Bardzo dziwne objawy

Data: 2011-04-09 14:28:02
Autor: pilusia
Bardzo dziwne objawy
Witam, mam spory problem ze starym kompem.
To PIII 512MB SDRAM. Używam go praktycznie do przegl±dania portali informacyjnych, poczty i drobnych edycji.
W zasadzie powlny sprzet ale generalnie do zwykłych rzeczy wystarczał. Zmieniłem modem do iPusa i zaczęły się problemy. Objaw jest taki, że nie wczytuje kilku % stron m.in. wp.pl. Reszta chodzi zupełnie OK, onet.pl. interia.pl. gazeta.pl itp.
Jest jeszcze kilka stron gdzie explorer ładuje powiedzmy 20% strony i wisi tak albo do końca albo przez 10 minut zanim załaduje strone. Sprawdzałem pingi i s± w zakresie 70-150ms ale bez przerw w miare stabilne, jedynie przy przejsciu z WCDMA na HSDPA potrafi przyci±ć na 1000ms ale to się zdarza nie czę¶ciej niż raz na minute.
Czy ktos ma pomysl o co moze chodzic? Sciagalem pliki po kilkadziesiat MB i transfer bez przeszkód osbi±gał 260kB/s.
Aniw wp.pl ani poczta na wp nie idzie sie załadować. Co mogę zrobić. Nie chce zmieniać przegl±darki tylko dociec problemu u podstaw.

Data: 2011-04-09 14:43:55
Autor: =Marcos=
Bardzo dziwne objawy
[...]

Wbrew pozorom problem może być softowo-hardwarowy. Istnieje szansa, że na WP s± jakie¶ Ľle zaprojektowane bannery we flashu z zapętleniami, które żr± zasoby systemu. Je¶li przegl±dark± jest Firefox, spróbuj sobie zainstalować plugin NoScript i otworzyć wp.pl. Je¶li bez bannerów załaduje się mniej więcej poprawnie, to znak, że PIII nie daje rady z bannerami, czy jakim¶ innym Ľle zaprojektowanym appletem.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2011-04-09 14:51:17
Autor: pilusia
Bardzo dziwne objawy
[...]

To jakas paranoja jest:
1. Ten sam modem w innym kompie z IE8 otwiera normalnie wszystkie strony i wp.pl ale juz do poczty wp nie chce w ogole wejsc. Po odpaleniu Chrome wszystko dziala zupełnie normalnie tzn. wchodzi rowniez do poczty wp
2. Co moze byc takiego w IE8 na moim starym kompie co nagle uziemilo mi strony wp i poczte.

Data: 2011-04-09 15:12:32
Autor: Andrzej Libiszewski
Bardzo dziwne objawy
W dniu 2011-04-09 14:51, pilusia pisze:
Wbrew pozorom problem może być softowo-hardwarowy. Istnieje szansa, że
na WP są jakieś źle zaprojektowane bannery we flashu z zapętleniami,
które żrą zasoby systemu. Jeśli przeglądarką jest Firefox, spróbuj
sobie zainstalować plugin NoScript i otworzyć wp.pl. Jeśli bez
bannerów załaduje się mniej więcej poprawnie, to znak, że PIII nie
daje rady z bannerami, czy jakimĹ› innym Ĺşle zaprojektowanym appletem.

[...]

A jest w ogóle jakiś ważny powód, żeby używać najgorszej dostępnej przeglądarki?

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2011-04-09 15:15:52
Autor: pilusia
Bardzo dziwne objawy
A jest w ogóle jakiś ważny powód, żeby używać najgorszej dostępnej przeglądarki?

przyzwyczajenie starego czczlowieka ;)
chec poznania przyczyny durnej sytuacji.
W tej chwili na starym kompie proba odpalenia strony wp.pl nie udaje sie w ogole.
Wszystkie inne dzialaja super. Problem jest od 3 dni i nie jest to wina zlych DNS'ow.
Komp czysty, zrobione najnowsze aktualizacje, o co moze biegac, mimo wszystko
wydaje mi sie to probelmem sprzetowym. Po podpieciu kompa pod normalny ethernet wszystko hula, nawet poczta wp.

Data: 2011-04-09 15:32:14
Autor: pilusia
Bardzo dziwne objawy
A jest w ogóle jakiś ważny powód, żeby używać najgorszej dostępnej przeglądarki?

a wiec, przelozylem modem do drugiego gniazda USB, system sam podpial sam sterowniki i problem znikł.
O co moze chodzic? Wspomne ze USB to pewnie 1.1 wiec po wlozeniu modemu odrazu daje komunikat
ze to urzadzenie moze dzialac szybciej.

Data: 2011-04-09 14:08:51
Autor: Smok Eustachy
Bardzo dziwne objawy
Dnia Sat, 09 Apr 2011 15:32:14 +0200, pilusia napisał(a):

A jest w ogóle jakiś ważny powód, żeby używać najgorszej dostępnej
przeglÄ…darki?

[...]

Windows jak przepniesz do innego portu to rozpoznaje to urządzenie jako inne i instaluje od nowa. Ergo to coś na tej linii USB - połączenia sieciowe

Data: 2011-04-09 17:56:18
Autor: pilusia
Bardzo dziwne objawy
[...]

Windows jak przepniesz do innego portu to rozpoznaje to urzÄ…dzenie jako
inne i instaluje od nowa. Ergo to coś na tej linii USB - połączenia
sieciowe

no i niestety udalo sie tylko raz, dalej jest po staremu
czyli otwiera wszystkei strony za wyjatkiem wp i poczty wp.
Juz nie wiem co robic

Data: 2011-04-10 16:34:51
Autor: Q
Bardzo dziwne objawy
A jest w ogóle jakiś ważny powód, żeby używać najgorszej dostępnej przeglądarki?

z deka glupoty wypisujesz

Data: 2011-04-09 15:56:13
Autor: JoteR
Bardzo dziwne objawy
"=Marcos=" napisał:

explorer ładuje powiedzmy 20% strony i wisi

Je¶li przegl±dark± jest Firefox,

Firefox Explorer? ;->

otworzyć wp.pl. Je¶li bez bannerów załaduje się mniej więcej
poprawnie, to znak, że PIII nie daje rady z bannerami, czy jakim¶
innym Ľle zaprojektowanym appletem.

P III z IE8 daje radę i z bannerami, z kobylastym FF pewnie i bez bannerów by zdechł ;->

JoteR

Data: 2011-04-09 16:16:29
Autor: Andrzej Libiszewski
Bardzo dziwne objawy
W dniu 2011-04-09 15:56, JoteR pisze:
otworzyć wp.pl. Jeśli bez bannerów załaduje się mniej więcej
poprawnie, to znak, ĹĽe PIII nie daje rady z bannerami, czy jakimĹ›
innym Ĺşle zaprojektowanym appletem.

P III z IE8 daje radÄ™ i z bannerami, z kobylastym FF pewnie i bez
bannerów by zdechł ;->

FF4 nie jest kobylaste, a i tak na taki sprzęt to najlepszy Chrome ;)

Data: 2011-04-10 17:11:33
Autor: Remek
Bardzo dziwne objawy
Użytkownik "Andrzej Libiszewski" napisał:

FF4 nie jest kobylaste, a i tak na taki sprzęt to najlepszy Chrome ;)

Jaki sprzęt? Do niedawna używałem PII 700 MHz i nie miałem problemu. Na próbę
reanimowałem dziadka i www.wp.pl na IE 5 wpada w sekundę. To nie jest wina
procesora.

Remek

Data: 2011-04-09 18:07:20
Autor: pilusia
Bardzo dziwne objawy
P III z IE8 daje radę i z bannerami, z kobylastym FF pewnie i bez bannerów by zdechł ;->

wszystko fajnie, ale pomijajac sama przegladarke to gdzie moze lezecprzyczyna tak durnego problemu?

Data: 2011-04-09 22:33:39
Autor: animka
Bardzo dziwne objawy
W dniu 2011-04-09 18:07, pilusia pisze:
P III z IE8 daje radę i z bannerami, z kobylastym FF pewnie i bez bannerów
by zdechł ;->

wszystko fajnie, ale pomijajac sama przegladarke to gdzie moze
lezecprzyczyna tak durnego problemu?

Odinstaluj tę denn± przegl±darkę i zainstaluj z braku laku nowsz±-9-tkę.

--
animka

Data: 2011-04-09 23:38:13
Autor: pilusia
Bardzo dziwne objawy
wszystko fajnie, ale pomijajac sama przegladarke to gdzie moze
lezecprzyczyna tak durnego problemu?

Odinstaluj tę denn± przegl±darkę i zainstaluj z braku laku nowsz±-9-tkę.

jasne na XP...
przeciez cos sie musi dziac skoro jak juz pisalem zarowno IE8 jak i Chrome ma klopoty tylko z ta jedna strona,
tzn IE8 wczytauje poprawnie wp.pl raz na 100 klikniec, za to Chrome wczytuje bez obraow po srodku ktore sa zwykle do wybory 3-5 jako tematy glowne

Data: 2011-04-10 00:57:59
Autor: animka
Bardzo dziwne objawy
W dniu 2011-04-09 23:38, pilusia pisze:
[...]

A to otwierasz?
http://wp.tv/?ticaid=5c198
http://muzyka.wp.pl/
http://tv.wp.pl/?ticaid=1acf5
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Dajcie-skrzynki-wezcie-Bronka-demonstracja-w-przeddzien-rocznicy-Katastrofy-Smolenskiej,wid,13304818,wiadomosc.html

Jak te strony się otworz± to i do samej wp.pl jednym kliknięciem wejdziesz.
Zainstaluj Adobe Flash Player, bo brak też może powodować nieotworzenie strony, która prawdopodobnie otwiera się najpierw reklam± flashow±.
http://get.adobe.com/pl/flashplayer/otherversions/

--
animka

Data: 2011-04-10 01:43:04
Autor: pilusia
Bardzo dziwne objawy
[...]

niestety nic z w/w linkow nie otwieram
pasek stanu ladowania strony dochodzi do konca, ale zostaje bialy ekran i strona sie nie laduje, wszystkie inne smigaja az milo, szlag mnie juz trafia nie wiem co moze sie dziac

Data: 2011-04-10 20:30:11
Autor: animka
Bardzo dziwne objawy
W dniu 2011-04-10 01:43, pilusia pisze:
[...]

Toteż Ci już przedtem napisałam o zainstalowaniu Adobe Flash Player!

--
animka

Data: 2011-04-09 19:02:06
Autor: pilusia
Bardzo dziwne objawy
totalna załamka, zamontoałem na starym kompie Chroma i dalej to samo, ładuje wszystko oprócz WP
Komp podpiety pod ehternet ładuje WP bez problemu. Co moze byc?
Przez modem iPlusa Huawei E156 sciagam pliki, laduje wszystkie inne strony tylko wp ładuje sie raz na 100 przypadkow

Data: 2011-04-10 01:13:19
Autor: Andrzej Lawa
Bardzo dziwne objawy
W dniu 09.04.2011 14:28, pilusia pisze:
[...]

Zmień komputer i modem.

Albo grupę dyskusyjn± - ta zasadniczo jest o kwestiach sprzętowych.

Data: 2011-04-10 17:13:41
Autor: Remek
Bardzo dziwne objawy
Użytkownik "pilusia" napisał:

Aniw wp.pl ani poczta na wp nie idzie sie załadować. Co mogę zrobić. Nie
chce zmieniać przegl±darki tylko dociec problemu u podstaw.

Wpisz w cmd:

tracert www.wp.pl > C:\tracert.txt

i naci¶nij Enter. Poczekaj aż program zakończy działanie i wklej ten plik
tekstowy na grupę.

Remek

Bardzo dziwne objawy