Barracuda 7200.12 - dziwne odglosy + smart

Data: 2012-05-11 00:01:54
Autor: Doxent
Barracuda 7200.12 - dziwne odglosy + smart

Użytkownik "Q" <no@spam.org> napisał w wiadomości news:jofv6r$1il$1node2.news.atman.pl...
Miesieczna Barracuda 7200.12 500GB
zaczala wydawac dzis dziwne odglosy
(chrobotanie glowicami?)

mi to się nigdy nie podobało w zachowaniu tych dysków. Miałem kiedyś 11-tkę i chrobotała nawet gdy podłączałem samo zasilanie mimo iż nie było z nią większych problemów to jej takie tupanie samoczynne głowicami było denerwujące bo cykliczne. Teraz mam Samsunga i nie słychać tupania.

Barracuda 7200.12 - dziwne odglosy + smart