Bardzo miły dzień!

Data: 2010-02-19 08:38:00
Autor: Hubertus Blues
Bardzo miły dzień!
Nie dość że na targowisku pohandlowali co nieco to jeszcze w obu dzisiejszych meczach emocje jak się patrzy.
1. Cavs u siebie przegrali z Denver po dogrywce. Chyba trzeba mecz ściągnąc i obejrzeć w całości. Zachęcające jest kilka pojedynków Melo-Bron. Piękna ofensywna akcja Carmelo na minutę do końca 4 kwarty w której ośmieszył Jamesa (do stanu 106-103). No i mina Jamesa po ostatniej akcji, w której pośliznął się przed rzutem!
2. Dziadkowie z Bostonu pokazali! No! Pokazali, że jak się wszyscy topowi gracze połamią to mają poważną szanse odegrać kluczową rolę w PO. ;(
Bida z nędzą. Skoro bez Bryanta* wygrywają ledwo jednym punktem to czego tu szukać. Jakoś nie widzę ich w wyścigu o tegoroczny tytuł.

* - wiem, wiem, że statystycznie, matematycznie liczbowo i śmowo LAL bez Kobo grają lepiej niż z Kobo

Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo się może skończyć źle..."

Data: 2010-02-19 00:11:47
Autor: sooobi
Bardzo miły dzień!
1. Cavs u siebie przegrali z Denver po dogrywce. Chyba trzeba mecz
ściągnąc i obejrzeć w całości. Zachęcające jest kilka pojedynków
Melo-Bron.

Nom, tez widzialem hajlajty to wygladalo super. Trza obejrzec

co ten Trad robi z ludzmi...

Bardzo miły dzień!