Bardzo poszukiwany czlowiek

Data: 2014-10-23 03:22:00
Autor: Titus Atomicus
Bardzo poszukiwany czlowiek
Bardzo Poszukiwany Czlowiek - A Most Wanted Man
<http://pl.wikipedia.org/wiki/Bardzo_poszukiwany_cz%C5%82owiek_%28film%29

Swietny Philip Seymour Hoffman.
Wyrosl od czasu 'Zapachu kobiety'.
Tutaj przypominal mi (postarzonego) Borisa Johnsona (burmistrza Londynu) grajacego Philipa Marlowe.
Za to Willem Dafoe niby gra w sumie pozytywna postac, ale dla mnie on zawsze jest jakis psychopatyczny.
W kazdym razie klimat byl.
Mi sie podobalo. Bardziej niz Ghost-Writer.
Jak sie pozniej wczytalem - scenariusz na podstawie Johna le Carra.
Tylko ze w trakcie Brytyjczykow wzialem za Amerykanow.
Nie wiedzialem ze oni tez sie tak panosza po Europie.
6+/10
Moze nawet 7.
--
TA

Data: 2014-10-23 09:52:56
Autor: Maciek
Bardzo poszukiwany czlowiek
Dnia Thu, 23 Oct 2014 03:22:00 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

Mnie sie tez podobalo, glownie za klimat, bo raczej nie za odkrywczosc.

Brytyjczykow wzialem za Amerykanow.

Ktorych konkretnie Brytyjczykow?

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-10-23 20:30:23
Autor: Titus Atomicus
Bardzo poszukiwany czlowiek

napisał(a):

> Brytyjczykow wzialem za Amerykanow.

Ktorych konkretnie Brytyjczykow?

No, ta druga grupa niemiecka byla wyraznie na pasku zagranicy przeciez.
--
TA

Data: 2014-10-24 03:05:06
Autor: Maciek
Bardzo poszukiwany czlowiek
Dnia Thu, 23 Oct 2014 20:30:23 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

No, ta druga grupa niemiecka byla wyraznie na pasku zagranicy przeciez.

Amerykanskiego wywiadu. Chyba, ze mi pamiec szwankuje.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-10-24 09:50:49
Autor: Titus Atomicus
Bardzo poszukiwany czlowiek
In article <bdabkk1tn1sf$.sv1rc6mddr8r$.dlg@40tude.net>,

napisał(a):

> No, ta druga grupa niemiecka byla wyraznie na pasku zagranicy przeciez.

Amerykanskiego wywiadu. Chyba, ze mi pamiec szwankuje.

No wlasnie w recenzjach pisza wszedzie ze to byl brytyjski wywiad.
--
TA

Data: 2014-10-24 11:47:45
Autor: Maciek
Bardzo poszukiwany czlowiek
Dnia Fri, 24 Oct 2014 09:50:49 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

No wlasnie w recenzjach pisza wszedzie ze to byl brytyjski wywiad.

Z Robin Wright mowiaca z typowo amerykanskim akcentem :)
A tak serio, to jest powiedziane w czasie filmu, ze "druga strona" to
Amerykanie. Musze znalezc fragment.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-10-25 01:07:38
Autor: Titus Atomicus
Bardzo poszukiwany czlowiek
In article <Titus_Atomicus-2ABB5B.09504824102014@node2.news.atman.pl>,

In article <bdabkk1tn1sf$.sv1rc6mddr8r$.dlg@40tude.net>,
 Maciek <docktor@poczta.onet.pl> wrote:

No wlasnie w recenzjach pisza wszedzie ze to byl brytyjski wywiad.

O, tutaj na przykld:
<http://www.filmweb.pl/film/Bardzo+poszukiwany+cz%C5%82owiek-2014-627173/
descs>
--
TA

Data: 2014-10-31 20:54:32
Autor: Skylla
[...]

Dla mnie ten film to jednak wydmuszka. Sceny z przemysłowych pomieszczeń z monitorami widzieliśmy już nie raz, Hoffmana tak się zachowującego także, obserwacje potencjalnych terrorystów takoż.
A co się poza tym dzieje? Niewiele.
Cała zaś intryga niewiarygodna, bo to są w końcu rządowe agencje i nie wierzę, że najpierw się dogadują a potem n siebie napadają. Taki numer można by zrobić tylko raz. Do tego ten terrorysta i te jego miliony... sorry.
Całość więc wtórna i do tego nudna, bo wszystko się rozbija  o jeden przelew :-).
Za solidny warsztat można dać 5-6 ale nic ponadto.
S.

Bardzo poszukiwany czlowiek