Basalaj zrezygnowal

Data: 2012-03-13 22:06:55
Autor: danpe_
Basalaj zrezygnowal
To bardzo cieakwe.
W dniu dzisiejszym Basalaj przestal pracowac w Wisle, zlozyl rezygnacje.
Info za oficjalna.

Ciekawe, ze w takim momencie.
Ostatnio mial miejsce dziwny incydent, Basalaj w prasie powiedzial, ze
praca  Bednarza w Wisle to wymysl gazet, a dzien pozniej Bednarz pracuje w
Wisle.
Moze cos bylo na rzeczy, tak czy siak w dziwnym momencie ta rezygnacja.

Faktem jest, ze Basalaj nie mial dobrej opinii wsrod kibicow, naobiecywal
akademie pilkarska (wyniklo cos z tego?), dbal o vipow, loze az oplywaly w
luksus, a ja na trybunach o malo sobie nog nie polamalem na oblodzonych i
zasniezonych przejsciach. Popadl tez w konflikt z SKWK, o ktorej to
organizacji zreszta mam srednia opinie, ale faktem jest, ze traktowal
wlasnych kibicow spoza trybuny vip jak zlo koniecznie, blokowal legalne
oprawy, stal za zrywanie mpatriotycznych transparentow. Generalnie mozna
bylo odniesc wrazenie, ze dziala przeciwko kibicom, stad dzialania SKWK
werbalne (i pewnie nie tylko) majace na celu pozbycie sie go z Klubu.
Ale co bylo przyczyna? Kleska pomyslu holenderskiej Wisly? Fakt, ze Valx
postawil juz lage na Wisle? Nie lubi sie z Bednarzem? Bardzo jestem tego
ciekaw, tu musi byc drugie dno :) Bez przyczyny Zarzad by nie przyjal jego
rezygnacji.

W Wisle zawsze sie dzialo za kulisami sporo, mozna ksiazke o tym napisac :D

danpe_
gg:827748

Data: 2012-03-13 22:31:31
Autor: Cavallino
Basalaj zrezygnowal

Uzytkownik "danpe_" <danpe_@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:18v8lxmph32ha.17ion0ucq98gm.dlg@40tude.net...
To bardzo cieakwe.
W dniu dzisiejszym Basalaj przestal pracowac w Wisle, zlozyl rezygnacje.
Info za oficjalna.

Ciekawe, ze w takim momencie.

Przeciez to juz od kilku tygodni bylo pewne.

Data: 2012-03-13 22:47:03
Autor: danpe_
Basalaj zrezygnowal
Dnia Tue, 13 Mar 2012 22:31:31 +0100, Cavallino napisa³(a):

[...]

Po sezonie - owszem.
Ale nie teraz.
Jeszcze jedno mnie ciekawi, czy plotki o dramatycznym braku kasy w Wisle to
prawda, czy nie, oraz, czy mialo to wplyw na decyzje Basalaja.
Przeciez jakby nie bylo kasy to by chyba nie sprowadzali Probierza i nie
zmieniali czlonkow Zarzadu.

danpe_
gg:827748

Data: 2012-03-13 22:58:30
Autor: Cavallino
Basalaj zrezygnowal

U¿ytkownik "danpe_" <danpe_@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:30ffks5urt9s$.1op62a8qjfphi$.dlg@40tude.net...
[...]

Skoro powiedzia³o siê A i zatrudni³o Probierza, to trzeba i¶æ dalej.
Basa³aj chyba nie mia³ w tym udzia³u, wiêc by³o tylko kwesti± czasu kiedy on te¿ poleci.

Jeszcze jedno mnie ciekawi, czy plotki o dramatycznym braku kasy w Wisle to
prawda, czy nie, oraz, czy mialo to wplyw na decyzje Basalaja.
Przeciez jakby nie bylo kasy to by chyba nie sprowadzali Probierza

Niekoniecznie, mo¿e próba uratowania sezonu to jedyne sensowne wyj¶cie?
Je¶li siê nie uda, to bêdzie tylko gorzej.
W Lechu tego nie zrozumieli, w Wi¶le i owszem - i chwa³a za to Cupia³owi.

Data: 2012-03-13 22:50:26
Autor: RedLite®
Basalaj zrezygnowal
W dniu 2012-03-13 22:31, Cavallino pisze:

Przeciez to juz od kilku tygodni bylo pewne.

Każdy kiedyś odejdzie - pytanie kiedy.
To, że odejdzie po wygranym meczu w PP raczej trudno było przewidzieć i trudno to jakoś uzasadnić logicznie.
Bo takie zmiany powinno się robić po sezonie, a nie w trakcie kluczowych rozgrywek.

--

RedLite®

Data: 2012-03-13 22:59:18
Autor: Cavallino
Basalaj zrezygnowal

Użytkownik "RedLite®" <yazmaQ@berdicheev.ua> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f5fc0db$0$26699$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ale to nie on sam podziękował, widząc że już nikt się z nim w Wiśle nie liczy?

Data: 2012-03-13 23:25:00
Autor: RedLite®
Basalaj zrezygnowal
W dniu 2012-03-13 22:59, Cavallino pisze:

Ale to nie on sam podziękował, widząc że już nikt się z nim w Wiśle nie
liczy?

Podobno Cupiałowi i jego zausznikom nie przypadł do gustu wynik finansowy spółki.
W sensie, że Cupiał uprzedził ewentualne odejście Basałaja z powodu, który wymieniłeś. :D

--

RedLite®

Data: 2012-03-14 08:10:29
Autor: danpe_
Basalaj zrezygnowal
Dnia Tue, 13 Mar 2012 23:25:00 +0100, RedLite® napisał(a):

[...]

Jak to uprzedzil?
Przeciez to Basalaj zlozyl rezygnacje.

danpe_
gg:827748

Data: 2012-03-14 18:42:40
Autor: RedLite®
Basalaj zrezygnowal
W dniu 2012-03-14 08:10, danpe_ pisze:

[...]

Ale powód dymisji to 'zły wynik finansowy spółki'
Przecież to kasa Cupiała wchodzi w grę. Dla mnie jest oczywiste, że boss stracił zaufanie do swojego prezesa i wymusił rezygnację.
Zresztą wcześniejsze decyzje dotyczące zwolnienia Moskala i zatrudnienia Probierza i teraz Bednarza, też na to wskazywały.

--

RedLite®

Data: 2012-03-14 19:20:20
Autor: danpe_
Basalaj zrezygnowal
Dnia Wed, 14 Mar 2012 18:42:40 +0100, RedLite® napisał(a):

[...]

Zwolnienie Moskala wskazywalo na zly wynik finansowy?

danpe_
gg:827748

Data: 2012-03-14 20:09:47
Autor: RedLite®
Basalaj zrezygnowal
W dniu 2012-03-14 19:20, danpe_ pisze:

[...]

:/

Zwolnienie Moskala i zatrudnienie na jego miejsce Probierza, wskazywało na utratę zaufania do Basałaja; podobnie jak zatrudnienie Bednarza. Bogdan miał ważną umowę do 2013 roku, więc zamiast użyć słowa, które się rymuje z nazwiskiem Basałaj, Cupiał użył argumentu z wynikiem finansowym żeby pozbyć się go z klubu. Oczywiście to są moje przypuszczenia, ale trudno mi sobie wyobrazić żeby było inaczej.

--

RedLite®

Data: 2012-03-14 22:05:57
Autor: danpe_
Basalaj zrezygnowal
Dnia Wed, 14 Mar 2012 20:09:47 +0100, RedLite® napisał(a):

[...]

eee... nakladaj?

 CupiaÅ‚ użyÅ‚ argumentu z wynikiem finansowym
żeby pozbyć się go z klubu. Oczywiście to są moje przypuszczenia, ale trudno mi sobie wyobrazić żeby było inaczej.

Pozbyl sie go z klubu, bo nie ma kasy na zrealizowanie jego wizji.
A jego wizja byla taka: duzy klub z duza ilosci kasay na m. in. holendrow,
porzadne zaplecze treningowe, oraz na  - dla mnie bardzo istotna sprawa -
akademie pilkarska dla adeptow.
Koronnym argumentem SKWK przeciwko Basalajowi byly niespelnione obietnice.
Tylko mozna sie zastanawiac teraz, czy Basalajowi w ogole dano mozliwosc
ich spelnienia.
A Cupial nigdy nie byl cierpliwy.
Roznica jedynie taka, ze dawniej nie byl cierpliwy nie patrzac na koszty,
teraz nie jest cierpliwy niechetnie dajac (to chyba zle slowo w jego
przypadku, powinienem uzyc slowa pozyczajac) kase na klub.
Przeciez Wisla od prawie 10 lat splaca u niego dlug transferami Brozkow,
Marcelo, Zienczuka, Glowy, Zurawia itp, choc jak na moje pobiezne
obliczenia w glowie na podstawie informacji z prasy to dlugu splacila
niewiele, za to wiele odsetek od 80 mln zl.

danpe_
gg:827748

Data: 2012-03-15 19:44:14
Autor: RedLite®
Basalaj zrezygnowal
W dniu 2012-03-14 22:05, danpe_ pisze:

Bogdan miał ważną umowę do 2013 roku, więc zamiast użyć słowa, które się
rymuje z nazwiskiem Basałaj

eee... nakladaj?

dokładnie to ;D

Pozbyl sie go z klubu, bo nie ma kasy na zrealizowanie jego wizji.

Kasę może i ma, tylko on raczej nie chce wkładać a wyjmować pieniądze.

Przeciez Wisla od prawie 10 lat splaca u niego dlug transferami Brozkow,
Marcelo, Zienczuka, Glowy, Zurawia itp,

I dlatego Cupiał nie potrzebuje prezesa z wizją, a figuranta.
Takiego jak np. pan Bednarz.

--

RedLite®

Data: 2012-03-13 22:39:49
Autor: RedLite®
Basalaj zrezygnowal
W dniu 2012-03-13 22:06, danpe_ pisze:

[...]

Być może rzeczywistość jest bardziej prozaiczna; czyli, że to klasyczna 'wojna na górze' - o odpowiedzialność za wyniki, o władzę, o honor itp. itd. :D
Najdziwniejszy dla mnie jest moment. Zupełnie tego nie rozumiem.
Zresztą tak samo nie rozumiałem decyzji o zwolnieniu Moskala.

Zresztą o wiele ciekawsze jest to co będzie dalej.
Jeśli teraz Bednarz da zmianę Basałajowi i z Valckxem będą prowadzić klub, to w sumie nic wielkiego się nie wydarzy... No chyba, że Cupiał chce już teraz robić rozliczenie za sezon. :/

--

RedLite®

Basalaj zrezygnowal