Bardzo spokojny kierowca

Data: 2010-03-18 13:13:53
Autor: Krzysiek Kielczewski
Bardzo spokojny kierowca
On 2010-03-18, temp <nienienie@niedamysie.pl> wrote:

Ale.. co mnie ujęło w kulturze tego kierowcy.
Nie wysiadł z samochodu, nie otworzył szyby i nie krzyknął przepraszam/dziękuję, nie widziałem jakiegokolwiek gestu przepraszającego.
Spokojnie sobie siedział dalej za kierownicą. Strzelać do takich czy jak?

I właśnie przy takich należy zadzwonić po policję (można dodać - nie
spieszy nam się). Poczeka, zapłaci - na drugi raz się inaczej zachowa...

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-03-18 13:12:45
Autor: RadekNet
Bardzo spokojny kierowca
Krzysiek Kielczewski pisze:
[...]

Tylko pamietaj, ze policjantowi placa na godziny a Ty czekasz za darmo... Nam sie ostatnio srednio spieszylo, ale drugi poszkodowany nalegal wiec i ja czekalem. Mieli przyjechac po godzinie. Przy drugim telefonie okazalo sie, ze do tej pierwszej godziny mamy dodac jeszcze conajmniej poltorej... Rozjechalismy sie bez policji.

Czekalbys prawie 3 godziny az przyjada?

Pozdr.
--
Radek Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

Data: 2010-03-18 16:09:01
Autor: Massai
Bardzo spokojny kierowca
RadekNet wrote:

> [...]

telefonie okazalo sie, ze do tej pierwszej godziny mamy dodac jeszcze
conajmniej poltorej... Rozjechalismy sie bez policji.

Ja raz czekałem jak pechowo wylądowałem w martwym polu DAF-a. Potem
czytałem nawet o tych dafach że one mają taką wadę, bardziej niż inne
ciągniki.
Czekałem głównie dlatego że nie miał aktualnego OC przy sobie.

W pizzerii mieli niezły ubaw jak usłyszeli że mają dowieźć pizzę na
ulicą taką i tyle metrów od skrzyżowania ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-03-18 16:59:10
Autor: Krzysiek Kielczewski
Bardzo spokojny kierowca
On 2010-03-18, RadekNet <radeknet@rejsy-czartery.com> wrote:

[...]

Zależy od okoliczności przyrody. Generalnie staram się tak żyć, żeby
niespodziewane zajęte trzy godziny nie były dla mnie tragedią. Jak mnie
babka przy ruszaniu z parkingu nie zauważyła to wziąłem oświadczenie i
pojechałem dalej, jak mnie zahaczy jakiś SzybkiIWściekły i nie będę miał
jakiegoś pożaru to przy zgłaszaniu sam dodam "państwo się nie będą
spieszyć"

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-03-27 21:48:21
Autor: Piotrek
Bardzo spokojny kierowca
Czekalbys prawie 3 godziny az przyjada?

ja ostatnio po godzinie odpuscilem :(
ale sprawca byl calkiem spoko i na szczescie nie robil pozniej w TU problemow wiec kase dostalem.

--
pzdr
piotrek

Bardzo spokojny kierowca