Bartu¶ sie onalazł!!!

Data: 2018-02-10 11:17:23
Autor: Morda Zdradziecka - (c) J. Kaczyński - PiS
Bartu¶ sie onalazł!!!
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,23005885,bugala-po-dwoch-dniach-pozegnala-sie-z-orlenem-misiewicz-nie.html#Z_MTstream

"Ewa Bugała po dwóch dniach zrezygnowała z funkcji rzecznika PKN Orlen. Był± dziennikarkę TVP wzi±ł w obronę dawno niewidziany Bartłomiej Misiewicz - były rzecznik MON i bliski współpracownik Antoniego Macierewicza."

"Już to mówiłem, dzi¶ powtórzę: bardzo duże s± siły w Polsce, które nie pozwol± młodemu pokoleniu, "bez pleców" pracować uczciwie na rzecz Ojczyzny. Warto tych krzykaczy zapamiętać - jeszcze nie raz się objawi±."

Tak jest! Krzykaczy dr±cych się "ŁAPAJ ZŁODZIEJA! pełno jest w PiS. "A wystarczy nie kra¶ć!" - prawda PiS-owcy?

CL

Data: 2018-02-10 04:01:07
Autor: Bombardier D±s vel Karbonylek
Bartuś sie onalazł!!!
użytkownik Morda Zdradziecka - (c)  J. Kaczyński - PiS napisał:

Tak jest! Krzykaczy dr±cych się "ŁAPAJ ZŁODZIEJA! pełno jest w PiS. "A wystarczy nie kra¶ć!" - prawda PiS-owcy?

CL

Pajdaczku, o co chodzi z tymi nagrodami? Żydosko-niemieckie gazetki bardzo się podniecaj± tymi 70.ooo na łebka?

Dane zapożyczone z niemieckiej gazety:
https://pbs.twimg.com/media/DVqcoFoW4AAewHs.jpg

Słyszał TY? Łociec Cimoszki ma kiepsk± prasę:
https://twitter.com/pikus_pol/status/961330204873580544

Znaczy te piwnice wypłynęły.

Data: 2018-02-10 09:04:59
Autor: japanizer
Bartuś sie onalazł!!!
On Saturday, February 10, 2018 at 9:01:08 PM UTC+9, Bombardier D±s vel Karbonylek wrote:
> [...]

Pajdaczku, o co chodzi z tymi nagrodami? Żydosko-niemieckie gazetki bardzo się podniecaj± tymi 70.ooo na łebka?

Widzisz nocniczku, kłamstwo ma krótkie nogi:

https://dorzeczy.pl/kraj/50669/200-mln-zl-na-nagrody-w-rzadzie-Szydlo-Ktory-resort-dostal-najwiecej.html

  Rz±d Beaty Szydło nie należał do najoszczędniejszych - pisze "Super Express",   informuj±c o wydatkach na nagrody w poszczególnych ministerstwach. W sumie na   premie przeznaczono 200 mln zł. Tak więc prostuj±c twoje oszustwo:

2008 - 122 mln
2009 - 95 mln
2010 - 105 mln

2017 - 200 mln (!)

Pisiorki roz****y bank!

Data: 2018-02-10 10:07:05
Autor: Bombardier D±s vel Karbonylek
Bartuś sie onalazł!!!
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

2010 - 105 mln

2017 - 200 mln (!)

Pisiorki roz****y bank!

To zmienia postać rzeczy:)

Może chycić, jak piwnice Cimoszki:)

Data: 2018-02-10 13:54:47
Autor: Komunista i Złodziej!- (c) J. Brudziński - PiS
Bartu¶ sie onalazł!!!
Użytkownik "Bombardier D±s vel Karbonylek"
<bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci
[...]

Mnie się pytasz "pajdaczku"? ;-)))  Dzwoń na Nowogrodzk±.

<Żydosko-niemieckie gazetki bardzo
<się podniecaj± tymi 70.ooo na łebka?

Polscy emeryci i pracownicy marketów przeliczaj± to na swoje wynagrodzenia i
wychodzi im, że za jedn± nagrodę mogliby przeżyć od 3 do 6 lat zależnie od
apetytu i zdrowia! Podniecenie im ro¶nie! ;-)

<Dane zapożyczone z niemieckiej gazety:
<https://pbs.twimg.com/media/DVqcoFoW4AAewHs.jpg

Buuuhahahahhaaaa! Skoro niemiecka to zapewne atakuje Poslkę i kłamie!

<Słyszał TY? Łociec Cimoszki ma kiepsk± prasę:

A do czego on tej prasy uzywa? Do zgniatania orzechów czy słomy z butów?

<https://twitter.com/pikus_pol/status/961330204873580544

Ciomoszewicz urodził się w 1950 roku więc o jakich "wyklętych" bredzisz?

<Znaczy te piwnice wypłynęły.

Te piwnice: https://pbs.twimg.com/media/DVmqSvPW4AAKnvr.jpg ?

A no wypłynęło gówno z waszych butów.

CL

Data: 2018-02-10 06:02:04
Autor: Bombardier D±s vel Karbonylek
Bartuś sie onalazł!!!
użytkownik Komunista i Złodziej!- (c)  J. Brudziński - PiS napisał:

<https://twitter.com/pikus_pol/status/961330204873580544

Ciomoszewicz urodził się w 1950 roku więc o jakich "wyklętych" bredzisz?

Rżniemy głupa?
Marian Cimoszewicz przyszedł na ¶wiat w 1917 w Uljanowsku.Był zadeklarowanym komunist±, pracował jako robotnik drogowy. W 1939 roku nie dostał powołania do Wojska Polskiego, gdyż był agentem NKWD. Po agresji sowietów na Polskę szybko awansował.

<Znaczy te piwnice wypłynęły.

Te piwnice: https://pbs.twimg.com/media/DVmqSvPW4AAKnvr.jpg ?

A no wypłynęło gówno z waszych butów.

1,5mln/rok za pisiorstwa   vs   120mln/rok nagród za peło?

Obawiam się pajdaczku, że te piwnice ojca Cimoszki mog± nieĽle chwycić:)
W tefauenach pewnie nic o tym nie mówili?:)

Data: 2018-02-10 09:07:46
Autor: japanizer
Bartuś sie onalazł!!!
On Saturday, February 10, 2018 at 11:02:05 PM UTC+9, Bombardier D±s vel Karbonylek wrote:
> [...]

> <Znaczy te piwnice wypłynęły.

1,5mln/rok za pisiorstwa   vs   120mln/rok nagród za peło?

Oj nałgaj jeszcze, że peło to wzięło 800 mln nagród, a pisiory z własnych kieszeni dały na tacę 200 mln, może jaki¶ debil ci uwierzy, nie wiem, u2 lub Lord Donald. Chociaż pewnie ty też wci±gasz smoleńskie gówno jak oni..

Data: 2018-02-10 12:46:12
Autor: silvio balconetti
Bartu¶ sie onalazł!!!
Am 10.02.2018 um 11:17 schrieb Morda Zdradziecka - (c)  J. Kaczyński - PiS:
[...]

Co robi teraz ten Bartek? Typowalem go na dyrektora stoczni marynarki wojennej w Radomiu, ale wraz ze zmiana w MON i priorytetow w powerpoint moze zalapal sie na szefa centralnego portu komunikacyjnego - dworca kolejowego, portu lotniczego i dalekomorskiego w Baranowie kolo Warszawy? ;-)
A ta pani to nawet mi sie podoba? :-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2018-02-10 17:00:19
Autor: stevep
Bartuś sie onalazł!!!
W dniu .02.2018 o 12:46 silvio balconetti <silvio@invalid.invalid> pisze:

[...]

Mógłby też zostać szefem niedoszłego lotniska centralnego w Obicach k.  Kielc, niestety góry do rozbiórki nie udało się zniwelować bo PiS jest  zdolny tylko przenosić góry głupoty.

--
stevep

Bartu¶ sie onalazł!!!