Barroso odpisa艂 na list Kaczy艅skiego o dop艂atach UE dla rolnik贸w

Data: 2011-09-28 15:48:57
Autor: jadrys
Barroso odpisa艂 na list Kaczy艅skiego o dop艂atach UE dla rolnik贸w

W 艣wietle jupiter贸w i kamer telewizyjnych Kaczy艅ski podpisywa艂 to pismo do Barroso.
Barroso mia艂 si臋 艣miertelnie przestraszy膰 i wyr贸wna膰 dop艂aty polskim rolnikom.
Niezwykle wystraszony Barroso spu艣ci艂 Kaczy艅skiego i jego pismo z wod膮 z klozetu, co by艂o do przewidzenia.

Bodziu, powiedz dlaczego masz pretensje do Kaczy艅skiego a nie do Barroso? Zaimponowa艂 ci ten Portugalczyk swoim chamstwem i lekcewa偶eniem innych?

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-09-28 17:50:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Barroso odpisa艂 na list Kaczy艅skiego o dop艂atach UE dla rolnik贸w

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j5v8js$gia$1news.onet.pl...

[...]

Barroso to mi wisi jak kilo kitu.
Kaczy艅ski licz膮c 偶e "ciemny lud wszystko kupi" udaje tym razem, 偶e interesuj膮 go dop艂aty dla rolnik贸w.
Pisze list dla picu. Wie doskonale, 偶e nic nie da si臋 zrobi膰, ale idzie g艂臋biej. M贸wi, 偶e jak b臋dzie mia艂 w艂adz臋, to b臋dzie walczy艂 o te dop艂aty. Nawet nie cofnie si臋 przed "wetem", czy jakim艣 s膮dem. Jak "weto", w wykonaniu Kaczy艅skiego si臋 sprawdzi艂o, mogli艣my podziwia膰 podczas jego poprzednich rz膮d贸w.
Ne m贸wi jednak, 偶e jego europos艂owie nale偶膮 do takiej frakcji, kt贸ra nie do艣膰, 偶e nie chce zwi臋ksza膰 dop艂at dla rolnik贸w, to chce je ca艂kowicie zlikwidowa膰.
a Sam drzewiej pisa艂, 偶e nale偶y zlikwidowa膰 dop艂aty i stworzy膰 armi臋 unijn膮.
Ja nie mam 偶adnych pretensji do Kaczy艅skiego. Ja mu po prostu nie wierz臋. On jest patologicznym k艂amc膮.

Ale nie ma co si臋 dziwi膰, dla w艂adzy jest got贸w wszystko zrobi膰!

--
J. Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2011-09-28 19:43:55
Autor: jadrys
[...]

Jak wszyscy oni, - ca艂y ten oszuka艅czy uk艂ad. I dziwi mnie troch臋 dlaczego akurat z po艣r贸d tego towarzystwa to Kaczy艅skiego wzi膮艂e艣 na celownik? Za napisanie listu do Barroso w obronie interesu polskiego rolnika nale偶ny mu sie pochwa艂a a nie nagana.

Data: 2011-09-28 20:32:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Barroso odpisa艂 na list Kaczy艅skiego o dop艂atach UE dla rolnik贸w

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j5vmb3$t5o$2news.onet.pl...

[...]

Kiedy ty w ko艅cu zrozumiesz, 偶e napisanie listu do Barroso nie polega艂o na zwr贸ceniu  uwagi Barroso na los polskiego rolnika, tylko na zwr贸ceniu uwagi polskiego rolnika, na 艣miertelny b贸j jaki toczy Kaczy艅ski i jego PiS z UE w interesie tego偶 rolnika. Efekty tego boju s膮 niewa偶ne (zerowe zreszt膮), wa偶ne jest 偶e sprawia si臋 wra偶enie 偶e nikomu innemu, tylko Kaczy艅skiemu le偶y na sercu los rolnika i 偶e rolnik powinien g艂osowa膰 tylko na niego i na PiS.

--
J. Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2011-09-29 09:31:50
Autor: jadrys
[...]

Dla mnie licz膮 si臋 go艂e fakty, a nie spekulacje. A fakty sa takie 偶e Kaczy艅ski usi艂uje zwr贸ci膰 uwag臋 p. Barroso na to ze polski rolnik jest dyskryminowany.

Data: 2011-09-29 10:50:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Barroso odpisa艂 na list Kaczy艅skiego o dop艂atach UE dla rolnik贸w

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j616sp$4r2$1news.onet.pl...

[...]

Co ja poradz臋, 偶e jeste艣 naiwny, jak dziecko we mgle!

--
J. Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2011-09-29 09:28:11
Autor: jadrys
[...]

To tylko twoja nadinterpretacja spowodowana uprzedzeniami do osoby p.Kaczy艅skiego. Ja postrzegam to co zrobi艂 jako dobr膮 rzecz i godn膮 do na艣ladowania przez innych polityk贸w. I my艣l臋 偶e nie min臋 si臋 z prawd膮 twierdz膮c 偶e ka偶dy bezstronny cz艂owiek zgodzi si臋 z tym co napisa艂em.

Data: 2011-09-29 10:49:29
Autor: Bogdan Idzikowski
Barroso odpisa艂 na list Kaczy艅skiego o dop艂atach UE dla rolnik贸w

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j616m9$3vt$1news.onet.pl...
[...]

Naiwniaku! To jest dyskusja o wy偶szo艣ci 艣wi膮t Wielkanocnych nad 艣wi臋tami Bo偶ego Narodzenia.