Baron POdlaski

Data: 2018-11-16 07:17:48
Autor: Pajdak
Baron POdlaski
https://wiadomosci.wp.pl/jaroslaw-zielinski-i-bunt-policjantow-dymisja-jest-nieuchronna-6317250767021697a

"Policjanci nie mają autorytetu, bo są traktowani jak słudzy i chłopi pańszczyźniani."

"Policjanci całą dobę pilnują domu wiceministra Jarosława Zielińskiego. Funkcjonariusze muszą się przebierać w garnitury i udawać SOP, gdy towarzyszą politykowi na oficjalnych uroczystościach. Muszą być na każde zawołanie. - Minister Zieliński upokarza funkcjonariuszy."

https://wiadomosci.wp.pl/patrol-od-trzech-lat-chroni-dom-jaroslawa-zielinskiego-zaskakujace-tlumaczenie-policji-6317136877586561a

"O Jarosławie Zielińskim było już głośno kilka razy z powodu zaangażowania funkcjonariuszy w uroczystości z udziałem wiceministra. W 2016 roku, w Augustowie policjanci wycinali, a później sypali z helikoptera na głowę polityka specjalnie przygotowane konfetti. Na konferencji w Białymstoku został z kolei powitany hawajskim tańcem. Za artystyczną oprawę wydarzenia odpowiadały seniorki z grupy Sen Hawajów, działającej przy Akademii 50+. Ostatnio policjanci z Sokółki, rzekomo z pobudek patriotycznych, sprzątali w czasie wolnym od pracy teren miejscowego cmentarza. Wszystko działo się przed uroczystościami z udziałem podlaskiego barona PiS, wiceszefa MSWiA Jarosława Zielińskiego."

Dojna zmiana!

--
Pajdak

Baron POdlaski