Bardzo smutne wiadomości dla POlszewi : - / Nie będzie II tury wyborów prezydenckich :D

Data: 2010-06-08 13:57:04
Autor: Antenka
Bardzo smutne wiadomości dla POlszewi : - / Nie będzie II tury wyborów prezydenckich :D

JAROSŁAW  KACZYŃSKI      56%    :-))

Hrabia ( mimo ataku POlszewickiego ufo)    only  44%  :-E

( Fakt 22:55)

Antenka :-)

Jarek, Jarek, Jarek!

Data: 2010-06-08 22:58:19
Autor: Gdzie waluta EUR obiecana do 2009
Bardzo smutne wiadomości dla POlszewi : - / Nie będzie II tury wyborów prezydenckich :D
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:44e13759-b831-4488-a624-822a5d3df708d8g2000yqf.googlegroups.com...
Jarek, Jarek, Jarek!

Dobrze wiesz, że Jarek współpracował z WSI i SB
Mieszkał wiele lat z przyjacielem płci męskiej i kotem.
Dla kogo kurwo pracujesz?
Tfu!

Data: 2010-06-08 23:00:18
Autor: gadacz
W dniu 2010-06-08 22:57, Antenka pisze:

JAROSŁAW  KACZYŃSKI      56%    :-))

Hrabia ( mimo ataku POlszewickiego ufo)    only  44%  :-E

( Fakt 22:55)

Antenka :-)

Jarek, Jarek, Jarek!

bez kwa.. mac jaj!

czas spier... z kraju...

Gadacz

Data: 2010-06-08 23:03:11
Autor: Gdzie waluta EUR obiecana do 2009
Bardzo smutne wiadomości dla POlszewi : - / Nie będzie II tury wyborów prezydenckich :D
Użytkownik "gadacz" <gadacz_usenet@o2.pl> napisał w wiadomości news:humb22$22ve$1opal.icpnet.pl...
czas spier... z kraju... Gadacz

Od 1980
Ale nie każdemu się udaje z tego mafijnego gówna spierdolić bo gdzie?
Do innej rzydowskiej mafii pod skrzydła?
Tfu!

Data: 2010-06-08 14:07:33
Autor: Antenka
Bardzo smutne wiadomości dla POlszewi : - / Nie będzie II tury wyborów prezydenckich :D
On 8 Cze, 23:03, "Gdzie waluta EUR obiecana do 2009" <e...@eu.pl>
wrote:
U ytkownik "gadacz" <gadacz_use...@o2.pl> napisa w wiadomo cinews:humb22$22ve$1opal.icpnet.pl...

> czas spier... z kraju... Gadacz

Od 1980
Ale nie ka demu si udaje z tego mafijnego g wna spierdoli bo gdzie?
Do innej rzydowskiej mafii pod skrzyd a?
Tfu!

Tfu! To wypad Jogi!

Antenka

Data: 2010-06-08 23:08:35
Autor: Gdzie waluta EUR obiecana do 2009
Bardzo smutne wiadomości dla POlszewi : - / Nie będzie II tury wyborów prezydenckich :D
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:7b864072-fdb6-4e90-8b54-4c92410600e3w12g2000yqj.googlegroups.com...
Tfu! To wypad Jogi!

Ja ci dam wypad ty skurwysynu tylko burze przyjdą i tajfuny nad tfuj pojebany łep ty chamie
Tfu!

Data: 2010-06-08 23:06:36
Autor: Lorn
gadacz pisze:
[...]

Oddając babci dowód, uświadom ją na kogo ma głosować. :>

Data: 2010-06-08 14:16:09
Autor: Antenka
On 8 Cze, 23:06, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
gadacz pisze:

> bez kwa.. mac jaj!

> czas spier... z kraju...

Oddaj c babci dow d, u wiadom j na kogo ma g osowa . :>

--
Immortal silence gathers illusions inside...- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Na Komuruskiego? Tfu! Chcesz, żeby babcia trafiła do piekła za
nieroztropny wybór? Mentalność plastikowej laly... tfu!

Antenka

Data: 2010-06-08 23:47:41
Autor: Lorn
gadacz pisze:

[...]

Czy tak trudno wycinać sygnaturki i znacznik z Google news? :>

Na Komuruskiego?

Na kogo? :>

Data: 2010-06-09 01:00:47
Autor: Pikolo

"gadacz" <gadacz_usenet@o2.pl> wrote in message news:humb22$22ve$1opal.icpnet.pl...
[...]

O tak, czas, zebyscie wypierdalali stad :)

Data: 2010-06-08 23:21:40
Autor: wekon
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:44e13759-b831-4488-a624-822a5d3df708d8g2000yqf.googlegroups.com...

JAROSŁAW  KACZYŃSKI      56%    :-))

Hrabia ( mimo ataku POlszewickiego ufo)    only  44%  :-E

( Fakt 22:55)

Antenka :-)

Jarek, Jarek, Jarek!

W tych godzinach to głosuje elektorat cichy na trzeźwo, tak jak moja ciocia ostatnio przy stole, jak zapytaliśmy na kogo to: oj o tym się nie mówi itd. Jak polałem miodu pitnego parę razy i wpomnieliśmy, że jak Jarek nie pogoni tego dzidostwa to będzie źle, to ona: TAK, kaczyński!

wekon

Data: 2010-06-09 07:50:54
Autor: precz z gnomem
Bardzo smutne wiadomości dla POlszewi : - / Nie będzie II tury wyborów prezydenckich :D
Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Jarek, Jarek, Jarek!

Nie chce wrócic do piaskownicy? Pewnie znowu sra komuś pod oknem.

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Bardzo smutne wiadomości dla POlszewi : - / Nie będzie II tury wyborów prezydenckich :D