Bardzo smutne wiadomości dla POlszewi : - / Nie będzie II tury wyborów prezydenckich :D

Data: 2010-06-08 23:21:40
Autor: wekon
Bardzo smutne wiadomości dla POlszewi : - / Nie będzie II tury wyborów prezydenckich :D
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:44e13759-b831-4488-a624-822a5d3df708d8g2000yqf.googlegroups.com...

JAROSŁAW  KACZYŃSKI      56%    :-))

Hrabia ( mimo ataku POlszewickiego ufo)    only  44%  :-E

( Fakt 22:55)

Antenka :-)

Jarek, Jarek, Jarek!

W tych godzinach to głosuje elektorat cichy na trzeźwo, tak jak moja ciocia ostatnio przy stole, jak zapytaliśmy na kogo to: oj o tym się nie mówi itd. Jak polałem miodu pitnego parę razy i wpomnieliśmy, że jak Jarek nie pogoni tego dzidostwa to będzie źle, to ona: TAK, kaczyński!

wekon

Bardzo smutne wiadomości dla POlszewi : - / Nie będzie II tury wyborów prezydenckich :D