Bardzo duża mysz

Data: 2010-10-28 12:18:51
Autor: PesTYcyD
Bardzo duża mysz
W dniu 2010-10-28 09:23, Jacek W. pisze:
Czy możecie mi polecić jakąś bardzo dużą mysz, żeby duża dłoń leżała
na niej całą powierzchnią?
Może ktoś ma takie łapy jak ja i już znalazł ;-)
Uwaga - Logitech MX 1100 nie jest duża

To ja nie wiem czy są jeszcze większe... Zajebistą myszą jest MX Revolution ale rozmiarowo jest trochę mniejsza niż MX1100

Data: 2010-10-29 02:06:39
Autor: RudeBoy
Bardzo duża mysz
W dniu 2010-10-28 12:18, PesTYcyD pisze:

To ja nie wiem czy są jeszcze większe... Zajebistą myszą jest MX
Revolution ale rozmiarowo jest trochę mniejsza niż MX1100

Też myślałem, że jest zajebista... W sumie to była taką dla mnie ale dość krótko po dwóch latach zaczęła cierpieć na podwójne kliknięcie. FV mi wcięło i z gwarancji nici...
Rozczarowała mnie ta "najbardziej zaawansowana mysz na świecie"

--
RudeBoy Selecta
Bless...

Data: 2010-10-29 17:13:36
Autor: bagno
Bardzo duża mysz

Użytkownik "RudeBoy" <news@SPAM_BLOKmwds.pl> napisał w wiadomości news:4cca102anews.home.net.pl...
[...]

To chyba normalne o logitechow. Moja MX620 ma to samo.

Data: 2010-10-29 17:49:26
Autor: jwzw
Bardzo duża mysz
Użytkownik "bagno"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4ccae4a2$0$27027$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

To jest chyba norma już.
Kiedyś to było sporadyczne, ale ostatnio hurtowo wymieniam mikroprzełączniki w tych drogich jak i w tych tanich, i niejednokrotnie są to te same przełączniki.
Jakiś producent znowu coś udoskonalił w procesie produkcji mikroprzełącznika i napędza rynek ;-)

Data: 2010-10-29 20:06:46
Autor: Saiko Kila
Bardzo duża mysz
Proces jwzw <jwzw@interia.NOSPAM.pl> zwrócił błąd:

[...]

Mnie się nigdy nie zepsuł w G9, a używana codziennie, często do
strzelanek i innych emocjonalnie angażujących programów, od ponad trzech
lat. W innych logitechach był to jednak problem. Być może jest to
wyjątkowość egzemplarza, bo ludzie się nieraz skarżą, ale przeżył kilka
używanych równolegle mysz i nadal żyje. Dlatego proponowałbym
rozejrzenie się wśród myszy dla graczy - może robią jakąś selekcję.

Nie ma jeszcze niezniszczalnych mikroprzełączników, więc po dwóch latach
można się spodziewać problemów chyba w każdej. Z innych gamerskich myszy
też żadna mi jeszcze nie poległa, ale czuje się pewną taką "miękkość"
pod lewym klawiszem w niektórych. W większości myszy logitecha i w kilku
microsoftu/razera jest Omron D2FC-F-7N. Mam trzy myszy dla graczy z tym
mikrostykiem, i jestem zadowolony, ale wiem że są też pechowcy trochę
mniej zadowoleni.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8