Bardzo słabe hamowanie klocków

Data: 2016-04-17 05:03:38
Autor: Piecia aka dracorp
Bardzo słabe hamowanie klocków
W końcu się doszukałem jakie klocki kupiłem:
https://goo.gl/Lx6lOk
Na stronie producenta nic sensownego się nie doszukałem ale w CR jest napisane że niby półmetaliczne.
Jakkolwiek kupiłem w sklepie lokalnym półmetaliczne i żywiczne (żeby w końcu mieć porównanie) i wczoraj przetestowałem.
Zdecydowanie lepiej hamuj± a do tego nie piszcz±. Dlatego nie jestem w 100% pewien czy aby na pewno te Jagwire nie s± metaliczne.

--
Piotr

Data: 2016-04-18 07:38:54
Autor: ±ćęłń󶼿
Jaki skok klamki?
Jak ustawiacie u siebie hamulce tarczowe, jeżeli chodzi o skok klamki?
Przy V-brejkach lubię bardzo krótki skok (wczesne hamowanie), przy tarczach bardzo trudno mi taki ustawić, bo prze¶wit pomiędzy klockami, a tarcz± to ułamki milimetra i jest ryzyko ocierania.
Nie lubię długiego skoku (rozpoczęcie hamowania w ok. 50% skoku, pełne hamowanie z klamk± prawie przy kierownicy), może co¶ Ľle ustawiam?
Hamulce mechaniczne Shimano 4xx, jednostronny docisk klocka, klamkomanetki Alivio.

Data: 2016-04-18 19:14:32
Autor: Piotr aka dracorp
Jaki skok klamki?
Dnia Mon, 18 Apr 2016 07:38:54 +0200, ±ćęłń󶼿 napisał(a):

[...]
Nie wiem jak działaj± mechniczne Shimano ale ogólnie nie mam dobrego zdania o tej firmie. Mam mechaniczne Avidy i reguluję tak żeby ramię hamulca nie dotykało kiery.

--
piecia aka dracorp

Bardzo słabe hamowanie klocków