Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Bartłomiej Misiewicz: cieszę się, że wyrzucono mnie z polityki. Nowa działalność byłego rzecznika MON - WP Wiadomości

Bartłomiej Misiewicz: cieszę się, że wyrzucono mnie z polityki. Nowa działalność byłego rzecznika MON - WP Wiadomości

Data: 2020-04-17 10:13:52
Autor: boukun
Bartłomiej Misiewicz: cieszę się, że wyrzucono mnie z polityki. Nowa działalność byłego rzecznika MON - WP Wiadomości
https://wiadomosci.wp.pl/bartlomiej-misiewicz-ciesze-sie-ze-wyrzuc
ono-mnie-z-polityki-nowa-dzialalnosc-bylego-rzecznika-mon-65007617
32176001a
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --

Bartłomiej Misiewicz: cieszę się, że wyrzucono mnie z polityki. Nowa działalność byłego rzecznika MON - WP Wiadomości