Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Bardzo mocne argumenty dr. inż. Grzegorza Szuladzińskiego na rzecz hipotezy o wybuchach w Tu-154, które doprowadziły do katastrofy w Smoleńsku

Data: 2012-05-22 03:37:21
Autor: muto2100
Data: 2012-05-22 11:20:50
Autor: MH
Bardzo mocne argumenty dr. inż. Grzegorza Szuladzińskiego na rzecz hipotezy o wybuchach w Tu-154, które doprowadziły do katastrofy w Smoleńsku
muto2100 <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisał(a):
http://wpolityce.pl/wydarzenia/29022-bardzo-mocne-argumenty-dr-inz-grzegorza-sz
uladzinskiego-na-rzecz-hipotezy-o-wybuchach-w-tu-154-ktore-doprowadzily-do-kata
strofy-w-smolensku

http://vod.gazetapolska.pl/1747-prof-binienda-eksluzywny-wywiad

=========================

Po "dr" się kropki nie wstawia, kmiocie biblioteczny.

MH

Data: 2012-05-22 13:43:31
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jpfsqi$1cn$1inews.gazeta.pl...
[...]

A to już zależy w jakim przypadku.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-05-25 20:32:14
Autor: pluton
> [...]
> Po "dr" się kropki nie wstawia, kmiocie biblioteczny.

W zadnym przypadku.

Nullification

Data: 2012-05-25 21:05:42
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jpoj8g$r2t$1inews.gazeta.pl...
> Po "dr" się kropki nie wstawia, kmiocie biblioteczny.

A to już zależy w jakim przypadku.

Z sob± tak zacięcie dyskutujesz? Powodzenia!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-05-25 22:09:37
Autor: pluton
Bardzo mocne argumenty dr. inż. Grzegorza Szuladzińskiego na rzecz hipotezy o wybuchach w Tu-154, które doprowadziły do katastrofy w Smoleńsku
Z sob± tak zacięcie dyskutujesz? Powodzenia!

A co, mam dyskutowac z glupkiem?

Nullification

Data: 2012-05-26 08:23:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jpoov3$bqh$1inews.gazeta.pl...
Z sob± tak zacięcie dyskutujesz? Powodzenia!

A co, mam dyskutowac z glupkiem?

Masz rację. Masz swoje zdanie i się z nim zgadzasz. No to spróbuj z Tomaszewskim. On też tak ma! Z innymi lepiej nie, bo mog± z twoim zdaniem się nie zgadzać!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-05-22 15:02:12
Autor: T.
[...]

Po skrócie stawia się kropkę, je¶li skrót nie kończy się ostatni± liter± wyrazu. A więc po "doktora" w skrócie pisze się kropkę: "dr.". A po skrócie "doktor" - "dr" - nie.
Ale żeby to wiedzieć to trzeba mieć maturę...
T.

Data: 2012-05-22 16:20:45
Autor: MH
T. <kuki543@interia.pl> napisał(a):

> [...]
>
> -- Po skrócie stawia się kropkę, je¶li skrót nie kończy się ostatni± liter± wyrazu. A więc po "doktora" w skrócie pisze się kropkę: "dr.". A po skrócie "doktor" - "dr" - nie.

Hmm, faktycznie racja. Zwracam honor Bogatyni.

Ale żeby to wiedzieć to trzeba mieć maturę...

Poważnie? Co za ciule dali mi ten doktorat :))

MH

Data: 2012-05-22 16:27:02
Autor: Observatore
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

Hmm, faktycznie racja. Zwracam honor Bogatyni.

> Ale żeby to wiedzieć to trzeba mieć maturę...

Poważnie? Co za ciule dali mi ten doktorat :))

pewnie sowieckie, skoro nie potraficie czytac ze zrozumieniem polskiego tekstu.

Ps. zreszta nie konfabulujcie, bo doktoratu zadnego nie macie Mariuszu Hajduk.
Jesli nawet poslugujecie sie tym tytulem. to pewnie na podobnej zasadzie jak
Bartoszewki. Papiery w Polsce kupic dosc latwo.

Data: 2012-05-22 18:31:21
Autor: Rafał
Dnia Tue, 22 May 2012 16:27:02 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Te, kanadyjczyk w 1-wszym pokoleniu! Masz jakie¶ nazwisko? No się przedstaw
kmiocie skoro z tak± lubo¶ci± podajesz dane innych!

Data: 2012-05-25 12:30:54
Autor: Antenka
On 22 Maj, 18:27, " Observatore" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
 MH <logiz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]

Jesli nawet poslugujecie sie tym tytulem. to pewnie na podobnej zasadzie jak
Bartoszewki. Papiery w Polsce kupic dosc latwo.

A niby w jakiej dziedzinie miałby zrobić doktorat? Na pewno nie z
fizyki kwantowej.

Antenka

Data: 2012-05-22 13:32:07
Autor: WW
W dniu 2012-05-22 12:37, muto2100 pisze:
http://wpolityce.pl/wydarzenia/29022-bardzo-mocne-argumenty-dr-inz-grzegorza-szuladzinskiego-na-rzecz-hipotezy-o-wybuchach-w-tu-154-ktore-doprowadzily-do-katastrofy-w-smolensku

I gdzie sÄ… te argumenty?

"Fragmenty samolotu.. na dużej przestrzeni, .. byłby znacznie mniejszy".

To ma być "argument"?

Widziałeś może kiedyś porządną pracę naukową albo badawczą?

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
   Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem”.

Data: 2012-05-22 11:38:10
Autor: MH
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

Widziałeś może kiedyś porządną pracę naukową albo badawczą?

Nie rób se jaj z bidoka!!

MH