Bart³omiej Kurzeja w TVN...

Data: 2010-04-29 11:38:31
Autor: polak
Bart³omiej Kurzeja w TVN...
Data: 2010-04-29 11:40:58
Autor: Grzegorz Z.
Bart³omiej Kurzeja w TVN...
On 29 Kwi, 20:38, polak <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
http://dziendobrytvn.plejada.pl/24,32729,wideo,,172431,egzotyczni_kan...

"Polak" i ogl±da masoñsk± telawizjê tefa³en?

Zmieñ nick na "rusek", "czerwony", "agent", "smoleñski zestrzeliwacz
i³ów" albo "mason".

Data: 2010-04-29 11:46:06
Autor: polak
Bart³omiej Kurzeja w TVN...
Grzegorz Z. napisa³(a):

"Polak" i ogl±da masoñsk± telawizjê tefa³en?

To ja, Tzva Adonai, tyle ¿e pod nowym nickiem...

A Bartka znam ju¿ od pó³ roku: http://www.youtube.com/watch?v=A8FcbjJbFjA

Data: 2010-04-29 11:47:33
Autor: Grzegorz Z.
Bart³omiej Kurzeja w TVN...
On 29 Kwi, 20:46, polak <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Grzegorz Z. napisa³(a):

> "Polak" i ogl±da masoñsk± telawizjê tefa³en?

To ja, Tzva Adonai, tyle ¿e pod nowym nickiem...

A to przepraszam!

Data: 2010-04-29 11:41:36
Autor: polak
Bart³omiej Kurzeja w TVN...
Kurzeja komentuje swój wystêp w TVN: http://www.youtube.com/watch?v=U1qssLH_fp8

Data: 2010-04-29 22:55:14
Autor: boukun
Bartlomiej Kurzeja w TVN...

Uzytkownik "polak" <tzva.adonai1@lycos.com> napisal w wiadomosci news:66995a0c-0ee2-4ad9-b74a-8627b7cb2dafr34g2000yqj.googlegroups.com...
http://dziendobrytvn.plejada.pl/24,32729,wideo,,172431,egzotyczni_kandydaci_na_prezydenta,aktualnosci_detal.html

Zle powiedzial, powinien powiedziec, ze rzadzacy Polska Zydzi nazywaja kazdego Polaka antysemita, który nie godzi sie na wyjatkowa, uprzywilejowana role Zydów w Polsce...

boukun

Data: 2010-04-29 16:01:19
Autor: Tomy
Bartlomiej Kurzeja w TVN...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:hrcrsl$e31$1mx1.internetia.pl...

Zle powiedzial, powinien powiedziec, ze rzadzacy Polska Zydzi

Cos ci sie boukun teorie mieszaja, albo Tusk i Komorowski sa Zydami,
albo nie sa, zdecyduj sie, bo mieszasz w glowach PeOwcom.

Data: 2010-04-29 23:07:18
Autor: boukun
Bartlomiej Kurzeja w TVN...

Uzytkownik "Tomy" <tomy@letgo.com> napisal w wiadomosci news:hrcs33$bfu$1news.eternal-september.org...

[...]

Komorowski nie, http://www.polskapartianarodowa.org/images/stories/file/KULISY_1-10-big.jpg
ale wiekszosc , a najwiecej w PiSie jest Zydów. Kilku zginelo w Smolensku... http://www.polskapartianarodowa.org/index.php?option=com_content&task=view&id=1118

boukun

Data: 2010-04-29 16:13:47
Autor: Tomy
Bartlomiej Kurzeja w TVN...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:hrcsj9$p17$1mx1.internetia.pl...

[...]

Komorowski nie,

Czyli Polska rzada Zydzi, ale Zyda na prezydenta nie chca wystawiac,
bo tobie to nie pasuje do ukladanki ?

http://www.polskapartianarodowa.org/images/stories/file/KULISY_1-10-big.jpg
ale wiekszosc , a najwiecej w PiSie jest Zydów.

PiS nie rzadzi Polska, a ty twierdzisz ze Zydzi rzadza Polska, to gdzie
do diabla sa ci Zydzi od rzadzenia ? Tusk to Zyd ? A Schetyna to tez Zyd ?

Data: 2010-04-29 23:24:51
Autor: boukun
Bartlomiej Kurzeja w TVN...

Uzytkownik "Tomy" <tomy@letgo.com> napisal w wiadomosci news:hrcsqe$get$1news.eternal-september.org...

[...]

Od 1989 roku byli sami Zydzi, czas na Polaka, ot co... Naciski syjonistów byly, zeby byl Sikorski, jednak polskie lobby i jakby nie patrzec czesc polskiej duszy w Donaldzie Tusku przechytrzyla syjonistów i wygral Polak..

[...]

W Sejmie, w Sejmie 95%, Schetyna jak malowany...

boukun

Data: 2010-04-29 16:37:34
Autor: Tomy
Bartlomiej Kurzeja w TVN...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:hrctk6$84v$1mx1.internetia.pl...

[...]

To niby Komorowski jest tym Polakiem ? Kto go w takim razie sponsoruje
politycznie i pomaga wypromowac w mediach ?  Polacy ? Kto dokladnie ?

... Naciski syjonistów byly, zeby byl Sikorski, jednak polskie lobby i jakby nie patrzec czesc polskiej duszy  w Donaldzie Tusku przechytrzyla syjonistów
i wygral Polak..

To jak to boukun dziala ? Zydzi z  PiS chcieli wystawic Zyda Sikorskiego z PO,
ale Niemiec Tusk ktory rzadzi Polska, nie pozwolil na to Zydom ktorzy Polska
rzadza ? Masz taki balagan w tej swojej biednej glowie, ze chyba tylko ty sam
potrafisz cos z tego zrozumiec.

W Sejmie, w Sejmie 95%, Schetyna jak malowany...

I te 95% Zydow robi wszystko zeby Komorowski zostal prezydentem ?
Jaki jest tego konkretny powod ?

Data: 2010-04-30 00:37:20
Autor: boukun
Bartlomiej Kurzeja w TVN...

Uzytkownik "Tomy" <tomy@letgo.com> napisal w wiadomosci news:hrcu71$p65$1news.eternal-september.org...

[...]

To myslisz,ze kazdy musi tak jak PiS?
On juz po prostu jest i nie musie sie specjalnie wysilac z promowaniem..

[...]

Sikorski, to emisariusz PiS na PO, to kazdy myslacy czlowiek o tym wie... A kaczynski Lechu robil mu PR, jakoby sie go bal i to mialo zadzialac, to byl wabik...
Osrodki decyzyjne leza poza granicami naszego kraju i tam zdecydowano (NY-WJC), wystawic Lecha i Sikorskiego..., obojetne który, jeden z nich mial wygrac...

W Sejmie, w Sejmie 95%, Schetyna jak malowany...

I te 95% Zydow robi wszystko zeby Komorowski zostal prezydentem ?
Jaki jest tego konkretny powod ?

Juz nie, nie maja na to wplywu, bo Polska dusza w Tusku scedowala odpowiedzialnosc na szarych czlonków PO, a tam maja wiekszosc Polacy... Chwala Tuskowi za to...

boukun

Data: 2010-04-29 17:52:09
Autor: Tomy
Bartlomiej Kurzeja w TVN...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:hrd1s4$ahl$1mx1.internetia.pl...

[...]

To znaczy jak ?

On juz po prostu jest i nie musie sie specjalnie wysilac z promowaniem..

I te 95% Zydow w sejmie siedzi sobie spokojnie i na to pozwala ?
Opowiadaj  dalej.

[...]

Tusk i Komorowski musza byc wybitnie inteligentni, skoro do tej pory o tym
nie wiedza, no ale nie kazdy ma taki zmysl jak ty. Tusk zrobil Sikorskiego
ministrem, dlatego ze mu Zydzi kazali ?

> A kaczynski Lechu robil mu PR, jakoby sie go bal i to mialo zadzialac, to byl
wabik...

Trafiles. Wychodzi na to, ze Tusk i Komorowski to dwa glaby no i dali sie
oszukac Zydom. Co dalej ? Teraz Zydzi z sejmu, czyli te 95% Zydow
bedzie popieralo Komorowskiego dlatego ze im Zyda Sikorskiego
wczesniej wykolegowal ?

Osrodki decyzyjne leza poza granicami naszego kraju i tam zdecydowano (NY-WJC), wystawic Lecha i Sikorskiego..., obojetne który, jeden z nich mial wygrac...

Brzmi strasznie madrze, a ze gowno z tego wynika, to juz inna bajka.
Gubisz sie w tych swoich smiesznych teoriach na pierwszym zakrecie.

[...]

Nagle 95% Zydow w sejmie, stracilo ochote do rzadzenia i potulnie
slucha Tuska ? Takie brednie to nawet na kawaly o milicjantach sa
za slabe.

Data: 2010-04-30 00:58:08
Autor: boukun
Bartlomiej Kurzeja w TVN...

Uzytkownik "Tomy" <tomy@letgo.com> napisal w wiadomosci news:hrd2is$jii$1news.eternal-september.org...

[...]

No, ze kazdego syjonisci z WJC musza promowac...

On juz po prostu jest i nie musie sie specjalnie wysilac z promowaniem..

I te 95% Zydow w sejmie siedzi sobie spokojnie i na to pozwala ?
Opowiadaj  dalej.

A co moga teraz zrobic? Klamka zapadla, przez szarych Kowalskich, niech teraz którys spróbuje zaprotestowac, warto by bylo posluchac...

[...]

Ano, tu sie nie mógl wykrecic, albo go przechytrzono...

> [...]

oszukac Zydom. Co dalej ? Teraz Zydzi z sejmu, czyli te 95% Zydow
bedzie popieralo Komorowskiego dlatego ze im Zyda Sikorskiego

Nie do konca, bo w ostatecznym rozrachunku, Donald zrobil najlepszy ruch, decydujac o prawyborach w Platformie...

[...]

A co maja zrobic?!!! Procedury obowiazuja...

boukun

Data: 2010-04-29 18:15:44
Autor: Tomy
Bartlomiej Kurzeja w TVN...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:hrd335$1q2$1mx1.internetia.pl...

No, ze kazdego syjonisci z WJC musza promowac...

Czyli nikt, nigdzie Komorowskiego nie promuje ?
Wiesz jak trafic na strony GW ? TVN potrafisz znalezc ?
Grupowy Kawecki i spolka to niby kogo promuja ?

A co moga teraz zrobic?

No jak to co moga zrobic ? Wystawic Zyda Sikorskiego, skoro
w sejmie jest ich 95% . Kto im w tym przeszkodzi ? Tusk ?

Klamka zapadla, przez szarych Kowalskich, niech teraz którys spróbuje zaprotestowac, warto by bylo posluchac...

Szary Kowalski wybral Komorowskiego ? Kiedy ?

Ano, tu sie nie mógl wykrecic, albo go przechytrzono...

Kto sie przechrzcil ? Tusk ?

Nie do konca, bo w ostatecznym rozrachunku, Donald zrobil najlepszy ruch, decydujac o prawyborach w Platformie...

Wierzysz w to, ze 95% Zydow z sejmu moglo pozwolic na prawybory i
publikacje wynikow na niekorzysc Zyda ?  To co z tych Zydow za klasa
rzadzaca skoro jeden mierny historyk mowi im co maja robic, a oni
to potulnie wykonuja ?

A co maja zrobic?!!! Procedury obowiazuja...

Od kiedy wedlug ciebie, Zydzi ktorzy rzadza Polska stosuja sie do
procedur ? Fajne te twoje bajki, jak ci dzieci podrosna to przestana
w to wierzyc i bedziesz mial klopot.

Data: 2010-04-30 10:55:18
Autor: Tomy M.
Bartlomiej Kurzeja w TVN...
Uzytkownik "Tomy" <tomy@letgo.com> napisal w wiadomosci news:hrd3v3$v0m$1news.eternal-september.org...

Od kiedy wedlug ciebie, Zydzi ktorzy rzadza Polska stosuja sie do
procedur ? Fajne te twoje bajki, jak ci dzieci podrosna to przestana
w to wierzyc i bedziesz mial klopot.

Wrzuc go do KF, nie mecz sie z trollem :-)

Tomy M.

Data: 2010-04-30 19:26:02
Autor: boukun
Bartlomiej Kurzeja w TVN...

[...]

A "grupowy Kawecki i spólka" co ma wspólnego z syjonistami z WJC? To nie to samo co promowanie syjonistów z PiS.

[...]

Jak to kiedy, podczas prawyborów wewnatrz PO.

[...]

To powtórze, bo albo nie czytales, albo ni9c nie rozumiesz.
[...]

Klopot to masz ty i wielu idiotów z tej grupy, którz sie sprzeczaja, kto jest lepszy, dzuma czy cholera, PO czy PiS.
Wracajc do twojego twioerdzenia, ze PiS nie rzadzi Polska, to musze ci powiedziec, ze jestes w wielkim bledzie, bo to co jest w sejmie i to co jest w mediach, ma sie nijak do rzeczywistosci. Przed kamerami skakaja sobie do gardel, wyzywaja pluja i rzekomo zwalczaja, a po pracy, prawdziwa polityke robia wspólnie przy piwie w rotary klubach i synagogach, SLD z PiSem, ramie w ramie jak na lewizne przystalo http://www.polskapartianarodowa.org/images/stories/bielan1.jpg
http://www.polskapartianarodowa.org/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=47&Itemid=97
boukun

Data: 2010-05-01 00:41:08
Autor: Tomy
Bartlomiej Kurzeja w TVN...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:hrf3to$c26$1mx1.internetia.pl...

[...]

Ty wiesz boukun wszystko co w trawie piszczy, ale tak juz jest na tym
swiecie, ze jak ktos chce znac jakas tajemnice, to musi szewca zapytac.
Wyobraznie masz spora, balagan w glowce jeszcze wiekszy, a czasu
na peczki, no wiec plodzisz te swoje bajki bo co wiecej moglbys w zyciu
robic. Jedni sa uzaleznieni od palenia, inni od picia, ty boukun jestes
uzalezniony od Zydow, tak jak Palikot od Kaczynskich, Grzegorz Z.
od ksiedza, a Kruk od euro. Bez Zydow twoj swiat bylby nudny, a tak
caly czas masz zajecie.

Data: 2010-05-01 09:11:56
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Bartlomiej Kurzeja w TVN...

"Tomy" <tomy@letgo.com> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

uzalezniony od Zydow, tak jak Palikot od Kaczynskich, Grzegorz Z.
od ksiedza, a Kruk od euro. Bez Zydow twoj swiat bylby nudny, a tak

  :-)

  AR

Data: 2010-05-01 14:53:07
Autor: boukun
Bartlomiej Kurzeja w TVN...

Uzytkownik "Tomy" <tomy@letgo.com> napisal w wiadomosci news:hrgeto$aaa$1news.eternal-september.org...

[...]

Szczególnie, ze nie mozemy sie od nich uwolnic, ze oni caly czas nas otaczaja...
A ty pierdolisz bez sensu jakies farmazony nie na temat, zbaczajac od sedna polityki, jaka Bielan & Co z Swcami & Co. uprawiaja w synagogach i skad polecenia przynosza do Lecha i Jaroslawa...

boukun

Data: 2010-04-30 15:32:20
Autor: cirrus
Bartlomiej Kurzeja w TVN...
Uzytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisal w wiadomosci news:hrcrsl$e31$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ja nie nazywam ich antysemitami, tylko kretynami.

--
stevep

Data: 2010-04-30 19:27:42
Autor: boukun
Bartlomiej Kurzeja w TVN...

U¿ytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:hrej89$um6$1news.vectranet.pl...
[...]

Masz siê za ¯yda rz±dz±cego Polsk±?

boukun

Data: 2010-05-01 07:55:27
Autor: cirrus
Bartlomiej Kurzeja w TVN...
U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hrf40r$hkj$1mx1.internetia.pl...
[...]

Zdecydowanie, tak jak ciebie mam za kretyna.

--
stevep

Data: 2010-05-01 15:06:27
Autor: boukun
Bartlomiej Kurzeja w TVN...

U¿ytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:hrgcri$a8t$1news.vectranet.pl...
[...]

Nie staæ ciê na inny zasób s³ownictwa Stefan? Ka¿dego masz tylko za kretyna...

boukun

Data: 2010-05-01 15:36:05
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Bartlomiej Kurzeja w TVN...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
>
> -- > stevep

Nie staæ ciê na inny zasób s³ownictwa Stefan? Ka¿dego masz tylko za

   ,Kretyni' pana Pietrzykowskiego sa the best!  :-)

   AR

Data: 2010-05-01 15:42:06
Autor: cirrus
Bartlomiej Kurzeja w TVN...
U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hrh93c$hci$1mx1.internetia.pl...
[...]
..
[...]

Nie ka¿dego, na ten zaszczytny tytul pracujesz wyjatkowo ciê¿ko.

--
stevep

Bart³omiej Kurzeja w TVN...