Bardzo podoba mi się

Data: 2010-06-18 07:37:35
Autor: jadrys
Bardzo podoba mi się

postawa tej pani:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zona-zmarlego-oficera-BOR-chce-15-mln-zl-odszkodowania-od-Skarbu-Panstwa,wid,12384625,wiadomosc_prasa.html

Takie wnioski powinny składać rodziny każdego zmarłego tragicznie Polaka.. Może to niektórym (dobrym wujkom) by dało do myślenia że czas skończyć z przywilejami tzw. świętych krów..

Data: 2010-06-18 08:07:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Bardzo podoba mi się

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hvf0nd$am0$1news.onet.pl...

[...]

Jak jesteś taki bogaty, to płać. Od moich pieniędzy wara!

Data: 2010-06-18 08:23:18
Autor: jadrys
Bardzo podoba mi się

[...]

Jestem tylko za sprawiedliwością - albo wszyscy, albo nikt.. Do pasji minie doprowadzają zasłyszane słowa o celowości wypłacenie tak wysokiego odszkodowania córce państwa Kaczyńskich, osobie na pewno zamożnej, podczas gdy normalni (biedni) ludzie nie mają za co pochować swoich bliskich..

Data: 2010-06-18 08:42:57
Autor: Bogdan Idzikowski
Bardzo podoba mi się

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hvf3oi$i8p$1news.onet.pl...

[...]

Nie zauważyłeś przypadkiem, że już od 20 lat żyjemy w kapitalizmie?
Jeśli chcesz żeby Twoja rodzina dostała wysokie odszkodowanie po Twojej śmierci, to się ubezpiecz!
To nie córka Kaczyńskiego ubezpieczyła wysoko rodziców więc dlaczego przypierdalacie się do niej!

Data: 2010-06-18 08:57:54
Autor: jadrys
Bardzo podoba mi się

[...]

Niestety zauważyłem, a nawet boleśnie odczułem na własnej skórze.. Nieomal cały dorobek mojej 20-letniej pracy pożarła jakaś kapitalistyczna świnia przez pół roku..

Szanowny panie kolego, oponencie, gdyby córka ubezpieczyła rodziców i po ich śmierci dostała należne odszkodowanie, to chyba nie strzępiliśmy sobie języków z tego powodu?

Data: 2010-06-18 09:17:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Bardzo podoba mi się

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hvf5dv$n48$1news.onet.pl...

[...]

Wprost przeciwnie. Byłby lepszy powód do rozwiązania języków.
Teraz nie miała żadnego udziału w ubezpieczeniu rodziców, a mimo to jest oskarżana o niezasadne wzbogacenie się.
Gdyby to ona ubezpieczyła rodziców, dostałoby się jej wielokrotnie więcej.

Data: 2010-06-18 17:07:36
Autor: jadrys
Bardzo podoba mi się

[...]

Ja nawet słowem bym się nie zająknął o niegodziwości gdyby sprawa tak sie miała jak napisałem, czyli - córka ubezpiecza na życie, rodziców i po ich śmierci bierze z tego tytułu odszkodowanie..

Data: 2010-06-18 08:07:51
Autor: Tomy M.
Bardzo podoba mi się

[...]

  I prawidłowo, to jest uczciwy poziom kwoty odszkodowania.
Ponieważ za tą katastrofę NIKT NIE CHCE PONOSIĆ ODPOWIEDZIALNOŚCI
ODPOWIEMY WSZYSCY SOLIDARNIE: Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego
jak w powieści Dumasa.
 Jeżeli kogoś to oburza ... niech mądrze głosuje w przyszłych wyborach
i pamięta o tym że jego głupio sprzedany głos może zdecydować
o jego PRYWATNEJ kasie.

Tomy M.

Data: 2010-06-18 08:22:55
Autor: jadrys
Bardzo podoba mi się
W dniu 2010-06-18 08:07, Tomy M. pisze:

[...]

A czym się różni katastrofa rządowego samolotu od śmierci Polaków którzy się utopili w tej powodzi.. albo od ofiar wybuchu w mieszkaniu butli gazowej itditp.?

Data: 2010-06-18 03:05:26
Autor: Pistacjusz
Bardzo podoba mi się
On 18 Cze, 08:22, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

A czym się różni katastrofa rządowego samolotu od śmierci Polaków którzy
się utopili w tej powodzi.. albo od ofiar wybuchu w mieszkaniu butli

Tym, że butlę kupujesz i wstawiasz na własną odpowiedzialność a kiedy
pracujesz w samolocie należącym do państwa to obowiązkiem państwa jest
zapewnić Ci bezpieczeństwo w pracy. Jeśli państwo nie wywiązuje się ze
swoich obowiązków (umowa wzajewmna, no chyba że w umowie jest jasno
napisane, że zgadzasz sią zginąć) i na skutek tego zaniedbania
doznajesz szkody (śmierć bliskiego) to masz prawo do odszkodowania.

Data: 2010-06-18 17:06:46
Autor: jadrys
Bardzo podoba mi się
W dniu 2010-06-18 12:05, Pistacjusz pisze:

[...]

Czyli śmierć na drodze publicznej spowodowana rosnącym przy tej drodze drzewem pozwala rościć żądania odszkodowania od skarbu państwa?

PS. Z tego wynika że osoby rządzące w państwie są cały czas w pracy? Prezydent, premier, posłowie itd.?

Data: 2010-06-18 09:58:21
Autor: Tomy M.
Bardzo podoba mi się
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hvf3ol$i8p$2news.onet.pl...

A czym się różni katastrofa rządowego samolotu od śmierci Polaków którzy się utopili w tej powodzi.. albo od ofiar wybuchu w mieszkaniu butli gazowej itditp.?

Tym że poszkodowani są idiotami.
Dawno pisałem o tym aby powodzianie skrażyli Państwo,
do tej pory żaden się nie odważył ... bo są idiotami.

 Butle gazowe wybuchają bo firmy je nabijające NIE
WYMIENIAJĄ USZCZELEK a STRAŻ POŻARNA nie może
im za to wlepić nawet mandatu, sprawa jest znana
od dawna i pisałem o niej nie raz.

Tutaj o bezpieczeńśtwie butli propan-butan:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,oid,2759944,sort,1,title,Wybuch-butli-z-gazem-zabil-mezczyzne-i-trzyletnie-dziecko,wid,10686832,opinie.html

 W wielu innych miejscach pisałem o oszustwach mających na celu zmniejszenie
kosztów przy nabijaniu butli gazowych poprzez NIE WYMIENIANIE USZCZELEK
Nawet ORLEN nie wymienia uszczelek w butalach gazowych propan butan
tylko pozostawia takie jak są w zdawanych butalach. Nic nikomu nie
można za to zrobić. Ludzie "wysadząją się w powietrze" a posłowie
w sejmie CHUJ NA TO KŁADĄ.
Takich uszczelek nie da się kupić w większość miast polski
bo nie są w sprzedaży detalicznej.

Tomy M.

Data: 2010-06-18 09:07:22
Autor: Piotr
Bardzo podoba mi się
Dnia Fri, 18 Jun 2010 07:37:35 +0200, jadrys napisał(a):

Takie wnioski powinny składać rodziny każdego zmarłego tragicznie Polaka.. Może to niektórym (dobrym wujkom) by dało do myślenia że czas skończyć z przywilejami tzw. świętych krów..

Oni byli w pracy... To jest różnica. Pani jest chciwa, to fakt, ale trochę
ją rozumiem, że się bardzo zachciewa, gdy obok za truchło dają 20x wiecej.
A Giertych jest durniem, przykro to stwierdzić bo troche go ceniłem.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-06-18 17:06:01
Autor: jadrys
Bardzo podoba mi się
W dniu 2010-06-18 09:07, Piotr pisze:
[...]

Ja z kolei jej zupełnie nie rozumiem. Ona normalnie chce zarobić na śmierci rodziców. Nawet nie dziwiłbym się żonie p. Putry która straciła jedynego żywiciela rodziny i standard życia na pewno im się pogorszy, więc wysokie odszkodowanie by im to choć w niewielkim stopniu zrekompensowało.

Bardzo podoba mi się