Bartoszewski wystawił Niemcom świadectwo moralności - niemiecki politolog z Darmstadt, Dieter Bingen

Data: 2015-04-26 19:16:18
Autor: A. Filip
Bartoszewski wystawił Niemcom świadectwo moralności - niemiecki politolog z Darmstadt, Dieter Bingen
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Politolog-Bartoszewski-wystawil-Niemcom-swiadectwo-moralnosci,wid,17486142,wiadomosc.html
| Po wojnie Niemcy uważane były za pariasa Europy. Popularność Władysława
| Bartoszewskiego nad Renem była wynikiem jego gotowości do przebaczenia Niemcom
| i wystawienia im świadectwa moralności - mówi niemiecki politolog z Darmstadt,
| Dieter Bingen.

O świeĹźo zmarłych nie wypada mĂłwić _trochę_ Ĺşle.  Zacytować takich
"wychwalaczy" którzy wywołuje "inne" reakcje w naszej grupie docelowej wolno?

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
SpokĂłj duszy następuje, gdy człowiek przestaje mieć nadzieję.  (Przysłowie arabskie)

Data: 2015-04-26 19:21:19
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 26 Apr 2015 19:16:18 +0200, A. Filip napisał(a):

> [...]
| i wystawienia im świadectwa moralności - mówi niemiecki politolog z Darmstadt,

O świeżo zmarłych nie wypada mówić _trochę_ źle.

Prawdę zawsze wolno mówić i należy. Ten pan miał jak widać (po stosunku do
Niemców) dalece posuniętą demencję i starcze otumanienie. Tylko w mediach
wyglądał nieźle - po montażu. W rzeczywistości i na żywo plótł trzy po trzy
i pluł na odległość podczas mówienia. Żal i strach było go słuchać,
zwłaszcza z pierwszego rzędu - wiem coś o tym.

--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

Data: 2015-04-26 19:24:28
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 26 Apr 2015 19:21:19 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]

O świeżo zmarłych nie wypada mówić _trochę_ źle.

Prawdę zawsze wolno mówić i należy. Ten pan miał jak widać (po stosunku do

....co dziwi szczególnie, bo to PODOBNO były "więzień Auschwitz, żołnierz
Armii Krajowej, działacz Polskiego Państwa Podziemnego, uczestnik powstania
warszawskiego. [za Wiki]"

:-/

Data: 2015-04-26 19:30:43
Autor: Ikselka
[...]

"  Władysław Bartoszewski człowiek używający bezpodstawnie tytułu
profesorskiego, fachowiec bez zawodu, któremu nie przeszkadzało to zajmować
różne intratne i odpowiedzialne stanowiska państwowe, fenomen którego
hitlerowcy zwolnili 70 lat temu z obozu ze względu na stan zdrowia (szkoda,
że wielu innych nie miało tyle szczęścia), a on w świetnej kondycji dotrwał
do dzisiaj, udzielił ostatnio wywiadu niemieckiej gazecie.

I co tam mówi?
Polscy zdrajcy gorsi niż Niemcy. Kogo ma na myśli, zapewne wszystkich
Polaków z ich zdradziecką i konfidencką naturą.Przyznał, że podczas
okupacji bardziej bał się polskich donosicieli, niż niemieckich żołnierzy.

  Komentując krytyczne głosy dot. wypowiedzi dla "Die Welt" mówi krótko: ?
Nikt mnie nie będzie pouczał. Nie zrobiłem niczego niewłaściwego.
Niewłaściwie zachowują się ci, którzy robią z moich słów histerię. Dodaje
też, że dziś potrzebuje tylko jednego: swobody wyrażania poglądów. ? Mam w
Polsce taką swobodę. I nie nadużywam jej ? puentuje.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Polscy-zdrajcy-gorsi-niz-Niemcy-Bartoszewski-robia-z-moich-slow-histerie,wid,13181378,komentarz.html

 PS.

  Pan Bartoszewski chciał być zapewne miły dla niemieckiego dziennika,
pomyliła mu się tylko swoboda wyrażania poglądów z możliwością gadania
głupot, co zapewne nie jest bez związku z demencją starczą i niewłaściwym z
tego powodu osądem faktów.

Jeśli twierdzi w tym wywiadzie, że : "Polska inteligencja nastawiona była
antyniemiecko, dlatego rzadko pojawiali się w tej grupie donosiciele. ?
Inteligentów wśród zdrajców było niewielu, to były pojedyncze nazwiska",
towarto może przypomnieć starszemu panu, że ta właśnie szlachetna część
polskiego społeczeństwa poddana została ludobójstwu na terenach byłego
Związku Radzieckiego przy wybitnym także współudziale urzędników
komunistycznych pochodzenia żydowskiego.

  Warto przypomnieć także, chociażby na przykładzie Jedwabnego, że to
właśnie Żydzi wysługiwali się Rosjanom, denuncjowali Polaków, którzy
chociażby nie darzyli odpowiednim kultem wystawionego przez nich na rynku
pomnika Lenina i nadzorowali  zsyłki polskich rodzin na Wschód.

To samo uprawomocnia do stwierdzenia, że Polacy Żydów bali się bardziej niż
Niemców, czy Rosjan, lecz jakoś dotąd nikomu nie przyszło to do głowy."

http://3obieg.pl/bartoszewski-cynik-oszust-czy-zwykly-starzec-z-demencja