Bardzo zdegenerowane musi być państwo i jego przywódcy...

Data: 2010-08-28 20:45:36
Autor: jadrys
Bardzo zdegenerowane musi być państwo i jego przywódcy...
  W dniu 2010-08-28 10:08, mkarwan pisze:
Bardzo zdegenerowane musi być państwo i jego przywódcy, aby stawiać pomniki
tym, którzy chcieli likwidacji niepodległej Polski i dokonać rzezi grup
społecznych określanych przez Włodzimierza Lenina jako klasy wyzyskujące:
ziemian, inteligencji, bogatszych chłopów, przemysłowców, księży itd. oraz
przebudowy państwa i społeczeństwa zgodnie z założeniami ideologii
komunistycznej.

Jesteś głupszy niż ustawa przewiduje..  Od kiedy to komunizm zakłada jakieś rzezie na kimkolwiek? Komunizm tylko zakazuje wyzysku ludzi.. A te gnoje co to ich wymieniłeś najwyraźniej nie umieją żyć bez żerowania na innych. To oni sa winni temu rozlewowi krwi, a nie komunizm.

Data: 2010-08-28 22:03:46
Autor: mkarwan

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i5blj3$s8k$1news.onet.pl...
[...]

Ilu ludzi zginęło w Rosji?

Data: 2010-08-28 23:06:02
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-28 22:03, mkarwan pisze:

[...]

Wazne jest tylko pytanie: dlaczego zginęli. Dlaczego niektórzy nie potrafią żyć z uczciwej pracy bez żerowania na innych? Dlaczego chwytają po broń do obrony swojego pasożytniczego stylu życia?

Data: 2010-08-30 17:35:49
Autor: mkarwan
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i5btob$gr9$1news.onet.pl...

[...]

Nie uznajesz prawa własności?

Data: 2010-09-02 12:04:52
Autor: Jesienny
Bardzo zdegenerowane musi być państwo i jego przywódcy...
Użytkownik... he he - mkarwan raczył napisać:

U gojów czy u żydów?

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-09-02 23:32:10
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-30 17:35, mkarwan pisze:
[...]

Takiej własności wypracowanej rękami innych - nie.

Data: 2010-09-02 10:44:34
Autor: kochamspamWYTNIJTO
jak bolszewicy walczyli z "wyzyskiem"
Rozkaz
Komisji Pełnomocnej WCIK nr 116
Tambów, 24 Czerwca 1921
Dotychczasowe doświadczenia w kwestii szybkiego oczyszczenia z bandytyzmu określonych rejonów wskazują na dużą przydatność następującej metody czystki:
Wytypować gminy o szczególnie bandyckich nastrojach i wysłać tam przedstawicieli powiatowej komisji politycznej, wydziału specjalnego, delegatury trybunału wojskowego i dowództwa wraz z oddziałami wyznaczonymi do przeprowadzenia czystki.
Po przybyciu na miejsce gminę otoczyć, wziąć 60-100 najwybitniejszych osób jako zakładników i wprowadzić blokadę. Wyjazd i wjazd na teren gminy powinny być na czas operacji zabronione.
Następnie należy zwołać zgromadzenie gminne w pełnym składzie i odczytać rozkazy Komisji Pełnomocnej WCIK nr 130 i 171 oraz ujęty w formę pisemną wyrok dla danej gminy.  Mieszkańcom dać dwie godziny na wydanie bandytów i broni oraz rodzin bandytów, a ludność poinformować, że w razie odmowy udzielenia wspomnianych informacji zakładnicy zostaną rozstrzelani po dwóch godzinach.
Jeżeli ludność w tym terminie nie wskaże bandytów i broni, zgromadzenie zwołać powtórnie i pojmanych zakładników na oczach ludności rozstrzelać, po czym wziąć nowych zakładników i zgromadzeniu gminnemu jeszcze raz nakazać, by wydano bandytów i broń.
Tych którzy zechcą to uczynić ustawić oddzielnie, podzielić na grupy po sto osób; każda setka ma przejść przez komisję przesłuchującą (przedstawiciele wydziału specjalnego i trybunału wojskowego). Każdy powinien złożyć zeznania nie zasłaniając się niewiedzą.
W razie oporu dokonać dalszych egzekucji itd.
Po opracowaniu materiału otrzymanego na przesłuchaniach, stworzyć oddziały ekspedycyjne, do których koniecznie włączyć osoby, które złożyły zeznania i innych spośród mieszkańców, po czym rozpocząć wyłapywanie bandytów.
Po zakończeniu czystki blokady zdjąć, ustanowić komitet rewolucyjny (rewkom) i osadzić w gminie milicję.
Niniejsze Komisja Pełnomocna WCIK rozkazuje natychmiast wykonać.
Przewodniczący Komisji Pełnomocnej (-) Antonow-Owsiejenko
Dowodzący wojskami (-) Tuchaczewski     --

Data: 2010-09-02 23:36:43
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-02 10:44, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Powiedz tylko czy to jakieś wiarygodne źródło i czy ten rozkaz został wykonany?

Data: 2010-09-03 00:12:26
Autor: kochamspamWYTNIJTO
> [...]
> Dowodzący wojskami (-) Tuchaczewski

Powiedz tylko czy to jakieś wiarygodne źródło i czy ten rozkaz został wykonany?

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Ten rozkaz znalazłem w książce Wiktora Suworowa "Oczyszczenia".
Jest tam sporo informacji o wielu zbrodniarzach.
Tylko nie mów że to propaganda kapitalistyczna.
A teraz cytaty ze wspomnień Marii-Dunin KOzickiej "Burza od wschodu" 1925.

Oczekiwa­liśmy tedy przyj­ścia bol­szewi­ków w bez­pań­skim Kijo­wie. Ko­mitety do­mowe, jako je­dyna or­ga­ni­zacja admi­ni­stra­cyjna, za­częły funk­cjono­wać spręży­ście. Powtórzyły się noc­ne dyżury i za­mykanie bram w dzień i w nocy. Wresz­cie gruchnęła wieść, iż bol­szewicy są już na przedmie­ściu Ki­jowa.
Następ­nego dnia podano do ogól­nej wia­domo­ści w ofi­cjal­nych &#8222;Izwie­stiach&#8221; rozporzą­dze­nie rządu w sprawie mającej się od­być "po­wal­nej" rewizji w ca­łym mieście, w celu ode­bra­nia wszelkiej broni, z za­strze­że­niem jed­nakże, że pre­zesi do­mo­wych komi­tetów obowiązani są towa­rzy­szyć wszę­dzie rewi­dują­cym.
O szóstej z rana zbu­dziło nas mocne pu­kanie do drzwi:
   - Rewi­zja! Pro­szę otwo­rzyć!
W całym Kijowie prze­pro­wa­dzono po­dobne rewi­zje pra­wie jed­no­cze­śnie. Po­mimo, że stały one w sprzecz­no­ści z obie­cy­waną swo­bodą oby­wa­tel­ską, były jednak ce­lowe i mądrze po­my­ślane, da­jąc no­wemu rzą­dowi naj­do­kładniej­szy ob­raz stanu ma­jątko­wego wszyst­kich mie­sz­kań­ców. ....
W kilka dni potem po­ja­wiły się w "Izwie­stiach" ar­ty­kuły pi­sane w ostrym to­nie, ja­koby bur­żu­je dość już na­łykali się roz­ko­szy w swych bo­ga­tych kom­natach, a biedota aż po same gard­ło naja­dła się nie­doli w nędz­nych le­pian­kach: "Teraz nastąpi zmiana ról. Burżuje pójdą na przed­mie­ścia do wilgotnych nor, a proletariu­sze prze­niosą się do ich wspania­łych mie­sz­kań! W ten spo­sób proletariat otrzy­muje z naszej ręki na­tych­mia­stowe po­lep­szenie swe­go losu".   ....
Drożyzna rosła nie­ustannie i z tak niepo­hamo­waną swo­bodą, iż wszy­scy przestali się dziwić co­dzien­nym różni­com w ce­nach. Chleb wy­da­wano tylko na kartki i nieskoń­czone szeregi słu­żą­cych, ro­botni­ków i in­teli­gent­nego pro­letariatu, do któ­rych powoli spadały sfery nie­gdyś po­sia­dające, stały w ko­lejce przed miejskimi piekar­niami, marz­nąc i mok­nąc na śniegu lub na deszczu od czwar­tej z rana.
Komuni­styczni władcy, wprowa­dza­jąc w czyn swoje teo­rie, zna­cjo­nali­zowali w całym mie­ście wszela­kie sklepy, przedsię­bior­stwa, księ­gar­nie, przekre­ślając lekką ręką wła­sność pry­wat­ną i wy­zuwając z niej drob­nych nawet posia­da­czy, dla któ­rych sklep był wyni­kiem pracy lat wielu i jedy­nym źródłem utrzyma­nia.
Wszyscy miesz­kańcy otrzymali dru­ko­wane kwe­stiona­riu­sze, gdzie w od­powied­nich rubry­kach nale­żało po­dać datę uro­dze­nia, na­rodo­wość, zaję­cie przed i w czasie wiel­kiej wojny, a wresz­cie wy­kazać po­przedni stan po­sia­dania.
Po ścią­gnięciu tej meto­dycz­nej spo­wie­dzi z lud­ności Ki­jowa rząd wydał kon­
trybucyjne spisy w formie do­dat­ków do ofi­cjal­nych "Izwie­stii". Po­ja­wiły się tedy olbrzy­mie, druko­wane pła­chty pa­pieru, za­peł­nione nazwi­skami miesz­kań­ców wraz z cy­frami urozma­iconej wy­so­kości. Był to nowy bicz na klasy do niedawna posiada­jące, wyra­ża­jący się w na­kazie wypła­cenia bez zwłoki ogrom­nych na owe czasy sum pie­nięż­nych, po­czy­nając od mi­zer­nych 5000 ru­bli, a prze­cho­dząc całą skalę cyfr, do­cho­dzą­cych do kilku­set ty­sięcy rubli na każdą wy­bit­niej­szą lub znaną z za­możno­ści ro­dzinę. Przy ukła­daniu kon­trybu­cji nie za­po­mniano o ni­kim. [...] Za nieuisz­cze­nie kontry­bucji czekały kary i wię­zie­nie.
Wydano nakaz za­biera­nia przy rewi­zjach złota i kosz­tow­no­ści, wzy­wa­jąc przy tym wła­ścicieli sej­fów po wszystkich ban­kach do otwarcia do­bro­wol­nie skry­tek i oddania znacz­niej­szej czę­ści srebra stoło­wego, a zło­tych monet w całości, gdyby się w nich znala­zły. ....
Rekwiro­wano mieszka­nia, wy­rzuca­jąc lo­kato­rów na bruk w tym, co mieli na sobie, lub też po­zwa­lając im w drodze ła­ski wziąć jedno ubra­nie i jedną zmianę bielizny z dostat­nio za­opatrzo­nych, przed chwilą jesz­cze własnych szaf. W zamian lo­ko­wano w pięknie umeblo­wa­nych po­kojach urzędy so­wiec­kie lub bolszewickich kra­snych ko­man­dirów używają­cych z za­do­wole­niem "bur­żuj­skich" dostat­ków.
Było nam coraz cię­żej i go­rzej. Żyli­śmy ze sprze­da­wa­nych rze­czy i ze skrom­nej pen­sji Ka­lik­sta. Już nie­raz głód wycisnął mi po­kryjomu łzy z oczu, patrzą­cych z bólem na zmę­cze­nie Ka­lik­sta, na bladość Ha­neczki...
Kiedyś, mijając uniwer­sy­tet, dojrza­łam na mu­rze okalają­cym całe te­ryto­rium uni­
wer­sytec­kie, ol­brzymie białe pla­katy. Czer­wone, sąż­niste li­tery z dala rzu­cały się w oczy. Jakiś ko­muni­styczny prelegent oznaj­miał w ten sposób o swoim odczy­
cie, natu­ralnie bezpłat­nym: "O pięk­no­ści kłamstwa":
  1.  Kłam­stwo w ży­ciu ro­dzin­nym.
  2.  Kłam­stwo w ustroju spo­łecz­nym.
  3.  Kłam­stwo jako pod­stawa współży­cia naro­dów. ....
Skazywano ludzi na śmierć, bez sądu, bez obrony, po­dając jako przy­czynę uwięzienia i roz­strzela­nia posia­danie dóbr ziemskich lub nieru­cho­mości miejskiej.
Zabrano do cze­rezwy­czajki na­uczy­cielkę W., Ro­sjankę. Syna jej po­dej­rze­wano o sprzyjanie Do­bro­wol­nej Armii. Co­dzien­nie, w prze­ciągu sze­ściu tygo­dni, sta­wiano ją na całą noc przed okien­kiem:
- Tędy przecho­dzą więź­nio­wie prowa­dzeni na roz­strzela­nie. Przy­pa­truj się im bacznie! Między nimi bę­dzie i twój syn...
W "Izwie­stiach" za­częły się poja­wiać co­dziennie spisy roz­strzela­nych w cze­rezwy­
czaj­kach, z la­ko­nicznym wyja­śnie­niem, czym daw­niej trudnił się ska­zaniec lub też co po­siadał. Służyło to za akt oskar­że­nia. Doda­wano również nie­kiedy tchnące nie­nawi­ścią określenie: "kontrre­wo­lu­cjoni­sta". ....
Terror rósł i potęż­niał... był już w każ­dym za­kątku. Czerwo­nymi smu­gami krwi zna­cząc swą dro­gę, wśli­zgiwał się do miesz­kań burżujów i do sute­ren ro­bot­ni­ków, za­wa­dzał o fa­bryki, plą­tał się na­wet w in­sty­tu­cjach so­wieckich. Zwało się to ofi­cjalnie czystką da­nego urzędu i po­le­gało na od­dzie­leniu zamiesza­nych tam dziw­nym tra­fem bur­żuj­skich plew i ką­kolu od zdro­wych ziaren proleta­riac­kich.
Pod naj­sroższymi ka­rami nie wolno było wy­cho­dzić z domu wieczo­rem po wydzwonieniu dzie­siątej so­wiec­kiej i cały Ki­jów zamie­rał o tej po­rze.
Podczas nabożeń­stwa ota­czano ko­ściół od­dzia­łem kra­snoar­miej­ców, re­wido­wano wycho­dzą­cych, prze­glą­dano do­wody oso­biste, areszto­wano po­dej­rza­nych.
Zaczęły się obławy uliczne. Zamy­kano kor­do­nem wojsk wy­loty ulic w tej lub innej dzielnicy i za­gar­niano, jak w sieć, wszyst­kich znajdują­cych się tu przy­pad­kowo prze­chod­niów. Prze­glą­dano pa­piery, pro­wa­dzono po­dej­rza­nych do cze­rezwy­czajki. Gro­madki ludzi oto­czo­nych krasno­ar­miej­cami prze­cho­dziły co­dzien­nie uli­cami miasta.
Ode­zwa Cze&#8211;Ka do na­rodu!
Wróg już blisko! Biało­gwar­diej­ska swo­łocz pod wo­dzą prze­kup­nych car­skich generałów, wspo­ma­gana przez żądnych wła­dzy ka­pitali­stów, za­graża czerwo­nemu Kijo­wowi. Na­sza bo­ha­terska Czerwona Armia wstrzymuje na­cisk sto­kroć silniejszych bia­łych! Francuskie i an­giel­skie armaty kładą po­ko­tem tych, co wywal­czyli dla was wol­ność i prawo do szczę­ścia! [....]
Lecz niech nie cofnie się wola na­rodu przed uka­ra­niem tych, co w na­szej jesz­cze są mocy! Niech nie za­drży miecz jego: Cze-Ka - przed wykona­niem sprawiedliwości! Gdyby się na­wet miały polać stru­mienie krwi - bę­dzie to tylko sła­bym od­wetem za przygoto­wy­waną śmierć proleta­riatu! Za śmierć bo­jowni­ków, śmierć wro­gom ludu!
Wycią­gnęłam za od­cho­dzą­cym ręce bła­gal­nie i rozpaczli­wie:
- Za co go wzięli­ście? Za co?
Odwrócił się raz jesz­cze, aby mnie ostat­nią zatruć strzałą:
- To się pokaże przy ba­da­niu!
"Podanie niepo­trzebne! Cze­rezwy­czajka spra­wie­dliwa. Roz­pa­trzy sprawę, a wtedy wyda wy­rok. Nie­winny &#8211; wy­puszczą, winny &#8211; roz­strze­lają. Nie ma się czego niepokoić"
Wracamy z cze­rezwy­czajki. Coś nie­zwy­kłego tam się stało! Odpę­dzono nas od drzwi i nie przy­jęto żywności, oznaj­mia­jąc, że już... nie­potrzebna!

Data: 2010-09-04 16:18:40
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-03 00:12, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Wszyscy którzy czytali Suworowa wiedzą że brak mu obiektywizmu... Dla mnie osobiście jest on bardzo mało wiarygodny. oczywiście nie zarzucam mu kłamstwa wprost, ale manipulację faktami, tj. jedno przemilczenie, drugie znowu wyolbrzymione.. czyli w skrócie - nasza "Gazeta Wybiorcza".

Data: 2010-09-04 18:39:33
Autor: kochamspamWYTNIJTO
> [...]

Wszyscy którzy czytali Suworowa wiedzą że brak mu obiektywizmu... Dla mnie osobiście jest on bardzo mało wiarygodny. oczywiście nie zarzucam mu kłamstwa wprost, ale manipulację faktami, tj. jedno przemilczenie, drugie znowu wyolbrzymione.. czyli w skrócie - nasza "Gazeta Wybiorcza".

Wszyscy? Wcale nie wszyscy!
Dodał trochę zmyśleń o swoich rzekomych osobistych przeżyciach, ale to raczej dla większej strawności, aby się lepiej czytało.
Natomiast dedukacja i ocena faktów jest bez zarzutu.

Nie podał wprawdzie źródła z którego zacytował ten rozkaz, ale nie zauważyłem by ktokolwiek zarzucił mu że jest to zmyślenie. A czepiano się go dość uparcie, niekiedy o kompletnie nieistotne drobiazgi.
"Oczyszczenie" pokazuje jasno bolszewików jako bandę morderców i katów.
I wykazuje nonsens tezy że to tylko Stalin był zły. --

Data: 2010-09-07 13:55:39
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-04 18:39, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:

[...]

A kto niby teraz miałby mu zarzucić zmyślenie? Przecież to by wyglądało na obronę komuchów. A takie coś jest teraz strasznie niemodne.

A gdzie są jakieś publikacje opisujące czyny kontrrewolucjonistów? We wszystkim co jest dostępne w Polsce oni są przedstawiani jako ofiary. A tak na pewno nie było.

Data: 2010-08-31 04:13:30
Autor: janusz@fajny.adres.to
jadrys wrote:
[...]

<cytat z "Manifestu komunistycznego">
Komuniści uważają za niegodne ukrywanie swych poglądów i zamiarów. Oświadczają oni otwarcie, że cele ich mogą być osiągnięte jedynie przez obalenie przemocą całego dotychczasowego ustroju społecznego.
</cytat>
No comments.
EOT.

j..

Data: 2010-09-04 16:18:01
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-31 04:13, janusz@fajny.adres.to pisze:

[...]

Chyba jakiegoś fałszywego manifestu.. Jak można z góry zakładać ze coś się będzie obalać przemocą?

Data: 2010-09-04 18:45:07
Autor: kochamspamWYTNIJTO
> [...]
>
> j..

Chyba jakiegoś fałszywego manifestu.. Jak można z góry zakładać ze coś się będzie obalać przemocą?

Piszesz ciągle o komuniżmie a nie czytałeś Manifestu???!!!!
Jest w Wikipedii (googlnij).
P.S.
Ale nie wykluczone że kapitaliści go sfałszowali. LOL.

Data: 2010-09-07 13:55:24
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-04 18:45, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Czytałem, jednak nie znam go na wyrywki. Ale jednak rozumiem całe jego przesłanie i się z nim zgadzam.

Bardzo zdegenerowane musi być państwo i jego przywódcy...