Barykady rocznicowe

Data: 2021-04-12 11:35:51
Autor: _Master_
Barykady rocznicowe
Tanajno to powinien wpierdol dostać po wywiezieniu za miasto.
Nie. Nie w kajdanki. On lubi kajdanki ;-)

Data: 2021-04-12 21:11:57
Autor: Runt
Barykady rocznicowe
W dniu 2021-04-12 o 11:35, kanalia _Master_ pisze:
Tanajno to powinien wpierdol dostać po wywiezieniu za miasto.
ciekawe, ubeckie metody. jestes kanalia podobnym do zenusia.

Nie. Nie w kajdanki. On lubi kajdanki ;-)
skad wiesz? bawiesz sie w to?

Nie masz nic do powiedzenia w temacie to WON!

--
Runt

Data: 2021-04-12 13:25:00
Autor: Zenek Kapelinder
Barykady rocznicowe
poniedziałek, 12 kwietnia 2021 o 21:10:26 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
> Nie. Nie w kajdanki. On lubi kajdanki ;-)
skad wiesz? bawiesz sie w to? Nie masz nic do powiedzenia w temacie to WON!
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Ciesz się pizdziak vel runt dziura w dupie chwila że ktoś ci odpowiedział.

Data: 2021-04-13 10:05:13
Autor: Runt
Barykady rocznicowe
W dniu 2021-04-12 o 22:25, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
[...]

skad wiesz? bawisz sie w to?

Nie masz nic do powiedzenia w temacie to WON!
-- Runt

Ciesz się
radość moja nie zna granic! ciesze się! cieszę! zenusiu! ;-_))

pizdziak
jak się miewa twoja ropiejąca łechtaczka? master ją liże? ;-)))

vel runt
C-VEL zenus ;-)))

dziura w dupie
tęsknisz za obciąganiem "przodu" psu hanssa i nastawiania "tyłu" hanssowi? ;-)))

chwila że ktoś ci odpowiedział.
zenusiu, ty nie jestes "ktoś" ty jesteś kundel ;-))))(