Bardzo poszukiwany czlowiek

Data: 2014-10-31 20:54:32
Autor: Skylla
Bardzo poszukiwany czlowiek

Swietny Philip Seymour Hoffman.
Wyrosl od czasu 'Zapachu kobiety'.
Tutaj przypominal mi (postarzonego) Borisa Johnsona (burmistrza Londynu)
grajacego Philipa Marlowe.
Za to Willem Dafoe niby gra w sumie pozytywna postac, ale dla mnie on
zawsze jest jakis psychopatyczny.
W kazdym razie klimat byl.
Mi sie podobalo. Bardziej niz Ghost-Writer.
Jak sie pozniej wczytalem - scenariusz na podstawie Johna le Carra.
Tylko ze w trakcie Brytyjczykow wzialem za Amerykanow.
Nie wiedzialem ze oni tez sie tak panosza po Europie.
6+/10
Moze nawet 7.

Dla mnie ten film to jednak wydmuszka. Sceny z przemysłowych pomieszczeń z monitorami widzieliśmy już nie raz, Hoffmana tak się zachowującego także, obserwacje potencjalnych terrorystów takoż.
A co się poza tym dzieje? Niewiele.
Cała zaś intryga niewiarygodna, bo to są w końcu rządowe agencje i nie wierzę, że najpierw się dogadują a potem n siebie napadają. Taki numer można by zrobić tylko raz. Do tego ten terrorysta i te jego miliony... sorry.
Całość więc wtórna i do tego nudna, bo wszystko się rozbija  o jeden przelew :-).
Za solidny warsztat można dać 5-6 ale nic ponadto.
S.

Bardzo poszukiwany czlowiek