Barton 2500+ i zasilacz 200W?

Data: 2009-12-10 22:51:26
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Barton 2500+ i zasilacz 200W?
Mam taki secik:

Asrock K7S41 - mATX, zitegrowana grafika
Barton 2500+ (załóżmy że na FSB 166 - bez podkręcania)
2x 1GB RAM DDR
Seagate 500GB EIDE
Nagrywarka DVD

Teraz pytanie :-)
Będzie to działać z zasilaczem 200W czy przeginam?
Power calculator wylicza to od 180W do ponad 260 (w peaku, z kiepskimi kondkami itd.).

A ja to chciałem wsadzic w obudowę:
http://www.allegro.pl/item847415900_obudowa_mini_desktop_tsystem_200wat_atx_gw_fv.html

Mam szanse, czy po miesiącu mi to zdechnie?

Komputer obecnie stoi w BigTowerze z 360W chiefteciem, ale ogólnie chciałem go zamknąć w czymś mniejszym.
Ma działać 24/7, jako serwer plików / Windows do VNC.

Co sądzicie?

Ps. Jakbym mógł to bym go obdarował mocniejszym zasilaczem, ale nie mogę znbależć małej obudowy z 230, albo 250ką...

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2009-12-10 23:19:45
Autor: Osadnik
Barton 2500+ i zasilacz 200W?
Adam 'Adak' Kępiński pisze:
[...]

nie widzę karty graficznej - domyślam sie ze wbudowana?

Powiem tak to robiłem pomiar zuzycia prądu na komputerze swoim - 200W to nie było nigdy, normalnie w idlu pracowało to na jakieś 120 - 130W z tym że ja mam 3 dyski twarde.

Data: 2009-12-11 10:42:57
Autor: Jacek Maciejewski
Barton 2500+ i zasilacz 200W?
Dnia Thu, 10 Dec 2009 22:51:26 +0100, Adam 'Adak' Kępiński napisał(a):

Będzie to działać z zasilaczem 200W czy przeginam?

IMO ma szanse ale ja bym dokładnie odkurzył tą zasiłkę, dociągnął śrubki od
półprzewodników, zadbał o chłodzenie i sprawdził pobieraną moc po
dociążeniu kompa, podłączając przez jakiś stary miernik energii (licznik).
--
Jacek

Data: 2009-12-11 21:45:46
Autor: Michal Kawecki
Barton 2500+ i zasilacz 200W?
[...]

Na podobnym sprzęcie z 230W zasilaczem działałem kilka lat. Tylko
pamięci było mniej.
--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/

Data: 2009-12-12 09:08:22
Autor: Mirosław Szejduk
Barton 2500+ i zasilacz 200W?

Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości news:1nkg1j8892s1h$.dlgkwinto.prv...
[...]

Dłuższy czas uzywałem podobnego zestawu tylko miał grafike GF 4 ti z zasilaczem 200 watt firmy delta.Nic sie nie działo i był stabilny.

Pozdrawiam
Mirek

Data: 2009-12-12 09:23:50
Autor: Grzegorz Krukowski
Barton 2500+ i zasilacz 200W?
On Thu, 10 Dec 2009 22:51:26 +0100, "Adam 'Adak' Kępiński"
<adak@poczta.onet.pl> wrote:

AMD Barton 2500+ lub 2800+, płyta Abit NF7, 1,5GB ramu, grafika Nvidia
6600GT, karta TV, dodatkowy kontroler EIDE, nagrywarka, 3 dyski - to
chodziło na Siemensowskim zasilaczu, który miał mniej niż 200W i nie
posiadał wszystkich wtyczek jakich wymagała płyta ;) Jak zmieniałem
obudowę z desktop na minitowerkę, to już wziąłem większy zasilacz
,,markowej'' firmy NoName i ta trzysetka lub czterysetka ważyła połowę
tego co zasilacz Siemensa ;)
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2009-12-12 10:11:14
Autor: Piotrek
Barton 2500+ i zasilacz 200W?
Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <adak@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hfrqh4$7l7$1news.onet.pl...
[...]

Jeśli dobry zasilacz i te 200W nie jest 'naciagane' to nie powinno byc problemu.

Piotrek
--
Angielski Online | Angielski przez Skype
www.tef.edu.pl

Barton 2500+ i zasilacz 200W?