Barracuda 7200.11 ST3500320AS

Data: 2009-10-28 20:10:24
Autor: qwerty
Barracuda 7200.11 ST3500320AS
Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <a_zbierzchowski@vp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hca0ep$76k$1@news.onet.pl...
Na głośnym trzymam system operacyjny, na cichym backupy.

Skoro nie trzymasz tam ważnych danych to czym się przejmujesz? Jak padnie to dostaniesz nowy i być może z większą pojemnością.

Data: 2009-10-28 20:31:51
Autor: Andrzej Zbierzchowski
qwerty pisze:
[...]

Dla obecnej konfiguracji tak, ale chciałem zrobić stripe na dwa dyski i cholera się boję - poleci jeden dysk to dane z całej macierzy mam w kosmosie... :(
--
"Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

A. de Saint-Exupery

Data: 2009-10-29 10:59:52
Autor: MarekM
Andrzej Zbierzchowski pisze:

Dla obecnej konfiguracji tak, ale chciałem zrobić stripe na dwa dyski i
cholera się boję - poleci jeden dysk to dane z całej macierzy mam w
kosmosie... :(

Słusznie się boisz. Miałem identyczny dysk i identyczne objawy. Po
miesiącu od ich zauważenia dysk padł - nie dało się przeczytać sporej
ilości sektorów. Dostałem nowy, ale z serii 7200.12, też 500GB ale z
16MB cache (sprzedawca zaproponował ten model i odradził upieranie się
przy 7200.11 z 32MB cache ze względu na ogromną ilość reklamacji).

Marek

Barracuda 7200.11 ST3500320AS