Bariera przełamana- cd

Data: 2009-10-28 19:44:09
Autor: kc
Bariera przełamana- cd
Robert Krassowski. Alkortrade <spam@alkortrade.biz> napisał(a):
Użytkownik "Robert Krassowski. Alkortrade"

Czy teraz rozumiesz i widzisz, ze 10k to nie bylo byle co?

Pzdr
RL

Owszem, w tym sensie masz rację. To była bariera dla ostatnich niedowiarków, że to hossa :).

Mimo wszystko wydaje mi się, że to nie koniec jeszcze (mogę się mylić), i warto szukać poziomów wsparcia

kc

Data: 2009-10-28 20:01:49
Autor: kc
Bariera przełamana- cd
 kc <kc59@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Mimo wszystko wydaje mi się, że to nie koniec jeszcze (mogę się mylić), i warto szukać poziomów wsparcia

kc

Ale nie bierz moich prognoz serio. W konkursie Dietera z maja typowałem zamknięcie Wigu w dn 30.10.2009 na 34720 pkt, dzi¶ - 38330 pkt. Prawie 4000 pkt off target i tylko 2 sesje.

kc

--

Bariera przełamana- cd