Bartoszewski: Nie głosujecie? Nie oczekujcie niczego od państwa.

Data: 2011-10-09 18:12:43
Autor: boukun
Bartoszewski: Nie głosujecie? Nie oczekujcie niczego od państwa.

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j6sgkl$tbc$1news.onet.pl...
Władysław Bartoszewski nie jeden raz już udowodnił, że nie waha się używać mocnych słów. Dziś zrobił to po raz kolejny, w lokalu wyborczym w Warszawie, w którym głosował.

udzie, którzy nie głosują w wyborach niech później niczego od państwa nie oczekują - powiedział Władysław Bartoszewski, b. minister spraw zagranicznych, który w niedzielne przedpołudnie wziął udział w głosowaniu w wyborach parlamentarnych.

"Obywatel, który nie korzysta z uprawnienia moralnego i moralnego obowiązku uczestnictwa w wyborach, stawia się poza wspólnotą. To znaczy będzie sobie żył, nikt od niego niczego nie będzie chciał, ale niech on też niczego od państwa nie chce! Bo on tego państwa nie wybierał. Wybrał osobność i niech sobie osobno w życiu żyje i niczego od nikogo nie oczekuje. To jest niemoralne - samemu nie dawać, a żądać" - powiedział dziennikarzom Bartoszewski, który do lokalu wyborczego przyszedł razem z rodziną.

B. szef MSZ, który głosował w obwodowej Komisji Wyborczej nr 166 na Mokotowie w Warszawie, nie chciał odpowiedzieć na pytanie na kogo i dlaczego głosował, tłumacząc się ciszą wyborczą.

Nie na to bydło, które samo się wystawiło i oczekuje, że obywatel ich przyklepie...

To jest żydokracja, nie żadna demokracja...

boukun

boukun

Data: 2011-10-09 18:17:31
Autor: Przemysław W
Bartoszewski: Nie głosujecie? Nie oczekujcie niczego od państwa.

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Nie na to bydło, które samo się wystawiło i oczekuje, że obywatel ich przyklepie...

Przecież pic, na którego chcesz głosować w takim sam sposób się "wystawił" jak wszyscy pozostali.

Przemek

--

"Lech Kaczyński zostaje ministrem sprawiedliwości w rządzie AWS - UW
Jerzego Buzka,  co wyciąga braci z niebytu politycznego"....

Data: 2011-10-09 18:21:17
Autor: boukun

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j6shet$h9$1news.onet.pl...

[...]

Nie głosuję, nie jestem idiotą. Przez chwilę bym się dał wciągnąć w ten teatrzyk i chciałem się wstawić za "prześladowanym" PiS, ale córka mnie uświadomiła i wybiła z głowy...

boukun

Data: 2011-10-09 16:30:07
Autor: obserwator
Bartoszewski: Nie głosujecie? Nie oczekujcie niczego od państwa.

przeprowadziles sie boukun na Gorny Slask?

http://ip-address-lookup-v4.com/lookup.php?ip=83.238.236.15&x=34&y=11

Data: 2011-10-09 18:35:10
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6si6f$2du$1inews.gazeta.pl...

przeprowadziles sie boukun na Gorny Slask?

http://ip-address-lookup-v4.com/lookup.php?ip=83.238.236.15&x=34&y=11

Nie, moje zmienne IP zawsze wskazuje na Katowice, pewno Netia ma tam centralę...

boukun

Data: 2011-10-09 16:49:17
Autor: obserwator
Bartoszewski: Nie głosujecie? Nie oczekujcie niczego od państwa.
Nie, moje zmienne IP zawsze wskazuje na Katowice, pewno Netia ma tam centralę..

taaa....interesujace?:))

Data: 2011-10-09 18:27:04
Autor: Przemysław W
[...]

No to pięknie. Doszedłeś do tego, że bez córki jesteś idiotą.

Przemek

Data: 2011-10-09 18:33:53
Autor: boukun

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j6si0q$2k6$1news.onet.pl...

[...]

Nawet nie byłem przez chilę idiotą. CHYBA chwilę chciałem nim być...

boukun

Data: 2011-10-09 18:43:37
Autor: Przemysław W

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j6sigt$6qe$1mx1.internetia.pl...

[...]

Chciałeś? Tak dobrowolnie?

Przemek

Data: 2011-10-09 18:45:02
Autor: boukun

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j6sivr$5lf$1news.onet.pl...

[...]

Skłamałbym, gdybym napisał, że dobrowolnie.
No nie zupełnie, byłem pod wpływem ogłupiających mój umysł mediów i Żydów Gugały i Lisa, Komorowskiego i Tuska...

boukun

Data: 2011-10-09 18:59:59
Autor: Przemysław W
[...]

Skoro wiedziałeś, że to Żydzi to po co przy twoim obsesyjnym antysemityźmie ich słuchałeś? Kręcisz bokun.

Przemek

Data: 2011-10-09 19:04:26
Autor: boukun

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j6sjuh$8rv$1news.onet.pl...

[...]

A czy pozostawili mi inny wybór? Piszę tu o Żydach Tusku i Komorowskim. Tych drugich słuchałem w internecie, wpadłszy na informacje z przekaziorów tu na grupie... I nie obsesyjny antysemityzm, bo moja obrona przed antypolonizmem i uprzywilejowaniem Żydów nie może być nazywana antysemityzmem. To się wyklucza...

boukun

Bartoszewski: Nie głosujecie? Nie oczekujcie niczego od państwa.