Bardzo dziwny problem z uruchamianiem kompa :(

Data: 2009-03-20 04:04:11
Autor: pablomaximus
Bardzo dziwny problem z uruchamianiem kompa :(
Witam.
Mam wielki problem z nowym zestawem komputerowym.

Komputer po zainstalowaniu systemu operacyjnego ze sterownikami i
zamontowaną kartą graficzną, uruchamia się za każdym razem. Problem
pojawia się w momencie gdy zamontuję karty rozszerzeń na slotach PCI i
odłączę komputer na dłużej od zasilania. Procedura uruchamiania
systemu kończy się wtedy na logu XP z paskiem ładowania systemu. W tym
momencie system się zatrzymuje i pasek ładowania przelatuje bez
przerwy i bez końca. Komputer uruchamia się normalnie zazwyczaj po
pierwszym zresetowaniu komputera i chodzi wtedy bez żadnego problemu.
Mogę wtedy wyłączać i włączać komputer ile chcę i uruchamia się
normalnie. Niestety następnego dnia gdy chcę uruchomić komputer,
problem pojawia się ponownie (procedura uruchamiania się systemu
zatrzymuje się na pasku ładowania systemu który przelatuje bez
końca).BIOS aktualizowałem. Wszystkie podzespoły były przetestowane i
testy wykazały że podzespoły są sprawne. Karty rozszerzeń były
wyciągane indywidualnie montowane w różnych slotach, lecz i tak
pojawia się ten sam problem. Każdy z podzespołów był wymieniany lecz
nie było żadnych efektów. Instalowałem również  Windows XP z SP1 bo
słyszałem o problemach z SP3 lecz problem nie zniknął. Proszę was o
pomoc.

Zestaw składa się z:
Intel Core 2 Q9550 Quad
GIGABYTE GA-EP45-UD3R
Kingston 2x2GB HYPERX 1066 MHz
Segate Barracuda 640GB  Serial ATA/300,7200RPM,32MBcache,NCQ,RoHS;
(ST3640323AS)
2 dyski Samsung 1TB HD103UJ - pracują jako RAID0
Karta Graficzna ZOTAC GF9500GT 512MB (ZT-95TES2P-FSL)
LG BLU-RAY GGW-H20L
DVD LG GH20NS15
Karta bezprzewodowa D-LINK DWL-G510
Tuner Leadtec Winfast PXDVR3200H
Karta Pinnacle Systems Bigben 51016499-1.2B
Zasilacz CORSAIR CMPSU-650TXEU ATX 650W PFC, EU version
Obudowa Chieftec AS8
Czytnik Kart SWEEX 5,5"
Windows XP PROFESSIONAL SP3

Data: 2009-03-21 00:48:09
Autor: Michal AKA Miki

Użytkownik <pablomaximus@wp.pl> napisał w wiadomości news:3f1e3c77-8017-4ac9-8c4a-ba5732d9d557g38g2000yqd.googlegroups.com...
Witam.
Mam wielki problem z nowym zestawem komputerowym.

Moze to dosc banalne, ale sprobuj wrzucic jakis live CD. Jesli sie zaladuje jakies srodowisko graficzne z plytki - to znaczy, ze problemu mozesz szukac (przynajmniej czesciowo) w stajni MS.
Bylo w MS tez jakies narzedzie do monitorowania startu komputera - jakie sterowniki sie ladowaly, ktore zdarzyly sie zainicjowac, a ktore jeszcze nie... ale wtedy to juz nie ta grupa.

Aha - zakladam, ze nie masz zadnego zwarcia (smieci w slocie)

Pozdrawiam
Michal

Bardzo dziwny problem z uruchamianiem kompa :(