Barracuda 7200.11 ST3500320AS

Data: 2009-10-29 13:49:23
Autor: R09
Barracuda 7200.11 ST3500320AS

"Andrzej Zbierzchowski" <a_zbierzchowski@vp.pl> wrote in message news:hca0ep$76k$1news.onet.pl...
Mam dwa dyski jak w tytule, obydwa z firmware SD1A zaktualizowanym jak tylko poszła informacja że update już nie zabija dysków.
[.....]
różnych miejscach, poza tym potrafi się "zamyślić" - klikam ikonę, chwila zawahania, "tuktuktuktuk" - i czyta.

Olać?
Wymienić?

spróbuj zrobić chkdsk/r. U mnie kiedyś radykalnie pomogło.

Data: 2009-10-31 09:52:15
Autor: Andrzej Zbierzchowski
R09 pisze:
spróbuj zrobić chkdsk/r. U mnie kiedyś radykalnie pomogło.

Niesamowite :) U mnie też :) Dzięki :D

--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

Barracuda 7200.11 ST3500320AS