

Data: 2010-10-28 15:33:11
Autor: Piotr Fonon
Bardzo duża mysz
Logitecha 500-tka jest bardzo miła, choć nie taka duża. Ja też szukam i nie mogę znaleźć, ale mam inną technikę trzymania myszy...
f.

Data: 2010-10-29 03:33:32
Autor: Padre
Bardzo duża mysz
[...]

Proszę bardzo: Natural Wireless Laser Mouse 6000 od Microsoftu. Używam od kilku miesięcy i jestem zachwycony choćby z tego powodu że minęły mi problemy z bólem nadgarstka, oprócz tego że jest wielka to jest również doskonale wykonana, boki ma z gumy a nie pokryte gumowatym lakierem, mechanika kółka powoduje że jest to moja pierwsza mysz w której korzystam z funkcji przewijania w poziomie, dwie rzeczy tylko wymagaja przyzwyczajenia, kółko nie terkocze tylko obraca sie płynnie choć z takim "kleistym" oporem jak np. regulacja ostrości w lornetce a boczne przyciski są umieszczone za wysoko i wymagają dużego ruchu kciuka.
Zaletą jest też dobre oprogramowanie pozwalające przypisywać klawiszom nawet myszy rejestrowane makra czy automatycznie zmieniac ustawienia myszy w zależności od obsługiwanej aplikacji.

Warto tylko poszukać OEM bo ja kupiłem nówkę z fakturą i roczną gwarancją choć bez pudełka za 85zł a w niektórych sklepach wyceniają ja na 265zł :)

Data: 2010-10-29 17:59:56
Autor: jwzw
Bardzo duża mysz
Użytkownik "Padre"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iad89d$a72$1@news.onet.pl...

[...]

A co, zaryzykuję.
Dzięki

Data: 2010-10-29 18:33:47
Autor: ąćęłńóśźż
Bardzo duża mysz
Były wielkie myszy A4-Techa
Tanie i dobre.

-- -- -

Data: 2010-11-02 21:20:10
Autor: Fonon
Bardzo duża mysz
ąćęłńóśźż napisał(a):
Były wielkie myszy A4-Techa
Tanie i dobre.
Niestety się zmyły. Szukałem ich długo i nie znalazłem, choć czasem można dostać z zapasów magazynowych to i owo.
f.

Data: 2010-11-02 21:22:49
Autor: Fonon
Bardzo duża mysz
Padre napisał(a):

Proszę bardzo: Natural Wireless Laser Mouse 6000 od Microsoftu.
Pewnie dobra, ale wcale nie bardzo duża. Zaledwie 105 mm...
f.

Data: 2010-11-02 23:42:03
Autor: Michal Kawecki
Bardzo duża mysz
Dnia Tue, 02 Nov 2010 21:22:49 +0100, Fonon napisał(a):

Padre napisał(a):

Proszę bardzo: Natural Wireless Laser Mouse 6000 od Microsoftu.
Pewnie dobra, ale wcale nie bardzo duża. Zaledwie 105 mm...

Ale jest wysoka, ciężka i inaczej się ją trzyma. Uwierz, jest duża.
--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/

Data: 2010-11-03 10:28:35
Autor: Piotr Fonon
Bardzo duża mysz
W dniu 02-11-10 23:42, Michal Kawecki pisze:
Ale jest wysoka, ciężka i inaczej się ją trzyma. Uwierz, jest duża.
To nie kwestia wiary tylko długości. Moja stara, kulkowa logitech M-BA47 ma 130 mm.
f.

Data: 2010-11-08 16:45:30
Autor: jwzw
Bardzo duża mysz
Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości news:xfi1qf6kvdgy.dlgkwinto.prv...

Proszę bardzo: Natural Wireless Laser Mouse 6000 od Microsoftu.

Pewnie dobra, ale wcale nie bardzo duża. Zaledwie 105 mm...

Ale jest wysoka, ciężka i inaczej się ją trzyma. Uwierz, jest duża.

No i mam ... do sprzedania - nówka.
Ogólnie jest super tyle tylko, że wciaż za mała.
Jeśli ułożę na niej dłoń tak jak każe MS, to końce palców, wskazującego i śrdkowego, wystają ok. 2cm poza mysz co zmusza do ich podkurczania celem klikania opuszkami.
Jeśli złapię ją w ten sposób, że końce palców znajdują się tam gdzie powinny, to dłoń pozostaje  niepodparta.
Żonie pasuje ;-)

Data: 2010-11-08 19:44:07
Autor: atm
Bardzo duża mysz
On 2010-11-08 16:45, jwzw wrote:

[...]

Ja mam tez duze dlonie a wielkosc myszy jest dla mnie calkowicie nieistotna. Otoz palce trzymam na klawiszach tam gdzie byc powinny
natomiast nadgarstek opieram o biurko przez caly czas korzytania
z myszy. Sterowanie kursorem odbywa sie tylko nadgarstkiem i ugieciem palcow (przod i tyl).
Zakres jest w zupelnosci wystarczajacy aby na domyslnych ustawieniach
predkosci kursora przesunac go z jednego konca ekranu na drugi a wlasciwie nawet przez dwa ekrany. Metode ta stosuje z powodzeniem
od kilkunastu lat; nigdy nie mialem problemow z jakimikolwiek niedogodnosciami wynikajacymi ze zmeczenia nadgarstka.
Pozdrawiam

Data: 2010-11-08 22:37:08
Autor: jwzw
Bardzo duża mysz
Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości news:ib9gdn$uem$1news.onet.pl...

[...]

Kilkanaście lat to niewiele - uwierz mi :-)
Przyjdzie i na Ciebie czas.

Data: 2010-11-08 22:57:29
Autor: atm
Bardzo duża mysz

[...]

Policzylem szybko: gdzies ok 1990 mialem pierwsza Amige, i od tamtego czasu caly czas ostro wywijam myszka, przez kilkanascie lat po 8-10 h dziennie zawodowo, ale moze ja jestem odporny na te przypadlosci :]
W kazdym razie polecam ten patent. To moze troche tak jak ze skokami narciarskimi. Wiele lat temu wszyscy skoczkowie podczas lotu trzymali narty rownolegle az jeden sie wylamal ;]

PS
Punktem podparcia nie jest plaska czesc nadgarstka ale kosc na spodniej zewnetrznej czesci zatem nie ma najmniejszego ucisku na naczynia oraz nerwy, poza tym miesnie przedramienia sa rozluznione.

Data: 2010-10-29 18:56:11
Autor: Norbert
Bardzo duża mysz
Dnia Thu, 28 Oct 2010 09:23:41 +0200, Jacek W. napisał(a):

Czy możecie mi polecić jakąś bardzo dużą mysz, żeby duża dłoń leżała
na niej całą powierzchnią?
Może ktoś ma takie łapy jak ja i już znalazł ;-)
Uwaga - Logitech MX 1100 nie jest duĹźa

Moze lepiej od razu szczura? ;-)

http://www.maximumpc.com/article/reviews/worldexclusive_review_rat7_best_gaming_mouse_ever_0

Norbert

Data: 2010-11-10 22:22:07
Autor: Marek
Bardzo duża mysz
[...]

Widzę, że koledzy już doradzili więc zadam to pytanie trochę off topic, którego nikt nie zadał: jakiej wielkości masz dłonie? :-D

P.S.
Jestem użytkownikiem MX 1100 i do przed chwilą uważałem tą mysz za ogromną :-D

Data: 2010-11-10 22:34:09
Autor: animka
Bardzo duża mysz
W dniu 2010-11-10 22:22, Marek pisze:
[...]

Przecież nie trzeba całej Laty kłaść na myszy tylko operowac palcami, a nadgarstek i ręka niech sobie leży na blacie biurka.

--
animka

Data: 2010-11-10 22:42:04
Autor: animka
Bardzo duża mysz
W dniu 2010-11-10 22:34, animka pisze:
[...]

Poprawka: miało być łapy czy dłoni.

--
animka

Data: 2010-11-11 22:07:21
Autor: Marek
Bardzo duża mysz
W dniu 2010-11-10 22:42, animka pisze:
Przecież nie trzeba całej Laty kłaść na myszy tylko operowac palcami, a
nadgarstek i ręka niech sobie leży na blacie biurka.

Poprawka: miało być łapy czy dłoni.

Mi na MX 1100 mieści się cała dłoń a koledze pewnie tylko palce więc tym bardziej intryguje mnie wielkość jego dłoni.

Proponuję jako odniesienie skali - bochen chleba :-D

Data: 2010-11-11 22:27:26
Autor: animka
Bardzo duża mysz
W dniu 2010-11-11 22:07, Marek pisze:
[...]

Niektórych tak uczą na kursach komputerowych, że mają prawie leżeć na tych myszach. Naciskać na nie całą łapą. Mnie na kursie w pracy (jeszcze Win3.11) kiedyś chłop brał za rękę i naciskał ją całą na mysz. Wściekłam się na niego i powiedziałam, że ja robię tak jak mi wygodniej. Musiałabym wstać z krzesła i wtedy miałabym siłę przygnieść tą mysz, bo za nisko siedzę. Przecież to śmieszne, głupie. Po co nadwyrężać rękę, napierać ją na mysz.

--
animka

Data: 2010-11-11 12:48:30
Autor: jwzw
Bardzo duża mysz
Użytkownik "Marek" <brak@email.com> napisał w wiadomości
[...]

Ano takiej, że kładąć opuszki palców na końce przycisków myszy i opuszczając swobodnie dłoń, mysz mam pod palcami, a nie pod dłonią. Taki sposób trzymania nie jest dla mnie zbyt
wygodny szczególnie gdy CAD-uję przez x godzin.
Gdy, z kolei oprę wygodnie dłoń na myszy, to muszę podkurczać palce, żeby swobodnie
klikać. To podkurczenie, po kilku godzinach daje o sobie znać.
Co do wymiarów, to od przgubu nadgarstka do końca środkowego palca ok. 22cm.

Data: 2010-11-11 13:47:50
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Bardzo duża mysz
Dnia 2010-11-11, o godz. 12:48:30
"jwzw" <jwzw@interia.NOSPAM.pl> napisał(a):

[...]

A próbowałeś jakiegoś trackballa? Jak dużo robisz myszą to często się
przydaje. Na początku ciężko złapać precyzję operując kursorem kciukiem
ale po kilku dniach precyzja przychodzi. Sam używam czasami czegoś
takiego:
http://www.logitech.com/pl-pl/mice-pointers/trackballs/devices/4787 Zaletą trackballa jest to że masz podparty i nieruchomy nadgarstek a
kursorem operujesz kciukiem. No i trackballe są zdecydowanie większe od
myszy. ;-)

Zdrówko

Data: 2010-11-11 16:39:25
Autor: kamil
Bardzo duża mysz
"jwzw" <jwzw@interia.NOSPAM.pl> wrote in message news:ibglg7$1in$1mx1.internetia.pl...
[...]

Na zmeczenie nadgarstka i przedramienia moze takie cos bedzie rada?

http://www.evoluent.com/vm3.html

Klikam nia w pracy juz od roku caly dzien i jest bardzo wygodna, a przy tym spora.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-11 21:21:27
Autor: jwzw
Bardzo duża mysz
Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości news:ibh67u$2ct$1inews.gazeta.pl...

Na zmeczenie nadgarstka i przedramienia moze takie cos bedzie rada?

http://www.evoluent.com/vm3.html

Klikam nia w pracy juz od roku caly dzien i jest bardzo wygodna, a przy tym spora.

Przypomina coś co chciałem sobie zrobić jak miałem jeszcze zacięcie do majsterkowania - fajna jest.
A gdzie to kupłeś?

Data: 2010-11-11 22:13:49
Autor: Marek
Bardzo duża mysz
W dniu 2010-11-11 12:48, jwzw pisze:

[...]

Robi wrażenie :-D Zmierzyłem właśnie długość "grzbietu" myszki MX 1100 i wyszło mi, że ma 14 cm. Jeśli ta myszka jest mała i mieści się tylko pod palcami Twoimi to za pewne jesteś świetny w koszykówce ;-)

Data: 2010-11-11 22:18:28
Autor: Marek
Bardzo duża mysz
P.S.

A tak na serio, to miałem kiedyś ten sam problem z nadgarstkami i klawiaturą. Dużo pisałem (programowanie). Kombinowałem z kształtami klawiatury. Ergonomiczna trochę pomogła. Jednakże wiesz co mi najbardziej pomogło? Powrót do sportu :-) Chwyć regularnie jakąś sztangę i po 2 miesiącach prócz zakwasów nic nie będzie bolało :-D

Bardzo duża mysz