Bardzo się za wami wszystkimi stęskniłam...

Data: 2011-08-11 18:51:47
Autor: raff
Bardzo się za wami wszystkimi stęskniłam...

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:de81ba87-88e6-47d7-82c1-d1f205cfde79t6g2000yqd.googlegroups.com...
Oj będzie bolało! Tyłeczki do kopania przygotowane? No to do dzieła!

Antenka

P.s. Jasiek w kalesony włóż! Rozkaz! :-o) he he

A gdzie to byla, hę ?

R.

Data: 2011-08-11 10:29:05
Autor: Antenka
On 11 Sie, 18:51, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote in messagenews:de81ba87-88e6-47d7-82c1-d1f205cfde79t6g2000yqd.googlegroups.com...

[...]

Raffek nie mogę powiedzieć ;-X. A tak w ogóle, jak każdy z was mógł
się zorientować,  piszę przez archiwum google,  z którym coś się w
ostatnio czasie złego działo...więc sobie odpuściłam. Teraz
przystępuję do wierzgania :D

Antenka

Data: 2011-08-11 20:33:12
Autor: raff

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:34428c20-0dc7-4771-886f-7bcf2575c4c6q15g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

A to czemu ? To tajna misja byla ? :)

R.

Data: 2011-08-11 11:39:20
Autor: Antenka
On 11 Sie, 20:33, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote in messagenews:34428c20-0dc7-4771-886f-7bcf2575c4c6q15g2000yqk.googlegroups.com...

> [...]

się zorientować,  piszę przez archiwum google,  z którym coś się w
ostatnio czasie złego działo...więc sobie odpuściłam. Teraz

No coś w tym rodzaju :-D

Antenka

Data: 2011-08-11 22:18:55
Autor: raff

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:e1a9222d-d1b6-46ee-98f5-9614c2c47a7en35g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]

się zorientować, piszę przez archiwum google, z którym coś się w
ostatnio czasie złego działo...więc sobie odpuściłam. Teraz

Mossad ? :X

R.

Data: 2011-08-12 13:29:15
Autor: Grzegorz Z.
raff napisał:

[...]

Do Londynu pojechał, na szoping.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-12 04:47:30
Autor: Antenka
On 12 Sie, 13:29, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
raff napisał:

>>> Antenka

>>> P.s. Jasiek w kalesony włóż! Rozkaz! :-o) he he

> [...]

Taaa, pasztetową ukradłam - ty durnoto ludzka. he he he :-o)

Antenka

Data: 2011-08-12 18:01:24
Autor: Grzegorz Z.

raff napisał:

[...]

Taaa, pasztetową ukradłem - ty durnoto ludzka. he he he :-o)

W ramach rozdzielania bogactwa kapitalistów wśród potrzebujących?