Bardzo dużo policji w DC - jakaś akcja?

Data: 2009-05-15 12:26:39
Autor: Toworek
Bardzo dużo policji w DC - jakaś akcja?
Adam 'Adak' Kępiński pisze:
Od środy w Warszawie obserwuję o wiele wiekszą aktywnośc policji niż zazwyczaj.
To, że jeździ masa radiowozów to jedno, ale standardem stał się np. pojedyńczy Policjant z lizakiem w ręku, np. za skrzyżowaniem. Domyślam się, że interweniowałby gdyby ktoś przejechał na czerwonym.

Ale pytanie - to jakaś zorganizowana akcja? Coś się dzieje?

Mnie to w sumie pasuje, ale nie słyszałem, że coś się zapowiadało :-)

Pasuje dopóki Ciebie nie zatrzymają i nie wypatrzą np. przeterminowanej gaśnicy jak u mojego sąsiada wczoraj. Dodam, że zatrzymali go tuż pod domem na parkingu - patrol pieszy dwuosobowy z lizakiem. Chyba zbierają forsę na coś większego :)

Data: 2009-05-15 12:30:30
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
[...]

Pasuje, za przeterminowana gasnice jest wg. taryfikatora upomnienie :>

Choc byl taki sprytny, co chcial (gdy jezdzilem poprzednim samochodem) mi wlepic mandat, ale jakos zrezygnowal ;-)

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2009-05-15 13:46:50
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Adam 'Adak' Kępiński pisze:
[...]

Taaa? Wskaż miejsce, gdzie jest cokolwiek o ważności gaśnicy.

Choc byl taki sprytny, co chcial (gdy jezdzilem poprzednim samochodem) mi wlepic mandat, ale jakos zrezygnowal ;-)

Trzeba było spytać o podstawę prawną.

Data: 2009-05-15 13:52:18
Autor: Adam 'Adak' Kępiński

Hmm, ja mam w zakladkach takie cos: http://www.motofakty.pl/artykul/co_z_gasnica_w_samochodzie.html i faktycznie, nie ma tu nic o upomnieniu.

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2009-05-15 14:05:47
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Adam 'Adak' Kępiński pisze:
Trzeba było spytać o podstawę prawną.

Hmm, ja mam w zakladkach takie cos: http://www.motofakty.pl/artykul/co_z_gasnica_w_samochodzie.html i faktycznie, nie ma tu nic o upomnieniu.

Wiesz ile razy było to już napisane?

Data: 2009-05-15 14:09:28
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Bardzo dużo policji w DC - jakaś akcja?
Wiesz ile razy było to już napisane?

Nie, szkoda mi było czasu na przeliczenie.

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2009-05-15 13:47:57
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Bardzo dużo policji w DC - jakaś akcja?
Toworek pisze:
(...)
Pasuje dopóki Ciebie nie zatrzymają i nie wypatrzą np. przeterminowanej gaśnicy jak u mojego sąsiada wczoraj.

Nie ma to jak powielanie urban legends.

Dodam, że zatrzymali go tuż pod domem na parkingu - patrol pieszy dwuosobowy z lizakiem. Chyba zbierają forsę na coś większego :)

Kolega nie jest "przewozem"?

Data: 2009-05-15 22:28:38
Autor: Jaroslaw Berezowski
Dnia Fri, 15 May 2009 12:26:39 +0200, Toworek napisał(a):

Pasuje dopóki Ciebie nie zatrzymają i nie wypatrzą np. przeterminowanej
gaśnicy jak u mojego sąsiada wczoraj. Dodam, że zatrzymali go tuż pod
A co im do gasnicy? Pracuje w SP rownolegle?

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2009-05-16 18:30:10
Autor: Adam Płaszczyca
[...]

I co, ten dał się wydymać?

--
     ___________ (R)

Data: 2009-05-17 08:19:44
Autor: J.F.
Bardzo dużo policji w DC - jakaœ akcja?
On Sat, 16 May 2009 18:30:10 +0200,  Adam Płaszczyca wrote:
[...]

Jeszcze nie jest za pozno - niech sprawdzi co pisze na mandacie i sie
odwola ..

J.

Data: 2009-05-20 00:51:34
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 17 May 2009 08:19:44 +0200, J.F. napisał(a):

I co, ten dał się wydymać?

Jeszcze nie jest za pozno - niech sprawdzi co pisze na mandacie i sie
odwola ..

I da się wydymać po raz drugi? ;)

--

Bardzo dużo policji w DC - jakaś akcja?