Bardzo się za wami wszystkimi stęskniłam...

Data: 2011-08-11 09:32:04
Autor: Antenka
Bardzo się za wami wszystkimi stęskniłam...
Oj będzie bolało! Tyłeczki do kopania przygotowane? No to do dzieła!

Antenka

P.s. Jasiek w kalesony włóż! Rozkaz! :-o) he he

Data: 2011-08-11 18:51:47
Autor: raff

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:de81ba87-88e6-47d7-82c1-d1f205cfde79t6g2000yqd.googlegroups.com...
Oj będzie bolało! Tyłeczki do kopania przygotowane? No to do dzieła!

Antenka

P.s. Jasiek w kalesony włóż! Rozkaz! :-o) he he

A gdzie to byla, hę ?

R.

Data: 2011-08-11 10:29:05
Autor: Antenka
On 11 Sie, 18:51, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote in messagenews:de81ba87-88e6-47d7-82c1-d1f205cfde79t6g2000yqd.googlegroups.com...

[...]

Raffek nie mogę powiedzieć ;-X. A tak w ogóle, jak każdy z was mógł
się zorientować,  piszę przez archiwum google,  z którym coś się w
ostatnio czasie złego działo...więc sobie odpuściłam. Teraz
przystępuję do wierzgania :D

Antenka

Data: 2011-08-11 20:33:12
Autor: raff

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:34428c20-0dc7-4771-886f-7bcf2575c4c6q15g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

A to czemu ? To tajna misja byla ? :)

R.

Data: 2011-08-11 11:39:20
Autor: Antenka
On 11 Sie, 20:33, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote in messagenews:34428c20-0dc7-4771-886f-7bcf2575c4c6q15g2000yqk.googlegroups.com...

> [...]

się zorientować,  piszę przez archiwum google,  z którym coś się w
ostatnio czasie złego działo...więc sobie odpuściłam. Teraz

No coś w tym rodzaju :-D

Antenka

Data: 2011-08-11 22:18:55
Autor: raff

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:e1a9222d-d1b6-46ee-98f5-9614c2c47a7en35g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]

się zorientować, piszę przez archiwum google, z którym coś się w
ostatnio czasie złego działo...więc sobie odpuściłam. Teraz

Mossad ? :X

R.

Data: 2011-08-12 13:29:15
Autor: Grzegorz Z.
raff napisał:

[...]

Do Londynu pojechał, na szoping.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-12 04:47:30
Autor: Antenka
On 12 Sie, 13:29, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
raff napisał:

>>> Antenka

>>> P.s. Jasiek w kalesony włóż! Rozkaz! :-o) he he

> [...]

Taaa, pasztetową ukradłam - ty durnoto ludzka. he he he :-o)

Antenka

Data: 2011-08-12 18:01:24
Autor: Grzegorz Z.

raff napisał:

[...]

Taaa, pasztetową ukradłem - ty durnoto ludzka. he he he :-o)

W ramach rozdzielania bogactwa kapitalistów wśród potrzebujących?

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-11 19:48:41
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-11 18:32, Antenka pisze:
Oj będzie bolało! Tyłeczki do kopania przygotowane? No to do dzieła!

Antenka

P.s. Jasiek w kalesony włóż! Rozkaz! :-o) he he

Miło Cię znów widzieć na psp, Antenko :-)

Data: 2011-08-11 10:54:03
Autor: Antenka
On 11 Sie, 19:48, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Miło Cię znów widzieć na psp, Antenko :-) <

Jasiek włożony?! :-E))

Antenka

Data: 2011-08-11 11:09:50
Autor: Antenka
On 11 Sie, 19:59, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Jasiek włożony?! :-E))

> Antenka

Jasne :-D

;-o)

Antenka

Data: 2011-08-12 01:57:21
Autor: stevep
Dnia 11-08-2011 o 19:48:41 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Jadrys miarkuj się.  ;)

--
stevep

Data: 2011-08-12 04:49:35
Autor: Antenka
On 12 Sie, 01:57, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
Dnia 11-08-2011 o 19:48:41 jadrys <C...@yahoo.com> napisał(a):

> W dniu 2011-08-11 18:32, Antenka pisze:

Jadrys miarkuj się.  ;)<

Zostaw Go! On nie gustuje w homosiach!. Twoje umizgi nie działają na
Jadrysia! :-E

Antenka

Data: 2011-08-12 15:24:43
Autor: stevep
Dnia 12-08-2011 o 13:49:35 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

> W dniu 2011-08-11 18:32, Antenka pisze:

Jadrys miarkuj się.  ;)<

Zostaw Go! On nie gustuje w homosiach!. Twoje umizgi nie działają na

Uważaj bo jadrys jest trzypłciowy, normalka, homo i zoo.

--
stevep

Data: 2011-08-12 18:02:28
Autor: Grzegorz Z.
stevep napisał:

> [...]

Jadrysia! :-E

Antenka
Uważaj bo jadrys jest trzypłciowy, normalka, homo i zoo.

W dodatku brzydzi się homofobią.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-12 13:29:01
Autor: Antenka
On 12 Sie, 18:02, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
stevep napisał:

> Uważaj bo jadrys jest trzypłciowy, normalka, homo i zoo.

W dodatku brzydzi się homofobią.

-- http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Brzydzi się takimi zbokami jak ty i stefano burczymruczalski

Antenka

Data: 2011-08-13 01:44:52
Autor: Grzegorz Z.

stevep napisał:

> [...]

W dodatku brzydzi się homofobią.

-- http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Brzydzi się takimi zbokami jak ty i stefano burczymruczalski

Zastanawia mnie dlaczego powołujesz się w swojej niechęci do homoseksualistów na taki bełkot jakiegoś homofoba? Ty ich pewnie nawet nie znasz, a skąd aż takie uprzedzenia? Czyżbyś ich nabrał po lekturze powyższego tekstu, i tylko po tym?

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-13 02:15:12
Autor: stevep

stevep napisał:

> [...]

W dodatku brzydzi się homofobią.

-- http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Brzydzi się takimi zbokami jak ty i stefano burczymruczalski

Bo sam jest zbokiem i stąd jego niezdrowe zainteresowanie agentem Tomkiem.

--
stevep

Data: 2011-08-13 20:55:50
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-13 02:15, stevep pisze:

Brzydzi się takimi zbokami jak ty i stefano burczymruczalski

Antenka

Bo sam jest zbokiem i stąd jego niezdrowe zainteresowanie agentem Tomkiem.

Stary zboczeńcu! Dlaczego mi przypisujesz swoją odmienność? To ja, czy ty z taką lubością opisujesz urodę tego fircyka?

Data: 2011-08-13 12:16:38
Autor: Antenka
On 13 Sie, 20:55, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Stary zboczeńcu! Dlaczego mi przypisujesz swoją odmienność? To ja, czy
 ty z taką lubością opisujesz urodę tego fircyka? <

No ba! Burczymucha się zakochał! :-o)) Nie bądź dla niego taki
surowy :-D!

Antenka

Data: 2011-08-13 21:39:59
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-13 21:16, Antenka pisze:
[...]

Nie jestem, a nawet trochę go rozumiem, taki Tomek musi być pociągający nie tylko dla kobiet ale również dla takich jak Stefan. Zakochał się nieszczęśliwie biedaczysko, w pewnie nieodpowiednim facecie.

Data: 2011-08-14 02:54:12
Autor: stevep
Dnia 13-08-2011 o 21:39:59 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Ale debil, no chyba, że to zasłona dymna dla własnych skłonności.

--
stevep

Data: 2011-08-14 23:10:46
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-14 02:54, stevep pisze:
[...]

Jaka zasłona dymna, i po co?

Data: 2011-08-15 03:23:54
Autor: stevep
Dnia 14-08-2011 o 23:10:46 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Najciemniej pod latarnia.

--
stevep

Data: 2011-08-15 16:38:27
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-15 03:23, stevep pisze:

[...]

Tak, ale jak ktoś ma powody żeby się maskować.

Data: 2011-08-16 03:07:31
Autor: stevep
Dnia 15-08-2011 o 16:38:27 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Z każdej wypowiedzi widać, że masz, pedały to dla ciebie temat wiodący.

--
stevep

Data: 2011-08-16 20:22:12
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-16 03:07, stevep pisze:

Tak, ale jak ktoś ma powody żeby się maskować.

Z każdej wypowiedzi widać, że masz, pedały to dla ciebie temat wiodący.

Ale ja nie piszę o majtkach agenta Tomka , i nie ekscytuje mnie męska uroda. Do zagadnień homoseksualizmu podchodzę bez emocji.

Data: 2011-08-17 01:13:40
Autor: stevep
Dnia 16-08-2011 o 20:22:12 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Ty cały czas tylko o tym Tomku, antenka ci nie zmyje głowy?

--
stevep

Data: 2011-08-17 17:30:20
Autor: (HeÂŽSk)
On Tue, 16 Aug 2011 20:22:12 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> Z każdej wypowiedzi widać, że masz, pedały to dla ciebie temat wiodący.

Ale ja nie piszę o majtkach agenta Tomka , i nie ekscytuje mnie męska uroda. Do zagadnień homoseksualizmu podchodzę bez emocji.

 a antenka z ktora sie utozsamiasz? ;o))))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-14 23:10:34
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-14 12:21, Grzegorz Z. pisze:
jadrys napisał:

[...]

powyĹźszego tekstu, i tylko po tym?

No i...?

Data: 2011-08-15 12:57:00
Autor: Grzegorz Z.

jadrys napisał:

[...]

No i przytoczyłem co sam pisałeś.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-14 02:52:46
Autor: stevep
Dnia 13-08-2011 o 20:55:50 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Chyba padła ci niewykorzystana sperma na mózg życiowy nieudaczniku..

--
stevep

Data: 2011-08-14 23:10:29
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-14 02:52, stevep pisze:
[...]

Nie przypisuj mi swoich stanĂłw emocjonalnych.
A wypominanie mi w co drugim poście moich niepowodzeń życiowych jest po prostu niegrzecznością. I nie o mnie źle świadczy tylko o twoim braku wychowania.

Data: 2011-08-13 20:56:08
Autor: jadrys
stevep napisał:

[...]

Współczuję im tylko takiej przypadłości. :-(

Data: 2011-08-13 12:15:03
Autor: Antenka
On 13 Sie, 20:56, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Współczuję im tylko takiej przypadłości. :-( <

Niech idą się leczyć :-o)) . Gen homosiostwa nie istnieje. Wymyśliło
go lobby homoseksualne :- /

Antenka ;-)

Data: 2011-08-14 23:10:11
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-13 21:15, Antenka pisze:
[...]

Nie, to niestety nie jest uleczalne. W 99%-tach homoseksualista się rodzi i takim umiera. Rozmawiałem o tym z samymi zainteresowanymi. :-D

Data: 2011-08-15 08:00:17
Autor: .[HeÂŽSk].
On Sun, 14 Aug 2011 23:10:11 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Nie, to niestety nie jest uleczalne. W 99%-tach homoseksualista się rodzi i takim umiera. Rozmawiałem o tym z samymi zainteresowanymi. :-D

 sranie w banie. --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-13 20:56:25
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-12 13:49, Antenka pisze:

Jadrys miarkuj się.  ;)<

Zostaw Go! On nie gustuje w homosiach!. Twoje umizgi nie działają na
Jadrysia! :-E

Antenka

Oczywiście, ten stary zbok nie wiedzieć czemu bierze mnie za jednego z swoich. :-[

--
jadryś

Data: 2011-08-13 12:13:20
Autor: Antenka
Bardzo się za wami wszystkimi stęskniłam...
On 13 Sie, 20:56, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Oczywiście, ten stary zbok nie wiedzieć czemu bierze mnie za jednego z
 swoich. :-[  <

Jadrysiu ale ja wiem, jaka jest prawda ;-)

Antenka

Data: 2011-08-14 02:54:56
Autor: stevep
Dnia 13-08-2011 o 21:13:20 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

A skąd wiesz kretynko?

--
stevep

Data: 2011-08-14 23:10:02
Autor: jadrys
[...]

Stefan, naprawdę nie rób sobie nadziei - nie jestem gejem, wiec nie musisz był o mnie zazdrosny.

Data: 2011-08-15 03:26:05
Autor: stevep
Dnia 14-08-2011 o 23:10:02 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Przebadaj się idioto.

--
stevep

Data: 2011-08-15 16:38:00
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-15 03:26, stevep pisze:

Stefan, naprawdę nie rób sobie nadziei - nie jestem gejem, wiec nie musisz był o mnie zazdrosny.

Przebadaj się idioto.

A to niby dlaczego? Prochów nie biorę, nie uprawiam stosunków homoseksualnych, nie robię transfuzji krwi, a więc badanie się pod kątem AIDS to czyste wyrzucenie pieniędzy w błoto.
I musisz od razu wyzywać?

Data: 2011-08-16 03:09:37
Autor: stevep
Dnia 15-08-2011 o 16:38:00 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

A wogóle coś robisz?  ;)

--
stevep

Data: 2011-08-16 20:22:23
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-16 03:09, stevep pisze:
[...]

A wogĂłle coś robisz?  ;)

Masz (jak na mój gust) zbyt intensywne i tym samym - niezdrowe zainteresowanie moją osobą.
I wiedz że człowiek kulturalny nie odpowiada pytaniem na pytanie.

Data: 2011-08-17 01:16:19
Autor: stevep
Dnia 16-08-2011 o 20:22:23 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Mantra dla bezmózgów.

--
stevep

Data: 2011-08-15 07:39:19
Autor: Antenka
On 14 Sie, 23:10, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Stefan, naprawdę nie rób sobie nadziei - nie jestem gejem, wiec nie
 musisz był o mnie zazdrosny.<

:-o)) he he he he łahahahahaha....:D

Ale pojechałeś po tej burczymusze, natrętnej  zresztą! :D

Antenka

P.s. Pozdrawiam M.S.O.Z.W ;-))

Data: 2011-08-15 20:42:52
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-15 16:39, Antenka pisze:
[...]

Wiesz Antenko, nawet nie chciałem żeby to dla Stefana zabrzmiało jakoś obraźliwie. :-[ No ale w końcu musiałem go uświadomić że traci na mnie czas.:-)

Pozdrawiam M.Ś.D.Z.P.D.Ł:-)

--
jadryś  ;-)

Data: 2011-08-16 03:18:43
Autor: stevep
Dnia 15-08-2011 o 20:42:52 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

W jednym muszę przyznać ci racje, że jesteś tak piramidalnym kretynem, że  szkoda mi na ciebie tracić czas.  '<

--
stevep

Data: 2011-08-16 20:21:57
Autor: jadrys
Bardzo się za wami wszystkimi stęsknił am...
W dniu 2011-08-16 03:18, stevep pisze:

W jednym muszę przyznać ci racje, Ĺźe jesteś tak piramidalnym kretynem, Ĺźe szkoda mi na ciebie tracić czas.  '<

I dobrze że to w końcu do ciebie dotarło, stary świntuchu.

Data: 2011-08-17 01:14:42
Autor: stevep
Dnia 16-08-2011 o 20:21:57 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

W dniu 2011-08-16 03:18, stevep pisze:

W jednym muszę przyznać ci racje, że jesteś tak piramidalnym kretynem,  że szkoda mi na ciebie tracić czas.  '<

I dobrze że to w końcu do ciebie dotarło, stary świntuchu.

Trudne, żeby nie dotarło, w każdej wypowiedzi kretyństwo.

--
stevep

Data: 2011-08-16 03:17:20
Autor: stevep
Dnia 15-08-2011 o 16:39:19 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

Tak ci się podbają starokawalerskie wybiegi jadrysa w celu ukrycia własnej  orientacji to sie za niego wydaj, zobaczymy, czy skorzysta?

--
stevep

Data: 2011-08-16 20:21:53
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-16 03:17, stevep pisze:
Tak ci się podbają starokawalerskie wybiegi jadrysa w celu ukrycia własnej orientacji to sie za niego wydaj, zobaczymy, czy skorzysta?

To się tobie wydawało że ja jestem z twojego środowiska.

Data: 2011-08-17 01:15:40
Autor: stevep
Dnia 16-08-2011 o 20:21:53 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Napewno nie jesteś, nie mam nic wspolnego z homosiami.

--
stevep

Data: 2011-08-17 17:30:20
Autor: (HeÂŽSk)
On Tue, 16 Aug 2011 20:21:53 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

To się tobie wydawało że ja jestem z twojego środowiska.

 czyli jakiego?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-15 08:00:17
Autor: .[HeÂŽSk].
On Sun, 14 Aug 2011 23:10:02 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> A skąd wiesz kretynko?

Stefan, naprawdę nie rób sobie nadziei - nie jestem gejem, wiec nie musisz był o mnie zazdrosny.

 sluchaj, jak ty wlasciwie masz na imie?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-15 16:37:43
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-15 08:00, ".[HeÂŽSk]." pisze:

Stefan, naprawdę nie rób sobie nadziei - nie jestem gejem, wiec nie
musisz był o mnie zazdrosny.
  sluchaj, jak ty wlasciwie masz na imie?

Zapytaj raczej tego co się podaje za Stefana. Mi znajomość z tobą na takim poziomie jak dotychczas wystarczy. A Stefan szuka partnera.

Data: 2011-08-16 03:06:25
Autor: stevep
Dnia 15-08-2011 o 16:37:43 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Hmm , Stefan w odróżnieniu do ciebie podstarzały prawiczku nie musi.

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-08-17 01:10:45
Autor: stevep
Dnia 16-08-2011 o 20:22:01 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Zazdrościsz nieudaczniku?

Data: 2011-08-14 23:09:57
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-14 12:22, Grzegorz Z. pisze:
jadrys napisał:

[...]

Nie wiem o co się pytasz.

Data: 2011-08-15 12:58:22
Autor: Grzegorz Z.

jadrys napisał:

[...]

Cytuję twoje wcześniejsze wypowiedzi.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-15 16:38:20
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-15 12:58, Grzegorz Z. pisze:

[...]

No ale w jakim temacie? To wygląda na coś wyrwanego z kontekstu, z jakiejś odpowiedzi na czyjś punkt widzenia. A tu się to nie odnosi w praktyce do niczego.

Data: 2011-08-15 16:48:21
Autor: Grzegorz Z.
jadrys napisał:

[...]

Nic nie wyrwane, całość przytoczyłem.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-15 20:44:15
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-15 16:48, Grzegorz Z. pisze:
jadrys napisał:

[...]

Wyrwane z toku dyskusji.

Data: 2011-08-15 21:04:13
Autor: Grzegorz Z.

jadrys napisał:

[...]

Jakbym przytoczył cały wątek to by było wyrwane z szerszego kontekstu
grupy.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-16 20:21:48
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-15 21:04, Grzegorz Z. pisze:

Wyrwane z toku dyskusji.
Jakbym przytoczył cały wątek to by było wyrwane z szerszego kontekstu
grupy.

Wystarczyłby post do którego się ustosunkowałem. O ile to oczywiście w ogóle mój post.

Data: 2011-08-16 20:33:52
Autor: Grzegorz Z.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-14 02:55:39
Autor: stevep
Dnia 13-08-2011 o 20:56:35 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Bardzo zadroszczę ci twojego nieudanego życia.

--
stevep

Data: 2011-08-14 00:46:51
Autor: Antenka
On 14 Sie, 02:55, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

Bardzo zadroszczę ci twojego nieudanego życia.<

Nie przenoś swoich  frustracji na innych.

Antenka

Data: 2011-08-14 11:01:12
Autor: stevep
Dnia 14-08-2011 o 09:46:51 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

On 14 Sie, 02:55, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

Bardzo zadroszczę ci twojego nieudanego życia.<

Nie przenoś swoich  frustracji na innych.

Antenka
A to moja wina, że jadrys się ani nie ożenił, ani nawet nie został  absolwentem podstawówki?

--
stevep

Data: 2011-08-14 23:09:46
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-14 11:01, stevep pisze:
A to moja wina, że jadrys się ani nie ożenił, ani nawet nie został absolwentem podstawówki?

Ale nigdy się nie prostytuowałem i nie uprawiam nierządu na zlecenie.

Data: 2011-08-15 03:25:36
Autor: stevep
Dnia 14-08-2011 o 23:09:46 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

W dniu 2011-08-14 11:01, stevep pisze:
A to moja wina, że jadrys się ani nie ożenił, ani nawet nie został  absolwentem podstawówki?

Ale nigdy się nie prostytuowałem i nie uprawiam nierządu na zlecenie.

Ale zasługa i pewnie jadłeś kartofle z zsiadłym mlekiem, ale od midiotyzmu  cie to nie uchroniło.

--
stevep

Data: 2011-08-15 08:00:17
Autor: .[HeÂŽSk].
On Sun, 14 Aug 2011 23:09:46 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-08-14 11:01, stevep pisze:
> A to moja wina, że jadrys się ani nie ożenił, ani nawet nie został > absolwentem podstawówki?

Ale nigdy się nie prostytuowałem i nie uprawiam nierządu na zlecenie.

 tylko masturbacje?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-15 16:37:15
Autor: jadrys
[...]

absolwentem podstawĂłwki?

Ale nigdy się nie prostytuowałem i nie uprawiam nierządu na zlecenie.
  tylko masturbacje?

Z tym tematem to na priv do Stefana.

Data: 2011-08-16 03:08:34
Autor: stevep
Dnia 15-08-2011 o 16:37:15 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Hmm, ręka to twoja żona, innej biedaku nie miałeś.

Data: 2011-08-16 16:25:16
Autor: .[HeÂŽSk].
Bardzo się za wami wszystkimi stęskniłam...
On Tue, 16 Aug 2011 03:08:34 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

> Z tym tematem to na priv do Stefana.

Hmm, ręka to twoja żona, innej biedaku nie miałeś.

 zapytalem, oczekiwalem prostej odpowiedzi. okazuje sie,
 ze jadrys zafascynowany transem robi uniki i odsyla do
 jakiegos stefana. jak ten jadrys ma na imie?

--

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/

Data: 2011-08-16 20:21:22
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-16 16:25, ".[HeÂŽSk]." pisze:

  zapytalem, oczekiwalem prostej odpowiedzi. okazuje sie,
  ze jadrys zafascynowany transem robi uniki i odsyla do
  jakiegos stefana. jak ten jadrys ma na imie?

Chłopaki, naprawdę dajcie mi spokój, - zabawiajcie się między sobą, w waszym gronie. Ale mi dajcie spokój. Mnie takie zabawy zupełnie nie interesują.

Data: 2011-08-17 17:30:19
Autor: (HeÂŽSk)
On Tue, 16 Aug 2011 20:21:22 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Chłopaki, naprawdę dajcie mi spokój, - zabawiajcie się między sobą, w waszym gronie. Ale mi dajcie spokój. Mnie takie zabawy zupełnie nie interesują.

 powiesz w koncu jak masz na imie, dziewczynko? ;o)

Data: 2011-08-19 03:15:17
Autor: Antenka
On 17 Sie, 17:30, "(He(R)Sk)" <full.EURO.bigbred...@interia.pl> wrote:

 powiesz w koncu jak masz na imie, dziewczynko? ;o)<

Odpimpol się od Jadrysia! Jadryś ma bardzo piękne i cholernie męskie
imię:-P .Dziewczynką o trzech ślicznych imionach jestem ja! Nie
podrywaj Jadryska, bo to naprawdę na nic! :-E

Antenka :-o))

Data: 2011-08-19 14:40:55
Autor: stevep
Dnia 19-08-2011 o 12:15:17 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

A to co Tomasz też ma?

--
stevep

Data: 2011-08-16 20:21:28
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-16 03:08, stevep pisze:

Ale nigdy się nie prostytuowałem i nie uprawiam nierządu na zlecenie.
  tylko masturbacje?

Z tym tematem to na priv do Stefana.

Hmm, ręka to twoja żona, innej biedaku nie miałeś.

Tak wyglądałem w twoich marzeniach?

Data: 2011-08-16 13:47:54
Autor: Antenka
On 16 Sie, 20:21, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Tak wyglądałem w twoich marzeniach?<

Łahahahahhaha aleś się odszczeknął burczymusze :-o))

"My dear Jadryś, in my dreams you are my sweet hand " -Stefan B.  :D

Antenka

P.s. I proszę Cię Jadrysiu nie wyjawia stefanusowi intymnych
szczegółów  ze swojego życia, bo się znowu zbok napali :-0))

Data: 2011-08-17 01:12:40
Autor: stevep
Dnia 16-08-2011 o 22:47:54 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

On 16 Sie, 20:21, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Tak wyglądałem w twoich marzeniach?<
..

[...]

On tylko mieszkał z pedałami, ale jest nietkniety bo chodził tyłem do  ściany.  '<

--
stevep

Data: 2011-08-17 01:11:19
Autor: stevep
Dnia 16-08-2011 o 20:21:28 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Chyba w koszmarach sennych.

--
stevep

Data: 2011-08-14 23:08:01
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-14 02:55, stevep pisze:
[...]

Ojejku, ten znowu swoje.

Data: 2011-08-14 11:35:02
Autor: MH
Bardzo się za wami wszystkimi stęskniłam...
Oj będzie bolało! Tyłeczki do kopania przygotowane? No to do dzieła!

Antenka

P.s. Jasiek w kalesony włóż! Rozkaz! :-o) he he

Whiskey-Yankee-Papa-India-Echo-Romeo-Delta-Alpha-Lima-Alpha-Juliet

MH

--

Bardzo się za wami wszystkimi stęskniłam...