Bardzo spokojny kierowca

Data: 2010-03-18 12:13:32
Autor: go!
Bardzo spokojny kierowca
On 18/03/2010 10:00, temp wrote:

Ale.. co mnie ujęło w kulturze tego kierowcy.
Nie wysiadł z samochodu, nie otworzył szyby i nie krzyknął
przepraszam/dziękuję, nie widziałem jakiegokolwiek gestu przepraszającego.
Spokojnie sobie siedział dalej za kierownicą. Strzelać do takich czy jak?

moze nie zaczail Twojego gestu? :)
moze w szoku czekal na to do czego przywykl, czyli ze podejdziesz i go zbluzgasz od gory do dolu, po czym zadzwonisz po drogowke?
Trudno inaczej wytlumaczyc taki zawias, ze sie nawet burak nie odezwal ani nie wyszedl zobaczyc co zrobil..

Bardzo spokojny kierowca