Bariera przełamana

Data: 2009-10-14 22:43:06
Autor: kc
Bariera przełamana
To tytuł z gazeta.pl
Dow pokonał 10000 pkt. Czy kto¶ na tym forum też uważa, że 10000 pkt to jaka¶ bariera? co taki pismak - niby-analityk ma w głowie? Kto płaci mu za takie artykuły?

kc

Data: 2009-10-15 08:56:56
Autor: totus
Bariera przełamana
 kc wrote:

[...]

On napisał to dla Ciebie. On pisze Ty czytasz. Ty mu płacisz, Ty cytujesz, dzięki Tobie zarabia.

Data: 2009-10-15 10:02:53
Autor: skippy
Bariera przełamana

Użytkownik " kc" <kc59.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hb5k5q$3f$1inews.gazeta.pl...
[...]

Stawiasz mocn± tezę w sposób wymagaj±cy, aby każdy z nas przeprowadził dowód.
Pro¶ciej by było, jakbys wzi±ł jaki¶ długi wykres Dowa i naniósł na niego te mocne, okragłe, podobno psychologicznie działaj±ce poziomy i zapodał go wszystkim naraz.
W ten sposób bez tony postów i gdybań łatwo udowodnisz, że o kant d4 potłuc te teorie.

Data: 2009-10-15 10:26:12
Autor: Robert Krassowski. Alkortrade
Bariera przełamana

[...]

bariera psychologiczna jak najbardziej. Inwestorzy bardzo czesto przykladaja wage do okraglych poziomow chocby nie mialo to najmniejszego wplywu na fundamenty oraz technike. Nie wiem czemu szukasz dziury w calym.

--
Z poważaniem,
Robert Krassowski,

http://www.alkortrade.biz

Data: 2009-10-15 10:13:32
Autor: kc
Bariera przełamana
Robert Krassowski. Alkortrade <spam@alkortrade.biz> napisał(a):
[...]

No wła¶nie oto mi chodzi, że nie rozumiem pojęcia tak często używanego przez komentatorów "bariera psychologiczna". To jest pojęcie podobne do "realizacja zysków".
I co teraz po przełamaniu tej bariery? Dow pójdzie do góry, czy spadnie do bariery i się odbije, bo jest ona "psychologiczna", czy spadnie do dna bo bariera jest przełamana i jej nie ma?
Nie widzicie, że to zwykłe wodolejstwo?

pozdrawiam

kc

Data: 2009-10-15 12:29:03
Autor: skippy
Bariera przełamana

Użytkownik " kc"

Nie widzicie, że to zwykłe wodolejstwo?

Nie widzimy bo nadal nie chcesz chwile popracować i narysować paru kresek na wykresie Dowa

Data: 2009-10-15 10:34:33
Autor: kc
Bariera przełamana
skippy <a@nie.ma> napisał(a):
Nie widzimy bo nadal nie chcesz chwile popracować i narysować paru kresek
na
wykresie Dowa

Nie analizuję DJIA, nie mam nawet danych do analizy, ale ze stooq.pl wiem, że wczoraj barier± było 10027,73 pkt, a nie 10000 pkt

kc

Data: 2009-10-15 11:00:30
Autor: kc
Bariera przełamana
Przez analogię można by powiedzieć, że 2325 jest dzisiaj barier± dla FW20, bo to ładniejsza liczba niż 2324. Ale mi cały czas wychodzi 2324. Co może oznaczać ten jeden brakuj±cy punkt? Chyba muszę postudiować psychologię.

kc

Data: 2009-10-15 11:22:12
Autor: kc
Bariera przełamana
 kc <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Co może oznaczać ten jeden brakuj±cy punkt? Chyba muszę postudiować psychologię.

Olewam psychologie, pozostane przy matematyce

kc

Data: 2009-10-15 13:14:14
Autor: skippy
Bariera przełamana

Użytkownik " kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hb6vcd$4t2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Brniesz w brednie więc juz kończ±c powiem tylko że u nasz jest tysi±ce razy mniej płynnie niż za kałuż± i je¶li miedzy 1p konia stoi 10 kontarktów to sam se odpowiedz na pytanie o dokładno¶ci .
A jesli zamiast paru poziomych kresek w 5 minut wolisz studiowac psychologie to szkoda Twojego czasu.
Najlepiej usi±¶ć i płakać i czekać az inni dadz± na tacy z doł±czonym print-screenem equity i zeznania maj±tkowego.

Data: 2009-10-15 11:38:55
Autor: xbartx
Bariera przełamana
Dnia Thu, 15 Oct 2009 13:14:14 +0200, skippy napisał(a):

Brniesz w brednie wiêc juz koñcz±c powiem tylko ¿e (...)

Mała prośba - może poprawnie skonfigurować "czytnik" ułatwi to innym czytanie ;)

http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

Z góry dziękuje

--
xbartx

Data: 2009-10-15 13:52:55
Autor: Zbyszek
Bariera przeÂłamana
Dnia 15-10-2009 o 13:38:55 xbartx <bart@hashzero.net> napisał(a):

Subject: Re: =?utf-8?Q?Bariera_prze=C2=B3amana?=

zacznij od siebie.

Data: 2009-10-15 13:05:49
Autor: xbartx
Bariera przełamana
Dnia Thu, 15 Oct 2009 13:52:55 +0200, Zbyszek napisał(a):

Dnia 15-10-2009 o 13:38:55 xbartx <bart@hashzero.net> napisał(a):

zacznij od siebie.

No to najpierw przeczytaj co jest dozwolone i wtedy napisz jeszcze raz - oczywiście jeżeli będzie ku temu powód.

--
xbartx

Data: 2009-10-15 16:27:11
Autor: Zbyszek
Bariera przeÂłamana
Dnia 15-10-2009 o 15:05:49 xbartx <bart@hashzero.net> napisał(a):

No to najpierw przeczytaj co jest dozwolone i wtedy napisz jeszcze raz -
oczywi¶cie jeżeli będzie ku temu powód.

dozwolone moze i jest ale w moim czytniku i w przegl±darce Google Twoj  list ma nieczytelny
tytuł. Być może za spraw± mieszanych kodowań w w±tku , nie chce mi sie  sprawdzac.

Data: 2009-10-15 13:53:51
Autor: skippy
Bariera prze3amana

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomo¶ci news:hb71kf$77b$10inews.gazeta.pl...
Dnia Thu, 15 Oct 2009 13:14:14 +0200, skippy napisał(a):

Brniesz w brednie wiec juz koncz?c powiem tylko ?e (...)

Mała pro¶ba - może poprawnie skonfigurować "czytnik" ułatwi to innym
czytanie ;)

http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

Z góry dziękuje

Nie dziękuj sobie bo to Ty masz Ľle.

Data: 2009-10-15 13:21:19
Autor: xbartx
Bariera prze3amana
Dnia Thu, 15 Oct 2009 13:53:51 +0200, skippy napisał(a):

U¿ytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisa³ w wiadomo¶ci
Dnia Thu, 15 Oct 2009 13:14:14 +0200, skippy napisaÂł(a):

Brniesz w brednie wiec juz koncz?c powiem tylko ?e (...)

Ma³a pro¶ba - mo¿e poprawnie skonfigurowaæ "czytnik" u³atwi to innym
czytanie ;)

http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

Z gĂłry dziĂŞkuje

Nie dziĂŞkuj sobie bo to Ty masz Ĺ’le.

Niestety, ale to Ty nie deklarujesz kodowanie a nie ja.

http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime - prościej już się chyba nie da ;)

--
xbartx

Data: 2009-10-15 16:00:22
Autor: skippy
Bariera prze3amana
no nic, zobaczymy
jak bedę miał krzaki i narzekania to wracam do starego ustawienia (Windows)

Pozdrawiam

Data: 2009-10-15 14:06:14
Autor: xbartx
Bariera prze3amana
Dnia Thu, 15 Oct 2009 16:00:22 +0200, skippy napisał(a):

no nic, zobaczymy
jak bedę miał krzaki i narzekania to wracam do starego ustawienia
(Windows)

Myślę, że nie będzie takiej potrzeby. Jak widzisz powyżej, teraz jest tak jak powinno - czytnik wie w jakim standardzie kodujesz znaki :)

--
xbartx

Data: 2009-10-15 16:29:26
Autor: skippy
Bariera prze3amana

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:hb7a8m$77b$13inews.gazeta.pl...
[...]

zawsze widziałem dobrze i nikt nic nie mówił, stąd zastrzeżenie:)

Data: 2009-10-15 16:43:17
Autor: Jerzy Olszewski
Bariera prze3amana
skippy pisze:

[...]

Wreszcie jakaĹ› merytoryczna dyskusja :)

Data: 2009-10-15 19:36:56
Autor: komunista0
Bariera prze3amana
> [...]

Myślę, że nie będzie takiej potrzeby. Jak widzisz powyżej, teraz jest tak jak powinno - czytnik wie w jakim standardzie kodujesz znaki :)

No jest całkiem do d....

Data: 2009-10-15 19:41:01
Autor: komunista0
Bariera prze3amana
No jest ca�kiem do d....

--
Znaczy w utf-8 Wasz tekst jest dobry ale tekst witryny niusy.onet to krzaczki. Przestańcie poprawiać to co jest dobre.

Data: 2009-10-15 21:07:44
Autor: skippy
Bariera prze3amana

Użytkownik <komunista0@op.pl>

czyli teraz zaczalem krzaczyc czy nie?

±ęć¶ńżĽłó ˇĘƦѣӯ¬

Data: 2009-10-15 19:16:49
Autor: kc
Bariera prze3amana
skippy <a@nie.ma> napisał(a):

Użytkownik <komunista0@op.pl>

czyli teraz zaczalem krzaczyc czy nie?

±ęć¶ńżĽłó ˇĘƦѣӯ¬

Widziłem taki w±tek "Test". Może tam wypróbujecie swoje czytniki?
Ciekawa rzecz wychodzi z waszych testów : "bariera przetrzymana" :)

kc

Data: 2009-10-15 21:43:34
Autor: skippy
Bariera prze3amana

Użytkownik " kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hb7sf0$2mr$1inews.gazeta.pl...
skippy <a@nie.ma> napisał(a):

[...]

nie ma w±tku test tylko s± różne grupy test a kogo tam mam poprosić  żeby mi powiedział co widzi?

Data: 2009-10-15 21:28:00
Autor: komunista0
Bariera prze3amana

Użytkownik <komunista0@op.pl>

czyli teraz zaczalem krzaczyc czy nie?

±ęć¶ńżĽłó ˇĘƦѣӯ¬
No tak!

Data: 2009-10-15 21:43:56
Autor: skippy
Bariera prze3amana

Użytkownik <komunista0@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:10c5.00000602.4ad777c0newsgate.onet.pl...

Użytkownik <komunista0@op.pl>

czyli teraz zaczalem krzaczyc czy nie?

±ęć¶ńżĽłó ˇĘƦѣӯ¬

No tak!

jajcujesz czy nie:)

Data: 2009-10-15 22:09:30
Autor: komunista0
Bariera prze3amana

Użytkownik <komunista0@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:10c5.00000602.4ad777c0newsgate.onet.pl...

> No tak!

jajcujesz czy nie:)

O sorry, to było do poprzedniego, a tu nie zwróciłem uwagi na szlaczek z polskich liter. Jest dobrze.

Data: 2009-10-16 06:43:50
Autor: xbartx
Bariera prze3amana
Dnia Thu, 15 Oct 2009 19:41:01 +0200, komunista0 napisał(a):

Znaczy w utf-8 Wasz tekst jest dobry ale tekst witryny niusy.onet to
krzaczki. Przestańcie poprawiać to co jest dobre.

Jak tylko zwróciłem uwagę, aby trzymać się standardów, które zostały ustalone i ustawiać w wysyłanej wiadomości na grupę kodowanie, oczywiście takie jakie zostało ustalone jako dozwolone. Co do niusy.onet (już bardziej infantylnej nazwy chyba wymyślić nie było można) to proszę nie mieć pretensji, bo do używania grup służy raczej dedykowany czytnik. Chcecie pływać motorówką po ulicy i pukać się w czoło widząc tych, którzy jadą ulicą samochodem?

--
xbartx

Data: 2009-10-15 19:51:21
Autor: Robert Krassowski. Alkortrade
Bariera przełamana

[...]

Dalej bedzie optymizm po przebiciu,
  obawy dlaczego dalej rosn±ć,
    ż±dza zysku i
      stach przed stratami.

Pzdr
RK

Data: 2009-10-15 18:46:26
Autor: Fidelio
Bariera przełamana
[...]

Pyszne bzdury, przecież nie tak dawno już to przełamywali, no ale dobrze, niech kupuj± ;-)

Bariera przełamana